Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2012

Η ελληνόψυχη Ελένη Λιάσκα πέρασε επιτυχημένα την "Ιερά Εξέταση" της Τατιάνας, υποστηρίζοντας το αυτονόητο..."Νιώθει ντροπή για αυτά που συμβαίνουν όλα αυτά τα χρόνια..όχι για το χαστούκι..Δεν έχω δικαίωμα να πω την άποψη μου;"

"Να μου πείτε εσείς ποιός είναι ο φασίστας όταν δε με αφήνετε να πω την άποψή μου..."
Μπράβο Ελένη...Χίλια μπράβο..

6 σχόλια:

  1. Μπράβο Ελένη , ξανά !!!!!! ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΑ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΑΡΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενη εισαι καθαρη Ελληνιδα. ειμαστε ολοι μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙ!!
    Ιερα Ελληνις, μακαρι να παντρευτώ μια τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο κοριτσαρα μου!!!!!!!!!Ειμαστε ολοι στο πλευρο σου και σε στηριζουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΙΝΟΨΗΧΗ ΕΛΕΝΑΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών