Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Ιουνίου 24, 2011

Φωτόπουλος προς Κυβέρνηση: "Είστε προδότες και λιπόψυχοι"

«Εμείς δεν πρόκειται να γραφτούμε στο βιβλίο της ιστορίας για τους προδότες και τους λιγόψυχους. Προσωπικά θα πέσω όρθιος, ακόμη και αν χρειαστεί να μπω φυλακή για το καθήκον μου να υπερασπιστώ τη ΔΕΗ». Με αυτό τον τρόπο ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ Νίκος Φωτόπουλος προαναγγέλλει την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στην επιχείρηση σε περίπτωση που δεν εξαιρεθεί από το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα. Ταυτόχρονα διαμηνύει προς τους «χθεσινούς» του ΠΑΣΟΚ ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τον πολιτικό του χώρο. «Να φύγω εγώ από το ΠΑΣΟΚ και να μεινουν ποιοι? Αυτοί που άμα τους ρωτήσεις τι είναι ΠΑΚ θα σου απαντήσουν μπαταρίες..»λέει χαρακτηριστικά. 

- Τι απαντάτε σε όσους λένε «δεν είναι τσιφλίκι σου η ΔΕΗ Φωτόπουλε για να κατεβάζεις τους διακόπτες και να κόβεις το ρεύμα; 



Ποτέ δεν ισχυριστήκαμε ότι η ΔΕΗ είναι τσιφλίκι μας και ποτέ μας δεν συμπεριφερθήκαμε ως τσιφλικάδες. Ξέρουμε πολύ καλά με το υστέρημα ποιών φτιάχτηκε η ΔΕΗ. Η ΔΕΗ ανήκει στον ελληνικό λαό και εμείς ως εργαζόμενοι σε αυτή την επιχείρηση πρώτοι έχουμε χρέος και καθήκον να την προασπίσουμε. Αυτό κάναμε μια ζωή και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και τώρα. Οι δεκάδες προσφυγές που κάναμε τα προηγούμενα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι δεκάδες μηνύσεις, το γεγονός ότι φτάσαμε μέχρι το γραφείο του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου του κ. Σανιδα, οι δεκάδες συνεντεύξεις τύπου, οι δεκάδες καταλήψεις, το γεγονός ότι κρεμαστήκαμε σε σύρματα, αναρριχηθήκαμε σε καμινάδες, δεθήκαμε με χειροπέδες, σπάσαμε πόρτες με τα κορμιά μας αυτά τα χρόνια, αποδεικνύουνε ότι σταθήκαμε όρθιοι και κάναμε το χρέος μας απέναντι σε αυτή την επιχείρηση. Προσπαθώντας να σταματήσουμε βρώμικα και απαράδεκτα, στημένα παιχνίδια σε βάρος της. Και τώρα πάλι κάνουμε το χρέος μας. Ο Αγώνας μας δεν είναι για το τι αύξηση θα πάρουμε, ποτέ δεν πήγαμε σε απεργιακές κινητοποιήσεις και ποτέ δεν κατεβάσαμε κανέναν διακόπτη, που έτσι και αλλιώς τους διακόπτες δεν τους χειριζόμαστε εμείς, για το τι θα βάλουμε στην από μέσα. Γι’ αυτό άλλοι φροντίζουν. Ο αγώνας μας και η δράση μας έναν και μόνο στόχο είχαν, να προασπίσουμε τα συμφέροντα της επιχείρησης και των καταναλωτών. 

- Ωστόσο οι καταναλωτές ετοιμάζουν αγωγές σε βάρος σας… 

Έχω ακούσει ότι έχουν γίνει αγωγές. Εδώ σε εμένα δεν έχει φτάσει καμία. Αντιλαμβάνομαι, βλέπω και εισπράττω ότι συγκεκριμένοι κύκλοι σπρώχνουν τα πράγματα να γίνουν αγωγές σε βάρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και σε εμένα προσωπικά. Εγώ θα σας πω το εξής. Προκειμένου να κάνω το χρέος μου δεν θα με σταματήσει τίποτε, δεν με φοβίζει τίποτε. Κοιτάξτε να δείτε αγαπητέ φίλε, πολλοί άνθρωποι στη ζωή τους, αργότερα μετάνιωσαν, αναπολώντας πως πέρασε η ζωή τους, τι έκαναν και τι δεν έκαναν γιατί την ώρα που έπρεπε δεν ήταν εκεί που έπρεπε και δεν έκαναν αυτό που έπρεπε. Εγω θα φροντίσω να μη μετανιώσω. Θα κάνω το χρέος μου και αυτό γιατί θέλω να εχω τη συνείδηση μου ήσυχη. Η απεργία της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ κινείται στα όρια της νομιμότητας. Δεν είμαστε παράνομοι γι’ αυτό και όχι τυχαία παρότι είμαστε στην τέταρτη μέρα της απεργίας και παρότι ότι έχουμε διακοπές ρεύματος η απεργία δεν έχει καταγγελθεί ως παράνομη. Αυτή είναι η απάντηση μου σε αυτούς που σπεύδουν να κάνουν αγωγές. Εμείς εκείνο το οποίο κάνουμε είναι να ασκούμε το νόμιμο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα μας, το δικαίωμα της απεργίας. Φυσικά δεν ήταν επιλογή μας η σύγκρουση, κάναμε τα πάντα πριν φτάσουμε στη σύγκρουση. Επί δυο μήνες ψάχναμε τον υπουργό οικονομικών, αλλά δεν βρήκε δυστυχώς μέσα σε 60 μέρες ουτε μισή ώρα χρόνια για να κουβεντιάσει με τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ. Προφανώς γιατί τις αποφάσεις του και αυτός και η κυβέρνηση τις είχαν λάβει και ξέρανε ότι τα όσα θα τους λέγαμε και θα τους πούμε είναι δυσάρεστα. Είμαστε σίγουροι τις επόμενες ημέρες, πέραν από τα μεροκάματα που χάνουμε, θα υποστούμε και άλλα. Ήδη έχει ξεκινήσει από συγκεκριμένους κυκλους και κανάλια κρατικοδιαίτους να μας ανεβάζουν προνομιούχους, βολεμένους και ρετιρε να μας κατεβάζουν. Τα έχουμε συνηθίσει αυτά. Κάθε φορά που αντιστέκονται οι εργαζόμενοι προσπαθούν να τους χτυπήσουν και να υπονομεύσουν τους αγώνες τους. Άλλωστε ζουμε στην εποχή της κρεατομηχανής του κιμά. Ζούμε στην εποχή, που όποιος αντιστέκεται, όποιος αντιδρα βάζουν εντεχνως και σκοπίμως μια σειρά από άλλες κοινωνικές τάξεις απέναντι του για να τον αλέσουν σε αυτή την κρεατομηχανή. Εγώ ειμαι αποφασισμένος να πέσω όρθιος, ακόμη και αν χρειαστεί να μπω φυλακη. Αυτό δεν το συζητώ. Τίποτα και καμία δύναμη μπροστά σε αυτό που λεμε καθήκον δεν θα μας σταματήσει. Άλλοι για να υπάρχει δημοκρατία σε αυτή τη χώρα αφιέρωσαν, έδωσαν τη ζωή τους. Και εμείς λοιπόν εάν χρειαστεί ανεξαρτήτως τιμήματος δεν θα διστάσουμε θα μείνουμε εδώ, θα μείνουμε όρθιοι, θα κάνουμε το καθήκον μας. Η ιστορία κάθε μέρα που περνά, γράφεται. Και γράφει για όλους μας, για τους πολιτικούς, για τους δημοσιογράφους, για τους συνδικαλιστές. Και η ιστορία γράφεται σε δυο βιβλία. Στο ένα γράφει αυτούς που λυγισαν, αυτούς που γονάτισαν, αυτούς που συμβιβάστηκαν. Γράφει τους προδότες, αυτούς που με διάφορα άλλοθι ξεπούλησαν την ψυχή τους και τα ονειρα τους. Και στο άλλο βιβλίο γράφει αυτούς που έμειναν όρθιοι, σταθεροί αταλάντευτα, που δεν γονάτισαν, που δεν έψαξαν να βρουν άλλοθι. Εμείς θα φροντίσουμε να μη μας γράψει στο πρώτο βιβλίο η ιστορία. 

- Εφόσον διαφωνείτε με την πολιτική που ασκείτε από το κόμμα στο οποίο ανήκετε γιατί δεν το εγκαταλείπετε…; 
Εγώ πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα είμαι συνδικαλιστής. Και εκείνο που οφείλω να κάνω είναι να στέκομαι απέναντι σε οποιαδήποτε πολιτικό απ’ όπου και αν προέρχεται που είναι σε βάρος της επιχείρησης. Αυτό έκανα μια ζωή, αυτό έκανα επί Ν.Δ αυτό θα κάνω και τώρα. Τώρα σε σχέση με το εάν εγκαταλείψω το ΠΑΣΟΚ κατά την γνώμη μου άλλοι είναι αυτοί που πρέπει να εγκαταλείψουν το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα σοσιαλιστικό κόμμα και οι πολιτικές που ασκούνται σήμερα όχι μόνο δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με σοσιαλισμό, αλλά απεναντίας είναι βάρβαρες, αντεργατικές και αντιλαϊκες. Και να σας το πω και έτσι. Θα φύγω εγώ από το ΠΑΣΟΚ που είναι το κόμμα μου, στο οποίο ειμαι 33 χρόνια, θα φύγω εγώ από το ΠΑΣΟΚ, στο Περιστέριο που πρωτοδραστηριοποιήθηκα με ξέρει κάθε κολόνα από τις χιλιάδες αφίσες που έχω κολλήσει πάνω της και ο κάθε τοίχος με τα εκατοντάδες συνθήματα που επίσης έχω γράψει πάνω του? Και θα μείνουν ποιοι? Οι χθεσινοί που αν τους ρωτήσεις τι σημαίνει ΠΑΚ μάλλον είναι μπαταρίες…

metrogreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών