Το 1909 ο Εβραίος Αβραάμ
Μπεναρόγια δημιουργεί μαζί με ομόφυλους του την γνωστή Φεντερασιόν
(μετέπειτα ΣΕΚΚΕ μετέπειτα ΚΚΕ - Δείτε την αίτηση αναγνώρισης ΕΔΩ) μεταφέροντας τον ΣοσιαλοΚομμουνισμό στην Ελλάδα που ήδη ομόφυλοί τους είχαν δημιουργήσει (αποδείξεις ΕΔΩ).
Το 1918 ο Αρχισυντάκτης
του Ριζοσπάστη Ν. Γιαννιός ανοίγει πόλεμο με τον Μπεναρόγια και την
Φεντερασιόν μέσω εντύπων, (η Φεντερασιόν μέσω του "Βαλκανικού
Ταχυδρόμου" και ο Γιαννιός μέσω "Ριζοσπάστη") κατηγορώντας τους ότι
είναι ψευτοΣοσιαλιστές και ότι στην πραγματικότητα προωθούν άλλα σχέδια.
Το αποτέλεσμα της διαμάχης φανερώνει πολλά...
Ριζοσπάστης 04.09.1918:
ο
Αρχισυντάκτης του Ριζοσπάστη του 1918 Ν Γιαννιός, κατηγορεί την
Φεντερασιόν και τον Αβραάμ Μπεναρόγια ότι προσπαθεί να κερδίσει την
εμπιστοσύνη του Ελληνικού Κράτους με μαγειρέματα. Ο Ν. Γιαννιός
αποστασιοποιείται από την δράση της Σοσιαλιστικής Εβραικής Φεντερασιόν
λέγοντας ότι φοράνε τον μανδύα του Σοσιαλισμού για να αναμιγνύονται και
να επιδρούν με τα Εθνικιστικά τους συμφέροντα, και άλλα ξενικά, επί των
Πολιτικών πραγμάτων στην Ελλάδα.
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Ριζοσπάστης 07.09.1918:
Η
Διοικητική επιτροπή κατηγορεί τους Εβραίους της Φενταρασιόν ότι
επιθυμούν να ξαναδούν Τούρκους και Βουλγάρους στην Θεσσαλονίκη κάνοντας
ανάλογες κινήσεις, υποστηρίζοντας παράλληλα τον αρχισυντάκτη Ν. Γιαννιό.
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Ριζοσπάστης 08.09.1918:
Ο
Ριζοσπάστης συνεχίζει να κατηγορεί την Φενταρασιόν για ψευτοΣοσιαλισμό
(ενώ ο πραγματικός σκοπός τους είναι να προβάλουν τα Εβραϊκά συμφέροντα)
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Ριζοσπάστης 09.09.1918:
Στήλη "Γράμματα Αγνώστων"
"Φίλε Ριζοσπάστη,
εσείς
ζητάτε να διορθώσετε τους Εβραίους. Εμένα μου φαίνεται πως όσο πάνε
γίνονται και Εβραικότεροι, δηλαδή εξελίσσονται επί το κατεργαροκώτερον.
Μια
απόδειξις. Ο Περίφημος Μπεναρόγια είχε πει ότι η Φενταρασιόν
ανεγνωρίσθει επί Τουρκοκρατίας. Εις τον "Βαλκανικόν Ταχυδρόμον" λέγει: "
Η Φεντερασιόν αντιπροσωπεύθει εις το συνέδριο της Βασιλείας όπου ο
αντιπρόσωπος της προέβει εις διαμαρτυρίαν κατά του ΙταλοΤουρκικού
Πολέμου και ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥΤΟΥ ΠΡΟΕΚΛΗΘΗΣΑΝ ΚΑΤΑΔΙΩΞΕΙΣ (Εβραίων) ΥΠΟ ΤΩΝ
ΝΕΟΤΟΥΡΚΩΝ ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ".
Ιδού
κάτι πολύ περίεργον! Είναι γνωστόν ότι το Συνέδριο της Βασιλείας έγινε
τον Νοέμβριο του 1912, δηλαδή ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΝ.
Πως
διάβολον η Φεντερασιόν κατεδιώχθει εν Θεσσαλονίκην συνέπεια του
Συνεδρίου της Βασιλείας υπό των ΝεόΤουρκων; (αφού δεν υπήρχαν πια
ΝεόΤουρκοι στην Θεσσαλονίκη)
υπογραφή: Ένας Σοσιαλιστής
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Ριζοσπάστης 12.09.1918:
"Ο Ισραηλιτικός Αυτής (Φεντερασιόν) Χαρακτήρ"
1.
Η Φεντερασιόν εξακολούθησε και επί Ελληνικής Θεσσαλονίκης να διατηρεί
το καταστατικό της άρθρο δια του οποίου απέκλειε της εις αυτήν είσοδο
κάθε εργάτου μη Ισραηλίτου. Μετά από σφοδρούς αγώνες των Ελλήνων
Σοσιαλιστών τέθηκε το θέμα αλλά πήρε μόλις 9 ψήφους στους 100, οπότε
εξακολουθεί να είναι μια οργάνωση καθαρώς Ισραηλιτικού Χαρακτήρα.
2.
Το ότι η Φεντερασιόν δεν εθεώρει απαραίτητον την συμμετοχή Ελλήνων εις
τα της κεντρικής Διοικήσεως της, θα εννοηθεί καλύτερα από την πληροφορία
ότι πέρσι εις την ίδια εκείνη συνεδρία του Μαίου εδήλωσε (παρόλο που
υπήρχε γραφείο Ελληνικού τύπου εν Θεσσαλονίκη) ότι ΗΛΘΕ ΔΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΕΙΣ
ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΣΑΡΑΙΡ δια την έκδοση της
"Αβάντι" (Εφημερίδα της Φεντερασιον εν Θεσσαλονίκη στην Εβραική Γλώσσα)
ΥΠΟΤΑΣΣΟΥΣΑ ΟΥΤΩ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΝ ΕΙΣ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΝ
"Η συμμαχία με τον Γούναρη"
3.
το 1915 ο Γούναρης, όπως είχε δηλώσει εις τον Ν.Γιαννιό, συμπεριέλαβε
στον συνδυασμό του ως υποψηφίους της Φεντερασιόν Σιδέρη και Κουριέλ
διότι είχε απαιτηθεί από τους ισχυρούς του εθνικού Ισραηλιτικού γκρουπ
της Θεσσαλονίκης.
5.
φανερώνεται ο λόγος για τον οποίο ο Γιαννιός δεν τα πήγαινε καθόλου
καλά με την Φεντερασιόν. ο Γιαννιός είχε φυλακιστεί διότι είχε λάβει
μέρος στην απεργία των Ηλεκτροτεχνιτών, με την αποφυλάκιση του διέτρεχε
κίνδυνο και μετέβει στην Θεσσαλονίκη. Οι Εν Αθήναι αντιπρόσωποι της
Φεντερασιόν τον αποκήρυξαν με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να φανεί ως
"Βενιζελικός"
6.
ο Ριζοσπάστης φανερώνει ότι οι σοσιαλησταί της Φεντερασιόν ψήφισαν ως
πρόεδρο βουλής Βενιζελικό Υποψήφιο, όπως και το 1917 μετά την έκθεση του
Βενιζέλου επί της εν γένει πολιτικής του και των σκοπών του Πολέμου.
υπογραφές:
Ν. Γιαννιός, Α. Κουρούκλης, Ι. Στυλιανού, Ηλ. Δελαζάνος, Αχ.
Χατζημιχάλης, Π. Χλωμός, Π. Λεπμέσης. Ι. Ιωαννίδης, Μιχ. Χατζημάρκου, ι.
Πετρόπουλος, Χρ. Σκάρπος, Νικ. Γκάντος, Γρηγ. Μηλίδης, Αποστ. Δημάδης.
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Ριζοσπάστης 23.09.1918:
"Συμφώνως
με την ανωτέρω δήλωση του Σοσιαλιστικού Κέντρου Αθηνών ο Αρχισυντάκτης
τους Ριζοσπάστη, από την πρώτη ημέρα της εν Αθήναις εκδόσεως του μέχρι
σήμερα (23.09.1918), Ν. Γιαννιός αποχωρεί από την θέση του.
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Ριζοσπάστης 07.10.1918:
Ο νέος Διευθυντής και
ιδιοκτήτης του Ριζοσπάστη Γ. Πετσόπουλος δίνει "εικόνα" (ελέω
Φεντερασιόν) ότι η διαφωνία μεταξύ Φεντερασιόν και Σοσιαλιστικού Κέντρου
Αθηνών ήταν μια διαφωνία μεταξύ ΕλλήνωνΣοσιαλιστών.
Ταυτόχρονα κατηγόρησε κάποιους κλασσικούς αόρατους εχθρούς που απείλησαν
τον Σοσιαλισμό και την εργατική τάξη (σαν να μην πέρασε μια μέρα).
Μετά κλασσικά προσπαθεί
να ταυτίσει τον ΣοσιαλοΚομμουνισμό με την Δημοκρατία, και φανερώνει
ταυτόχρονα τις θέσεις τους σε Εθνικά θέματα τα οποία όλως τυχαίως
ταυτίζονταν με αυτά της Φεντερασιόν τα οποία ήταν η ίδρυση μιας
αυτόνομης Δημοκρατίας (με ποιο δημοκρατικό τρόπο θα το πετύχαιναν δεν
μας εξηγούν) στην περιοχή Θράκης Κωνσταντινούπουλης Δαρδανελίων,
αποκατάσταση Μακεδονίας και Ηπείρου σε κυριαρχία που ίσχυε προ πολέμου
(ψάξτε να βρείτε υπό ποιών κυριαρχία ήταν προ των Βαλκανικών Πολέμων και
ποια η σχέση όλων αυτών με τον ΚομμουνοΣυμμοριτοπόλεμο...)
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τον Ριζοσπάστη
Υ.Γ. όποιος μελετήσει το άρθρο Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ μπορεί
να διακρίνει το πείραμα του Παυλώφ σε κάθε έκφανση και έκφραση των.
Συνεχώς προσπαθούν να ταυτίσουν τον ΣοσιαλοΚομμουνισμό με την Δημοκρατία
και την Εργατική Τάξη. Στην πραγματικότητα δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με
Δημοκρατία και ΚΑΜΙΑ σχέση με τα συμφέροντα της Εργατικής Τάξης. Η
Δημοκρατία είναι κάτι συγκεκριμένο το οποίο είχαν ορίσει οι δημιουργοί
της στην Αρχαία Αθήνα, και είναι εντελώς αντίθετη με δόγματα όπως: κατά
της θρησκείας, κατά των συνόρων, κατά της Πατρίδος, κατά των Εθνικών
συμβόλων, κατά της οικογένειας, και υπέρ των αλλοδαπών. Όσον αφορά την
Εργατική Τάξη και τα δικαιώματα που υποτίθεται υπερασπίζονται καλό είναι
να δούμε οι δημιουργοί και οι ηγέτες πόσο πλούτο έχουν στην τσέπη τους,
με ότι μηχανισμούς πλουτισμού αυτό συνεπάγεται κατά της εργατικής
τσέπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών