Στις
ΗΠΑ το γιαούρτι – και δη το ελληνικού τύπου – αποτελεί διακαή πόθο
μεγάλων επιχειρήσεων τροφίμων, με πιο πρόσφατο το παράδειγμα της
Pepsico. Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της Wall Street Journal η
Pepsico τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ανακοινώσει τη δημιουργία
κοινοπρακτικού σχήματος με τη γερμανική εταιρία γαλακτοκομικών Theo
Muller με στόχο την είσοδο τους στην αμερικανική αγορά γιαουρτιού.
Ποιος όμως έμαθε τους Αμερικανούς να τρώνε ελληνικό γιαούρτι; Κύριος υπεύθυνος είναι η...
εταιρία ΦΑΓΕ η οποία από το 1998 ξεκίνησε να εξάγει στις ΗΠΑ γιαούρτι. Δύο χρόνια αργότερα ιδρύει τη θυγατρική Fage USA Corp, ενώ το 2005, μπροστά στην αυξανόμενη ζήτηση, λαμβάνει την απόφαση να κατασκευάσει εργοστάσιο στα περίχωρα της Νέας Υόρκης, το οποίο ξεκινά τη λειτουργία του το 2008.
Η επένδυση μέχρι στιγμής της ΦΑΓΕ υπολογίζεται ότι υπερβαίνει συνολικά τα 160 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στα άμεσα σχέδια της επιχείρησης είναι η αύξηση της αποθηκευτικής χωρητικότητας του εργοστασίου, μέχρι τον Ιανουάριο του 2012, από 4.000 σε 10.000 παλέτες, ξεπερνώντας κατά πολύ την αντίστοιχη δυναμικότητα των εν Ελλάδι εργοστασίων (5.000 παλέτες).
Την επιτυχία του ελληνικού γιαουρτιού ζήλεψαν πολλές ξένες εταιρίες 0- κολοσσοί, αρκετές εκ των οποίων επιλέγουν να δώσουν στα προϊόντα τους ονόματα που θυμίζουν Ελλάδα. Η Kraft Foods, η οποία είχε εγκαταλείψει εντελώς τον κλάδο του γιαουρτιού το 2004, εισήλθε ξανά σε αυτόν με το στραγγιστό γιαούρτι Athenos.
elnews.gr
Ποιος όμως έμαθε τους Αμερικανούς να τρώνε ελληνικό γιαούρτι; Κύριος υπεύθυνος είναι η...
εταιρία ΦΑΓΕ η οποία από το 1998 ξεκίνησε να εξάγει στις ΗΠΑ γιαούρτι. Δύο χρόνια αργότερα ιδρύει τη θυγατρική Fage USA Corp, ενώ το 2005, μπροστά στην αυξανόμενη ζήτηση, λαμβάνει την απόφαση να κατασκευάσει εργοστάσιο στα περίχωρα της Νέας Υόρκης, το οποίο ξεκινά τη λειτουργία του το 2008.
Η επένδυση μέχρι στιγμής της ΦΑΓΕ υπολογίζεται ότι υπερβαίνει συνολικά τα 160 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στα άμεσα σχέδια της επιχείρησης είναι η αύξηση της αποθηκευτικής χωρητικότητας του εργοστασίου, μέχρι τον Ιανουάριο του 2012, από 4.000 σε 10.000 παλέτες, ξεπερνώντας κατά πολύ την αντίστοιχη δυναμικότητα των εν Ελλάδι εργοστασίων (5.000 παλέτες).
Την επιτυχία του ελληνικού γιαουρτιού ζήλεψαν πολλές ξένες εταιρίες 0- κολοσσοί, αρκετές εκ των οποίων επιλέγουν να δώσουν στα προϊόντα τους ονόματα που θυμίζουν Ελλάδα. Η Kraft Foods, η οποία είχε εγκαταλείψει εντελώς τον κλάδο του γιαουρτιού το 2004, εισήλθε ξανά σε αυτόν με το στραγγιστό γιαούρτι Athenos.
elnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών