Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2012

Ολόκληρη η συνέντευξη του Ηλία Κασιδιάρη στο περιοδικό Crash: "Βουλευτές άλλων κομμάτων μου έσφιξαν το χέρι και μου είπαν καλά της έκανες" (ξέρετε ποιά εννοεί...)

-Η εικόνα του σκληρού, αυτή που βγάζεις προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, είναι η πραγματική εικόνα; Αυτός είναι ο Ηλίας Κασιδιάρης;
-Σαφώς και δεν είναι.
-Άρα, λοιπόν, γιατί βγαίνει αυτό προς τα έξω;
-Κοίταξε, εγώ παίζω τώρα ένα ρόλο, έτσι; Είμαι εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής. Τι εικόνα πρέπει να περάσω; Του χαζοχαρούμενου; Με αγάπες και λουλούδια να εμφανίζομαι στα κανάλια και να χαμογελάω χωρίς κάποιο λόγο; Νομίζω ότι το ρόλο αυτόν που μου έχουν αναθέσει τον υπηρετώ σχετικά καλά.
-Εμφανίζεις την εικόνα ενός ανθρώπου που δεν σηκώνει πολλά, δεν θέλει πολλές κουβέντες. Είσαι θυμωμένος για κάποιο λόγο; Είσαι εκνευρισμένος για κάτι;

-Στην Ελλάδα του 2012, αν είσαι απλός άνθρωπος, απλός Έλληνας πολίτης, έχεις το δικαίωμα να είσαι θυμωμένος με πάρα πολλούς.
-Με τους πολιτικούς ή με τους πολίτες;
-Κοίταξε, το ερώτημα είναι ποιοι είναι υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση, για το κατάντημα της Ελλάδας. Είναι σαφώς οι πολιτικοί και συγκεκριμένα το πολιτικό σύστημα που κυβερνά τη χώρα από το 1974 μέχρι σήμερα. Βεβαίως για την ύπαρξη και την επιβίωση αυτού του πολιτικού συστήματος φέρουν ευθύνες ακόμα και οι Έλληνες πολίτες που τόσα χρόνια βολεύτηκαν με αυτή την κατάσταση, έμαθαν να ζουν με τα δανεικά, δημιουργήθηκε αυτή η “φούσκα” του χρέους, για την οποία ευθυνόμαστε οι πάντες και, ναι, ενδεχομένως να είμαι θυμωμένος και με κάποιους Έλληνες.
-Θεωρείς ότι το σύστημα, έτσι όπως το περιγράφεις τουλάχιστον, και το πολιτικό και το μιντιακό, έχει λόγο να σας φοβάται;
-Προφανώς μας φοβάται, και αυτό προέκυψε και με την εκλογή του 7ου αντιπροέδρου της Βουλής, όπου όλοι συνασπίστηκαν εναντίον μας. Τα βρήκαν Νέα Δημοκρατία με ΣΥΡΙΖΑ και έδωσαν κοινή γραμμή στους βουλευτές τους, όχι να μη μας ψηφίσουν, αλλά να ακυρώσουν το ψηφοδέλτιό μας-204 άκυρα σε ψηφοφορία για αντιπρόεδρο Βουλής δεν υπήρξαν ποτέ στην Ελλάδα.
-Βρέθηκαν όμως και 23 που σας ψήφισαν.
-Είναι οι μυστικοί κομάντος της Χρυσής Αυγής… Είναι ένα ειδικό σχέδιο που δεν μπορώ να αποκαλύψω, είναι ελεγχόμενοι από εμάς.
-Τους ξέρεις; Ξέρεις ποιοι είναι αυτοί;
-Κοίταξε, για να αφήσουμε την πλάκα, υπήρξαν γύρω στους 50 βουλευτές από διάφορα κόμματα που μας είπαν ότι “εμείς θα στηρίξουμε την υποψηφιότητα”. Δεν το τήρησαν όλοι.
-Οι γονείς σου, οι δικοί σου άνθρωποι, πώς αισθάνονται που είσαι στη Βουλή;
-Αισθάνονται υπερήφανοι για τον Ηλία. Δεν είμαι βουλευτής ούτε πολιτικός.
-Πώς προσδιορίζεις τον εαυτό σου;
-Είμαι μέλος της Χρυσής Αυγής, από το 1999 και επίσημα. Για εμένα μόνο αυτό μετράει.
-Ο πατέρας σου ψηφίζει Χρυσή Αυγή;

-Ήταν υποψήφιος με τη Χρυσή Αυγή στη Β΄ Πειραιώς. Ήταν πάντα των ιδεών, αλλά μέχρι ένα σημείο, δεν ήταν της δράσης. Εγώ μπήκα στη δράση και από εκεί και πέρα τράβηξα τους υπόλοιπους. Τώρα δεν υπάρχει πορεία της Χρυσής Αυγής που να μη βλέπω τους γονείς μου στην πρώτη γραμμή. Μάλιστα τους λέω: “Κάντε πιο πίσω, μην πέσει κανένα τσιμέντο τώρα και σας μαζεύουμε”.

-Τώρα, πιο ψύχραιμα, εάν σε ξαναέβαζαν στο ίδιο στούντιο με τις ίδιες συνθήκες...
-Δεν θα πήγαινα. Ήταν στημένο. Εγώ είχα μιλήσει με τον αρχηγό το προηγούμενο βράδυ και μου είπε επί λέξει: “Σου την έχουν στημένη”. Του απάντησα ότι πρέπει να πάμε, γιατί είναι μια ζώνη υψηλής τηλεθέασης και πρέπει να ακουστεί η φωνή μας, πρέπει να μην αφήσουμε καμία ευκαιρία αναξιοποίητη. Αλλά ο αρχηγός μου είχε πει: “Σου την έχουν στημένη, πρόσεχε”. Και επαληθεύτηκε.
-Βρέθηκε κάποιος συνάδελφος βουλευτής ο οποίος να σου είπε: «Καλά έκανες»;
-Ναι, έχει γίνει αυτό. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά σε διαδρόμους, παρόλο που αποφεύγουμε τις κοινωνικές επαφές, μου έχουν σφίξει και το χέρι και μου έχουν πει: “Καλά έκανες”. Και βουλευτές.
-Θέλω να σε ρωτήσω κάτι αναφορικά με τη θέση σου απέναντι στους ξένους. Θα μπορούσες να ερωτευτείς μια γυναίκα η οποία δεν είναι Ελληνίδα;
-Δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Στο Διαδίκτυο με προσεγγίζουν και γυναίκες που δεν είναι Ελληνίδες.
-Απαντάς;
-Όχι. Και γενικά δεν απαντάω, όταν με προσεγγίζουν όχι ως εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος αλλά ως άντρα. Είναι αρχή μου να μην απαντάω, να κρατάω χαμηλούς τόνους. Αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές και αυτό.
-Θεωρείς ότι η Χρυσή Αυγή μπορεί να μεταλλαχθεί κατά τη διάρκεια που θα παραμείνει μέσα στη Βουλή;
-Δεν θα το επιτρέψουμε αυτό, και γι’ αυτό τον λόγο είπε και ο αρχηγός να μην πηγαίνει κανείς στο καφενείο της Βουλής. Γιατί, κοίταξε, δεν υπάρχει θέμα για χαστούκια και για μπουνιές, που λένε. Όλοι όσοι μας συναντάνε εδώ μέσα έρχονται με ένα χαμόγελο μέχρι τα’ αφτιά. Η πλειοψηφία το κάνει πάρα πολύ διακριτικά, κάποιοι άλλοι το κάνουν και εμφανώς, δεν έχουν πρόβλημα. Δεν γίνεται, όμως, από τη μία να κατακρίνουμε ένα ολόκληρο πολιτικό σύστημα και από την άλλη να είμαστε στο καφενείο και να έρχονται οι άλλοι και να μας λένε: “Γεια σας και τι μάγκες που είστε και είστε ωραίοι” και άλλα παρόμοια.
-Είσαι ο υπαρχηγός του Μιχαλολιάκου;
-Όχι, δεν προβλέπεται υπαρχηγός στη Χρυσή Αυγή. Υπάρχει ο αρχηγός και από εκεί και πέρα υπάρχει το Πολιτικό Συμβούλιο, που είναι στην ουσία οι άμεσοι συνεργάτες του αρχηγού, του οποίου μέλος είμαι κι εγώ, όπως και άλλοι.
-Θα ήθελες να δεις τον εαυτό σου κάποια στιγμή στη θέση του αρχηγού της Χρυσής Αυγής;
-Όχι, δεν έχω τέτοιες βλέψεις.
-Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου 5-10 χρόνια από σήμερα; Σε ενδιαφέρει η οικογένεια;
-Στο μέλλον ναι. Τώρα έχω άλλη προτεραιότητα. Σε 10 χρόνια από τώρα σημαίνει ότι θα είμαι μεγαλύτερος 10 χρόνια από ότι είμαι σήμερα. Κι εγώ δεν θέλω να μεγαλώσω.
stoxos.gr

1 σχόλιο:

  1. Ας κάνουν ένα γκάλοπ με το ερώτημα που να αφορά το πόσοι Έλληνες θέλουν να σου σφίξουν το χέρι.. Αςτο τολμήσουν.. Θα το έχουν κρυμμένο στον κόρφο τους (μην πως πουθενά αλλού) μπας και καταλάβουν ότι το κουτόχορτο στην ψωροκώσταινα τέλειωσε.. Να είσαι καλά και πάντα Πιστός στις ιδέες και στις αντιλήψεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών