Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2011

Η απίστευτη Τουρκολαγνεία του “Τηλεθεατή”

Καλά το πάνε το παιχνιδάκι με την τούρκικη προσφορά του “Τηλεθεατή”. Οταν το πρωτοείδα δεν πίστευα στα μάτια μου. Το γεγονός ότι ολόκληρη η…
τηλεόραση έχει κατακλυστεί από τις τούρκικες σειρές είναι παλιά ιστορία. Αλλά το κακό έχει παραγίνει.
Και δεν είμαι ούτε εθνικιστής(γιατί που είναι το κακό...τιμητικό είναι να ειναι κανείς ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ), ούτε κάτι άλλο. Απλός πολίτης είμαι… Αλλά ένιωσα ένα...
τσίμπημα στην καρδιά μου όταν με προτρέπουν μέσα από τη διαφήμιση να μάθω να μιλάω τούρκικα σε 8 εβδομάδες για να καταλαβαίνω τι λέει ο Εζέλ.
Ελεος… Οι Τούρκοι θα μάθαιναν ελληνικά σε μία ανάλογη περίπτωση; Η πλύση εγκεφάλου καλά κρατεί. Μήπως έχει και πολιτικές προεκτάσεις; Λέω τώρα εγώ…
ΙΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών