Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Ιανουαρίου 12, 2016

Η κατάθεση της γυναίκας του σφαγιασθέντα από λαθρομετανάστες Καντάρη...κραυγάζει σε όλους τους Έλληνες: "Αντισταθείτε...πριν σας αποτελειώσουν όλους"

Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει πολλαπλές προπαγανδιστικές εκστρατείες τύπου Χόλυγουντ, προκειμένου να πειστεί ο Ελληνικός Λαός να αποδεχτεί την μοίρα που επιφυλάσσουν για την χώρα οι παγκόσμιοι εξουσιαστές ως αποθήκη λαθρομεταναστών.
Επαναφορά στην πραγματικότητα του προβλήματος, πέρα και μακριά από τις προπαγανδιστικές επισκέψεις διάφορων τηλεμαϊντανών της διεθνούς «σόουμπιζ», ήταν η κατάθεση της συζύγου του Καντάρη, ο οποίος δεν κατάφερε ποτέ να δει το παιδί του, που γεννήθηκε την ημέρα θανάτου του πατέρα του, επειδή κάποιοι λαθρομετανάστες θέλαν την κάμερά του και μερικά μετρητά.
Ακολουθούν αποσπάσματα της κατάθεσης της συζύγου του Καντάρη στο Εφετείο:
«Μέσα σε 14 δευτερόλεπτα έκοψαν την καρωτίδα του άντρα μου, τον λήστεψαν, του άνοιξαν το πορτοφόλι και ξεχώρισαν τα....
ξένα χαρτονομίσματα από τα ευρώ τα οποία αφαίρεσαν. Αυτοί που προκάλεσαν το θανατηφόρο χτύπημα στον άντρα μου, δεν σκότωσαν για πρώτη φορά.
Μετά από 20 λεπτά ανησύχησα, επειδή δεν επέστρεψε ο άντρας μου και του τηλεφώνησα να δω τι συμβαίνει. Όσο δεν απαντούσε τόσο επέμενα στο τηλέφωνο. Ανησύχησα και βγήκα στο παράθυρο μήπως έβλεπα κάτι. Μαζί με τη μητέρα μου πήραμε τη βαλίτσα με τα ρούχα μου και φύγαμε από το σπίτι.
Βγαίνοντας από την είσοδο της πολυκατοικίας, είδαμε στη γωνία της 3ης Σεπτεμβρίου μία κορδέλα δεμένη απ' άκρη σ' άκρη και πολλούς αστυνομικούς. Η μητέρα μου κατευθύνθηκε προς το σημείο ενώ εγώ λόγω της εγκυμοσύνης έκανα αργά βήματα. Όταν πλησίασα είδα τα πόδια του Μανώλη ο οποίος ήταν ξαπλωμένος στο πεζοδρόμιο. Γύρω του υπήρχε μια λίμνη αίματος. Του δικού του αίματος. Είχε ακόμα ανοιχτά τα μάτια και το στόμα. Η μητέρα μου μαζί με την αστυνομία με κρατούσαν για να μην πλησιάσω στο σημείο, ενώ εγώ παρότι ήμουν ετοιμόγεννη ήθελα να πλησιάσω τον άντρα μου και να τον φιλήσω για μια τελευταία φορά. Δεν μου το επέτρεψαν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών