Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Ιανουαρίου 04, 2013

Ο "εθνικός μας κλόουν" Λαζόπουλος κατά της Χρυσής Αυγής....

  Ακολουθούν δηλώσεις του Λαζόπουλου:
«Γνωρίζαμε ότι ο Έλληνας στον σερβιτόρο βγάζει το κόμπλεξ του. Τώρα το ελάττωμά μας απέκτησε και βουλευτικές έδρες. Γι' αυτό κάθε μέρα η Χρυσή Αυγή διοργανώνει events ξυλοδαρμών. Αλλά, βλέπεις, και η Ελλάδα έχει παγιδευτεί σαν πύλη αποθήκευσης ανθρώπινων ψυχών απ' όλο τον κόσμο. Ποιοί υπέγραψαν τις συνθήκες; Ο Παπανδρέου και ο Σημίτης, που τώρα δίνουν άνετοι διαλέξεις, αντί να σκύψουν το κεφάλι».

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξεκαθαρίζει: "Ο μόνος επιχειρηματίας με τον οποίο μιλάω είναι ο Κοντομηνάς. Όταν μού λέει να βρεθούμε σπίτι του, τί να κάνω; Να κατασκηνώσω απ' έξω; Γιατί πιστεύουν μερικοί ότι όποιος κερδίζει χρήματα από τη δουλειά του ξεπουλάει την ιδεολογία του; Συζητώ και συνεργάζομαι με πολλούς ανθρώπους, αλλά μην ανησυχείτε, δια της χειραψίας δεν έχω αλλάξει ποτέ απόψεις"
 
Ποιός τα λέει όλα αυτά...;
Ο άνθρωπος που στα επεισόδια του 2008 που καιγόταν η Αθήνα από τα "παιδιά" παρότρυνε τους κουκουλοφόρους να......."τα σπάσουν όλα"
 
Τι; Τα ξεχάσατε...;
Δείτε το βίντεο.....

25 σχόλια:

  1. Δεν ειναι ο κίναιδο καθεστωτικός εβραιομπολσεβικος το θεμα που μου τράβηξε τοσο την προσοχη οσο ο τιτλος του εβραικου Alpha του Rupert Murduch.
    '¨Εκτέλεσαν παιδι 15 χρονων" .... χμμμ αλήθεια ποιοι "εκτελεσαν" , γενικα και αόριστα, επισης μια απορία εαν έγραφε ανάλογο τιτλο μια αναρχοκατσαριδα θα μπορούσε να τον "αποτυπώσει" με πιο χαρακτηριστικό τροπο απο αυτον? "εκτελεσαν" "Παιδι" ...

    Κατι ελεγαν "για αλήτες ρουφιανους δημοσιογραφους" οι κατσαρίδες των Μιντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τό είπε σωστά ο άλλος. "Θα προσπαθήσουν να γαντζωθούν κι από το τελευταίο κομμάτι εξουσίας." Αυτό κάνει και η εν λόγω, αρνείται να παραδεχθεί ότι είναι πλέον παρελθόν κι αυτή και όλο το συνάφι της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκάσε παλιοπούστρα,κωλοπρέζονο του Κωλονακίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω μια απορία, γιατί 9 στους 10 καλλιτέχνες
    είναι ανώμαλοι και κουκουέδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "job description" της Στοάς επιβάλλει τις συγκεκριμένες παραμέτρους...

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
  5. Καθότι οποιος δεν ειναι εβραιομπολσεβικος σε αυτο το καθεστώς δεν εχει απολύτως κανενα μέλλον και δεν πρόκειται ποτε να τον μάθεις.

    Επισης το να ομιλεί περι "συστήματος" η αιχμη του δόρατος της καθεστωτικής μιντιακης εθνοκτονιας, διεθνισμου και εβραιομπολσεβικισμου, θα έπρεπε απο μονο του να είναι επαρκής ένδειξη του ποιους ακριβώς τρέμει το καθεστώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...5 Ιανουαρίου 2013 στις 4:15 μ.μ.

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ", ΟΙ "ΦΑΣΙΣΤΕΣ" ΚΛΠ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο σε μια εκφυλισμένη και σαπισμένη κοινωνία όπως η νεοελληνική θα μπορούσε να αποτελεί δημόσιο πρόσωπο και να εκφέρει "άποψη" ένας ΓΕΛΟΙΟΣ που πήρε τρελόχαρτο Ι5 για να μην υπηρετήσει την θητεία του.

    ΟΥΣΤ ΡΕ, παλιόπουστα Λαζόπουλε, αριστερέ με τις δεξιές τσέπες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...6 Ιανουαρίου 2013 στις 3:30 μ.μ.

      Αλήθεια πήρε τρελόχαρτο ο λαζόπουλος για να μην υπηρετήσει στο στρατό?
      Αυτό δεν το ήξερα και τον είχα και σε εκτίμηση.

      Διαγραφή
    2. "Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο", είχε σε εκτίμηση τον Λαζόπουλο;
      Για κάτσε διάβασε μόνο τις αναρτήσεις με το label "Λαζόπουλος" και θα καταλάβεις για τι υβριδιακό παράσιτο του διεθνιστομπολσεβικισμού μιλάμε..

      Είναι ΝΤΡΟΠΗ για έναν Εθνικιστή να τρέφει συμπάθεια για τέτοια καρκινώματα του Έθνους

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
    3. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...6 Ιανουαρίου 2013 στις 7:06 μ.μ.

      Για την σάτιρα που έκανε τον είχα σε εκτίμηση.
      Αν και τώρα με αυτό, με τον στρατό που πήρε τρελόχαρτο -αν αληθέυει- πραγματικά λυπάμαι για αυτόν.Η μήπως είναι ψέμα?

      ΥΓ:Και οι ράδιο αρβύλα μ'αρέσουν, και σε πολλά συμφωνώ μαζί τους και σε πολλά διαφωνώ.Τι πάει να πει? επειδή σατιρίζουν την Χρυσή Αυγή(όπως και όλα τα υπόλοιπα κόμματα)δεν πρέπει να βλέπουμε την εκπομπή τους?
      Το χιούμορ χρειάζεται στην ζωή μας.

      Διαγραφή
    4. Λοιπόν αγαπητέ,

      Είναι δυνατόν επειδή ο κάθε καφρο-κανάκης, συριζο-λαζόπουλος μπορεί να λέει ένα αστείο να τον εκτιμάς, ενώ ταυτόχρονα εκπροσωπεί την θλιβερή - ανθελληνική - αντεθνική προπαγάνδα του καθεστώτος;

      Είναι κατά κάποιο τρόπο νομιμοποίηση του λόγου και της δημόσιας παρουσίας του ή οποιαδήποτε θετική απόκριση έχεις για το πρόσωπο του, άρα και πλήρως αντίθετη με την εθνικιστική κοσμοθεωρία.

      Υπάρχουν πλήθος βιβλίων που μπορείς να διαβάσεις για να γελάσεις..
      Ξεκίνα με τον Αριστοφάνη για παράδειγμα

      Δε σου λέω να μη γελάσεις αν ακούσεις κάποιο ευφυολόγημα αλλά το να τον τοποθετείς στα πρόσωπα που χαίρουν της εκτίμησής είναι πλήρως αντεθνικό.

      υ.γ.
      Ναι ο Λα-λάκης πήρε τρελόχαρτο..Όπως και ο Τριανταφυλλόπουλος

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
    5. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...6 Ιανουαρίου 2013 στις 9:28 μ.μ.

      Δηλαδή είναι αντεθνικό να μου αρέσει λίγο μία εκπομπή που την παρουσιάζει ένας ο οποίος μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει για την Χρυσή Αυγή και για τα Εθνικά μας θέματα?
      Δηλαδή άμα βλέπω ράδιο αρβύλα και μου αρέσει η εκπομπή τους λίγο, τι πάει να πει? ότι δεν μπορώ ταυτόχρονα να είμαι και εθνικιστής και να αγαπάω την πατρίδα μου? Τότε άμα είναι έτσι οι έλληνες εθνικιστές είναι πολύ ελάχιστοι.
      Και δεν νομίζω οτί κάνουν προπαγάνδα,ιδίως οι ράδιο αρβύλα.Ο λαζόπουλος μάλλον κάνει προπαγάνδα.
      Και αν κάνουν οι ράδιο αρβύλα προπαγάνδα κατά της Χρυσής Αυγής(που δεν νομίζω) τότε κάνουν και κατά της Νέας Δημοκρατίας και κατά του ΠΑΣΟΚ και όλων των κομμάτων.
      Αν την σάτιρα την θεωρείτε προπαγάνδα τότε τι να πω;

      Διαγραφή
    6. Δε θέλω να σε πατρονάρω (αν και πρέπει με αυτά που μου λες)..
      Ωστόσο επαναλαμβάνω..Γέλα όσο θέλεις και με όποιον θέλεις.

      Οφείλεις όμως από τη στιγμή που ασπάζεσαι την κοσμοθεωρία του Εθνικισμού να απορρίπτεις με τα βγδελυμίας κάθε ΣΚΟΥΠΙΔΙ που μιλά εναντίον του ΈΘνους και της Πατρίδος.
      Κάθε βουλιμικό υλιστή που το παίζει "επαναστάτης" και παίρνει θέσεις υπέρ των λαθρομεταναστών και κατά των Εθνικιστών.

      Η ανοχή, πόσο μάλλον η εκτίμηση σε πρόσωπα που εναντιώνται στη Φυλετική θεώρία και δεν αποδέχονται τη λέξη "Έθνος" είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την εθνικιστική ιδεολογία.

      υ.γ.
      Γράψε Ράδιο Αρβύλα - Χρυσή Αυγή στο youtube Kαι δες τι λενε..
      υπήρχε καθημερινά σάτιρα κατά του Μιχαλολιάκου
      μέχρι και ανακοίνωση εξέδωσε το κίνημα για τα ψέματα και τις μαλακίες που έλεγαν οι αριστεροί με τις βίλες σε Χαλκιδική και Βουλγαρία

      υ.γ.2
      Και η σάτιρα εμπεριέχει μορφές προπαγάνδας, όταν για παράδειγμα ταυτίζεται ο Χρυσαυγίτης - Εθνικιστής με ζώο της ζούγκλας ή γορίλα..

      υ.γ.3
      Και το ΚΚΕ μιλά κατά των ΝΔ - ΠΑΣΟΚ
      Και οι αναρχικοί τα ίδια και μάλιστα βγάζουν και συνθήματα που προκαλούν μειδιάματα.
      Θα τους πούμε μπράβο;

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
  8. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...7 Ιανουαρίου 2013 στις 1:04 μ.μ.

    Δηλαδή πρέπει να μισούμε όλους αυτούς που δεν είναι εθνικιστές;
    Εγώ για παράδειγμα γνωρίζω πολλούς εθνικιστές που βλέπουν την εκπομπή του κανάκη και του λαζόπουλου.
    Τι σημαίνει; ότι και αυτοί είναι αντίθετοι με την κοσμοθεωρία του εθνικισμού;
    Για παράδειγμα:O Άρχοντας ο Νότης Σφακιανάκης που είναι εθνικιστής και έχει γράψει και τραγούδια υπέρ της πατρίδας, τον είχαν ρωτήσει σε μία συνέντευξη για το ράδιο αρβύλα και είπε ότι βλέπει την εκπομπή και είπε και θετικά πράγματα για τους ράδιο αρβύλα, είπε και αρνητικά.


    ΥΓ.1:Tα έχω δει όλα τα βίντεο με την σάτιρα του ράδιο αρβύλα για τον Αρχηγό και γενικά όλα τα βίντεο με το Ράδιο Αρβύλα και την Χρυσή Αυγή,αφού βλέπω την εκπομπή.

    ΥΓ.2:Εγώ δεν λέω για το ποιό κόμμα μιλάει κατά του άλλου κόμματος ή για τους αναρχικούς, αλλά για την σάτιρα που κάνουν οι Ράδιο Αρβύλα για όλα τα κόμματα.

    ΥΓ.3:Δεν χρειάζομαι πατρονάρισμα.

    ΥΓ.4:Tέλος πάντων, εγώ είπα μία κουβέντα για τον λαζόπουλο και τώρα έγινε ολόκληρο θέμα. Αφού εθνικιστής είμαι και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σου που είσαι Εθνικιστής και αν Αγωνίζεσαι σε όποιο μεταρίζι σου λάχει και πάλι "μπράβο"...

      Δε χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα
      Θέλεις να τους βλέπεις..;! Καλώς..
      Θέλεις να γελάς μαζί τους..;! Καλώς
      Να έχεις τη νηφαλιότητα όμως να διαγνώσεις ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι όσο καλοί γελωτοποιοί και αν είναι, είναι εν δυνάμει εχθροί σου στο Εθνικό Κράτος που θέλουμε να πετύχουμε

      υ.γ.
      Όλοι χρειαζόμαστε πατρονάρισμα...Ειδικά όταν πρόκειται για πνευματικού χαρκατήρα βοήθεια.
      Ακόμη και ο Αρχηγός συζητά, διαβάζει και ακούει

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...7 Ιανουαρίου 2013 στις 4:49 μ.μ.

      Εντάξει!!!

      Διαγραφή
    3. Μολις είδα της "συζήτηση" μεταξυ διαχειριστή και "εθνικιστή ....κλπ"
      Δεν εχω παρά να πω πως απελπίζομαι απόλυτα οταν διαπιστώνω οτι υπάρχουν άτομα με τετοια ΒΡΑΔΥΝΟΙΑ που δηλώνουν δημοσίως "εθνικιστες".
      Φετιχιστές ναι, τηλεορασανθρωποι ,ναι, αλλα εθνικιστές ουτε κατα διάνοια, γενικώς παίρνουν τοσο λιγο στα σοβαρά τον αυτοπροσδιορισμό τους ως "εθνικιστές" που ακομα και ο μέσος ,ως επι τω πλείστων ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ (κ)οπαδος μιας ποδοσφαιρικης ομάδας, ειναι πολύ πιο ένθερμος κατ'ουσιαν υποστηρικτής της εν λογω ομάδος, απο οτι ο συγκεκριμένος ειναι "εθνικιστής" η "εθνιστης" η για την ακρίβεια, εξ αγχιστείας εθνο-προσκειμενος.
      Το να θεωρείς κτ'ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τροπο , ατομο περιωπής των ΒΡΩΜΕΡΟ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ καθεστωτικό Λαζοπουλο, η λεει κατι για την διανοητική σου δεινότητα, η για τα ηθικά ηδυπαθή κριτήρια αξιολογήσεως των ατόμων εν γενει, κατι που με οδηγεί εκ των πραγμάτων να συμπεράνω οτι στην συγκεκριμενη περίπτωση ειναι ενας συνδυασμός και των δυο αυτών παραγόντων.

      Διαγραφή
    4. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...8 Ιανουαρίου 2013 στις 10:21 μ.μ.

      Που ξέρετε κύριε ότι δεν είμαι εθνικιστής; με γνωρίζετε μήπως προσωπικά και το λέτε αυτό;

      Διαγραφή
    5. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...8 Ιανουαρίου 2013 στις 10:24 μ.μ.

      Εγώ συζητούσα με τον Διαχειριστή, δεν συζητούσα με εσάς.
      Τι μπλέκεστε τώρα;

      Διαγραφή
    6. Πως και δεν το έβρισες "εθνικιστή μέχρι το κόκκαλο"; υποτιμά την νοημοσύνη σου. Σε είπε χαζό με λίγα λόγια ο ηλίθειος Joachimpeiper.
      Έτσι είστε εσείς οι χρυσαυγήτες μόνο να βρίζετε ξέρετε.

      Διαγραφή
  9. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...8 Ιανουαρίου 2013 στις 10:07 μ.μ.

    Όσο όμως για τα λεγόμενα του Άρχοντα Νότη δεν είπατε κουβέντα!
    Δεν το λέω για να ξανα-αρχίσουμε αυτή την συζήτηση!
    Χωρίς παρεξήγηση:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διάβασα τον διάλογο μεταξύ του «Εθνικιστή μέχρι το κόκκαλο» και του διαχειριστή, και θα ήθελα να πω την άποψή μου. Ο διαχειριστής πρεσβεύει έναν Εθνικισμό αυστηρά φυλετικό και Ελληνοκεντρικό. Έναν υπερπατριωτικό εθνικισμό τύπου Έλληνες vs Βάρβαροι, όπου Έλληνες νοούνται οι ανήκοντες στη φυλή των Ελλήνων, οι οποίοι είναι οι έχοντες στις φλέβες τους ρέον ελληνικό αίμα. Έχω καταθέσει παλιότερα τη διαφωνία μου σχετικά με την εμμονή στη φυλετική ανωτερότητα, και δεν θα την επαναλάβω εδώ. Θα αναφερθώ σε έναν άλλο Εθνικισμό, γενικότερο και πιο διευρυμένο από τον αυστηρό Ελληνοκεντρισμό.

    Ο Εθνικισμός τον οποίο υποστηρίζω δεν αναγνωρίζει κάποιο έθνος ως ανώτερο από τα άλλα έθνη. Εθνικισμός για μένα σημαίνει να υποστηρίζω την ταυτόχρονη συνύπαρξη πολλών διαφορετικών εθνών στον ίδιο πλανήτη. Να υπάρχουν δηλαδή Έλληνες, Ισπανοί, Κινέζοι κλπ, και το κάθε έθνος να κατοικεί εντός των συνόρων ενός κράτους. Τα έθνη να είναι κατά το δυνατόν αυτάρκη, να διατηρούν και να εξελίσσουν τον πολιτισμό τους, και να συνεργάζονται μεταξύ τους όχι μόνο για το καλό των κατοίκων τους αλλά και της γενικότερης προόδου της ανθρωπότητας. Εχθρός αυτού του Εθνικισμού δεν είναι η Αλβανία ή η Τουρκία, αλλά ο διεθνισμός και η πολυπολιτισμικότητα. Ο διεθνισμός είναι εχθρός διότι πρεσβεύει την συγχώνευση όλων των εθνών, και η πολυπολιτισμικότητα είναι εχθρός διότι πρεσβεύει την συγχώνευση όλων των πολιτισμών. Δε χρειάζεται πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς ότι διεθνισμός ίσον πλανητικός μονοεθνισμός, και πολυπολιτισμικότητα ίσον πλανητική μονοπολιτισμικότητα.

    Ο λόγος τώρα που απορρίπτω τον μονοεθνισμό και την μονοπολιτισμικότητα δεν είναι αισθητικός αλλά λειτουργικός. Πιστεύω ότι η ανθρωπότητα ως οργανισμός είναι πιο ανθεκτική στις απρόβλεπτες αντιξοότες όταν βρίσκεται κοντά στο βέλτιστο της πολιτισμικής ποικιλότητας. Το βέλτιστο αυτό δεν μπορώ να το προσδιορίσω με ακρίβεια, αλλά είναι βέβαιο ότι απέχει πολύ από την ακραία κατάσταση της μηδενικής ποικιλότητας, την οποία συνεπάγεται εξ ορισμού η μονοπολιτισμικότητα.

    Περί Λαλάκηδων και Κανάκηδων δηλώνω με προσωπική οδύνη ότι στο παρελθόν έχω γελάσει με τα αστεία τους, αλλά εδώ και κάμποσο καιρό που άρχισα να καταλαβαίνω τι μου γίνεται μου προκαλούν πλέον μόνο αναγούλα ανακατεμένη με απέχθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών