Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Μαΐου 20, 2012

ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ…

Πρώτα γεμάτοι «ενδιαφέρον» αποφάσισαν να μας δώσουν βήμα, «για να μας γνωρίσει ο κόσμος»όπως είπαν, κι ύστερα όταν συνειδητοποίησαν πως ο κόσμος μας γνώριζε πολύ καλύτερα, από όσο νόμιζαν, δεν τους έμενε παρά να μας κατεβάσουν την ιστοσελίδα! Tην ιστοσελίδα με μία από τις μεγαλύτερες επισκεψιμότητες στον Ελλαδικό χώρο! Εκεί που γράφονταν όλες οι αλήθειες που τους πονούσαν! Αυτή είναι η δημοκρατία τους που τρέμουν μην την χάσουν. Η χούντα του καπιταλισμού. Του πλουτοκράτη. Του δυνατού ενάντια στον αδύναμο!
Τόσο καιρό, όταν ανοίγω την τηλεόραση, μετράω προσβολές, υπερβολές, ανυπόστατα και....
ασύστολα ψέματα εναντίον μας. Εναντίον του αγώνα μας για την αφύπνιση του έθνους. Εναντίον της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
Στο στόμα και τις συνειδήσεις των υποτακτικών των τηλεφέουδων έχουμε εξισωθεί με το απόλυτο κακό! Και έτσι πρέπει να είναι. Γιατί αντιστοίχως, άλλο τόσο καιρό, όταν βγαίνω έξω και κάθε φορά που μιλάω για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ο κόσμος μου χαμογελάει. Με αγκαλιάζει, μου σφίγγει το χέρι και μου κλείνει το μάτι σχεδόν συνωμοτικά, ψιθυρίζοντας « Είμαι κι εγώ μαζί σας. Θα τους δείξουμε!».
Κι αυτή τους η αντίδραση ακυρώνει μεμιάς κάθε λασπολογία….
Κάθε προσπάθεια των.......

συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών