Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Φεβρουαρίου 26, 2013

Πακιστανοί και χρηματισμένοι "ελληνόφωνοι" τα "μέλη" του ΠΑκιστανικού ΣΟσιαΛΗστ(Ρ)ικού Κόμματος που εξέλεξαν του συνέδρους στο Μπένι

σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Δεν πρόκειται σε καμμια περίπτωση να δικαιολογήσουμε τη στάση του οποιουδήποτε που χρηματίζεται για να κάνει πράξεις που έρχονται σε βάρος του Έθνους και του λαού του....Ακόμη και αν στη συνέχεια το καταγγείλει .
Αν ο "εφιάλτης" ζητούσε ένα 'συγγνώμη" μετά την προδοσία θα του έδινε κάποιος άφεση αμαρτιών;
Είναι λυπηρό και ταυτόχρονα αηδιαστικό, περισσότερο από τους πακιστανούς που ψηφίζουν για το ΠΑΣΟΚ, να παραδέχονται "συνειδητοποιημένοι" Έλληνες ότι ξεπουλήθηκαν για...20 ευρώ και να "κοιμούνται ήσυχοι" στη συνέχεια επειδή το...ομολόγησαν!
Καταγγελία αναγνώστη: Πούλμαν με πακιστανούς στις κομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ

Καλησπέρα σας,
Πήρα το θάρρος να σας γράψω γιατί πραγματικά μετά από αυτό που έγινε σήμερα θα ήμουν πολύ δειλός... Εδώ και μέρες ο φίλος μου Νίκος Κ. που δραστηριοποιείται στην νεολαία του ΠΑΣΟΚ μου υποσχέθηκε πως θα μου βρει δουλειά μέσα στο Δήμο Περιστερίου. Μόλις του.....
δήλωσα ενδιαφέρον για την θέση εκείνος μου ζήτησε να πάω σήμερα να τον ψηφίσω στο τοπικό συμβούλιο νεολαίας του δήμου του, αν και κάτοικος άλλου Δ.Δ, εγώ δεν αρνήθηκα. Φυσικά του ζήτησα εγγυήσεις ότι δεν επρόκειτο για κάτι κομματικό παρά μόνο για το τοπικό συμβούλιο. Σήμερα λοιπόν και ενώ πήγα να τον ψηφίσω βρέθηκα μπροστά στο εξής: μία καλοστημένη ιστοριούλα του ΠΑΣΟΚ όπου μπορούσες να εκλέξεις μέλη για την νεολαία του κόμματος και όσοι ήταν άνω των 35 εκλέγονταν για το σώμα... Απ’ ότι κατάλαβα στόχος τους ήταν να κλείσουν μία θέση στο ερχόμενο συνέδριο τους. Φυσικά και το θέμα πήρε εκτάσεις σε προσωπικό επίπεδο αλλά σημασία έχει το τί έγινε και εκεί θέλω να εστιάσετε. Εγώ ψήφισα. Χωρίς ταυτότητα. Με ψεύτικα στοιχεία. Και πήρα δώρο και 20 € για να πληρώσω τα 2€ της συμμετοχής και με τα ρέστα να πιώ έναν καφέ για το κόμμα. Το έκανα. Όπως και οι υπόλοιποι 15 γύρω μου έπραξαν το ίδιο. Ο φίλος μου ο Νίκος κρατούσε έναν πάκο χρήματα στα χέρια "από το κόμμα", όπως παντού διαλαλούσε και φυσικά όπως και άλλοι όμοιοι του έπρατταν το ίδιο στον περιβάλλοντα χώρο. Πήγαμε και στην Κυψέλη να βοηθήσουμε και ένα φίλο. Εκεί δεν ψήφισα. Παραήταν ξεφτιλισμένα τα πράγματα με έκφυλους γέρους υποστηρικτές να κάνουν σόου απ έξω(!). Γυρνώντας για να πούμε τα τελευταία με τον «φίλο»  μου, είδα ένα πούλμαν να αποβιβάζει 14-17 πακιστανούς που ο καθένας του κρατούσε από μία ταυτότητα σαν να τους τις είχαν μοιράσει μόλις. Η αντίδραση του Νίκου; Γίναμε! Θα βγούμε άνετα. Η συνέχεια εξελίχθηκε σε προσωπικό επίπεδο. Δεν είμαι ρουφιάνος. Απλά πρέπει να μαθευτεί για να καθαρίσει ο τόπος. Και μόνο μέσω εσάς μπορούν να ακουστούν και να διερευνηθούν τέτοια θεματάκια που δημιουργούν κάποιοι για να προπονούν τους αυριανούς πολιτικούς...
Σας ευχαριστώ

1 σχόλιο:

  1. ΕΛΛΑΣ!!! Αδικαιολογητος κ ξεφτιλα! Παντως παλι καλα που βγηκε κ το ειπε μονο κ μονο για να ανοιξουν κατι ματακια που εχουν πιασει τσιμπλα απο το βολεμα κ το λαδωμα. Οσο για το βιντεακι που παιζει ειναι αψογο ειδικα το τελος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών