Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 16, 2016

Μας τα' παν κι άλλοι: Οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής είναι... παρασυρμένοι

Γράφει ο Αθανάσιος Βασιλόπουλος

Μεγάλα ζόρια φαίνεται πως τραβάει το –κατ’ ευφημισμόν- «συνταγματικό τόξο» από την συνεχή άνοδο των ποσοστών της Χρυσής Αυγής – την οποία πλέον δεν μπορούν να κρύψουν ούτε οι «πειραγμένες» δημοσκοπήσεις!

Έτσι, στις παραμονές του 2017 ακούμε τα ίδια παραμύθια που ακούγαμε το 2012! Ότι, δηλαδή, οι περισσότεροι ψηφοφόροι..
της Χρυσής Αυγής είναι… παρασυρμένοι!!!

Αυτό υποστήριξε ο βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ, Μπαλαούρας, μιλώντας στον 9,84:

«Υπάρχει απλός κόσμος που μέσα στη μέγγενη των προβλημάτων που αντιμετωπίζει και την αδυναμία να δώσει λύσεις με τις υπάρχουσες πολιτικές δυνάμεις, νομίζει ότι η Χρυσή Αυγή είναι λύση για αυτόν. Είναι απλός κόσμος που δεν έχει καμία σχέση με τον ρατσισμό και τον φασισμό. Δεν αναφέρομαι στα τάγματα εφόδου, αλλά για τους απλούς ανθρώπους, τους ψηφοφόρους που αγωνιούν για να βρουν μία λύση επιβίωσης».

Τα ίδια και τα ίδια, ούτε καν… «περσινά ξινά σταφύλια», που έχουν διαψευστεί από την ίδια την πραγματικότητα, σε τόσες και τόσες εκλογικές αναμετρήσεις που ακολούθησαν. Δεν κουράστηκαν να τα λένε ή δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν και επαναλαμβάνονται;

1 σχόλιο:

  1. Βάλτε στο "αυτή" την Χρυσή Αυγή και τραγουδήστε την παρακάτω τραγουδάρα:

    Βαριά σεκλέτια έχω απόψε
    και η καρδιά μου είναι κλειστή
    Βλέπω να φεύγει απ' τη ζωή μου
    εκείνη που 'χω ερωτευθεί

    Με παράσυρε το ρέμα
    μάνα μου, δεν είναι ψέμα
    καίγομαι γι αυτή και λιώνω
    την αγαπώ

    Με τραβούν τα βήματά της
    η κακούργα η ομορφιά της
    κι αν μου φύγει κάποια μέρα
    θα τρελαθώ

    Στον ύπνο μέσα φεύγει η καρδιά μου
    Τη βλέπω μ' άλλον να μ' απατά
    και με τρομάζουν τα όνειρά μου
    αν βγουν στο τέλος αληθινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών