Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Οκτωβρίου 04, 2011

Θα φύγω απο την Ελλάδα και θα γυρίσω λαθρομετανάστης,καλυτερη τύχη θα έχω

Θα πάω Ζιμπάμπουε, Κονγκό, ή Κένυα. Εκεί θα αποκτήσω υπηκοότητα σε 5 λεπτά, και μετά θα γυρίσω ως λαθρομετανάστης στην Ελλάδα και θα ζητήσω άσυλο. Γιατί?
1. Θα έχω δωρεάν ιατρική περίθαλψη
2. Θα μπορώ να κάνω...

ό,τι γουστάρω και όταν με συλλαμβάνουν θα με απελαύνουν και θα ξαναγυρνάω
3. θα βρω δουλειά, αφού έτσι κι αλλιώς τώρα που είμαι Ελληνας θεωρούμαι Too much, όλοι προτιμάνε αλλοδαπούς.
4. Θα κάνω απεργίες πείνας και θα έχω όλη την Αριστερά και τους αναρχικούς στο πλευρό μου.


Τώρα που είμαι Ελληνας παίρνω τα αρχ....α μου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



1 σχόλιο:

  1. Δυστυχώς φίλε μου θα συνεχίσεις να τα παίρνεις... ΠΑΣΟΚ ήθελαν, ΠΑΣΟΚ θα ζήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών