Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Μαρτίου 02, 2011

Θα βάζατε στοίχημα για τον ελληνικό τελικό της Eurovision;

Γράφει το Νυχροπούλι

Σήμερα όπως γνωρίζετε γίνεται ο ελληνικός τελικός για την επιλογή του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision.

Δεν ήμουν ποτέ φανατικός τηλεθεάτης του 'πανηγυριού' που το λένε Eurovision.

Αλλά για σήμερα όμως έχω κάποιες πληροφορίες που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Κατ'αρχήν...
δεδομένο πρέπει να θεωρούμε πως, ουσιαστικά, 2 μόνο κομμάτια διαγωνίζονται.
Του Λούκα και της Νίκης
Δεύτερον, μαθαίνω ότι υπάρχει τεράστιος 'πόλεμος' συμφερόντων managers που έχουν κάνει ότι περνάει από το χέρι τους για υποστηρίξουν είτε τη μια, είτε την άλλη υποψηφιότητα.
Σε αυτό τον τομέα η Νίκη έχει ένα μεγάλο αβαντάζ.
Και δεν είναι άλλο από τον όμιλο του ANT1 και της HEAVEN που κάνουν τα πάντα για να στηριχθεί η υποψηφιότητά της, υπογείως.
Τρίτον, ο αστάθμητος παράγοντας που λέγεται κοινό, έχει σαφώς μια τάση υπέρ του Λούκα.

Τελικά αυτό που τουλάχιστον εγώ μαθαίνω από φιλους μου είναι πως αν κάποιος 'τζογάρει', θα έπρεπε σήμερα τουλάχιστον να ποντάρει τα λεφτά του στον Λούκας.
Γιατί;
Γιατί όπως μου είπαν... "Μπορεί να κάνει τη διαφορά"
Σε 3 ώρες θα ξέρουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών