Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2013

Προκαλεί το "συνοθύλευμα" κίναιδων και "προοδευτικών" της Lifo.. Αποκαλεί τα παιδιά που σήκωσαν τις ελληνικές σημαίες στο Βρετανικό μουσείο "βλάχους" και "ηλίθιους"

Διαβάστε το επαίσχυντο άρθρο της εφημερίδας - περιοδικού που δίνει βήμα σε γνωστούς...."ελληνολάτρεις", όπως ο Βαλλιανάτος, ο Δημητράς και ο Δήμου..
(προτείνουμε στο κοριτσάκι που το παίζει και "δημοσιογράφος" στας Ευρώπας να επιστρέψει στα θρανία για να μάθει και λίγο ορθογραφία...) 

Διαφημίζοντας την εθνική μας βλαχιά.
 Από την Ηλέκτρα Κοτσώνη
 

Μεγαλύτερη βλακεία από το να ανοίξουν τη σημαία μπροστά στα μάρμαρα δεν βρήκαν να σκεφτούν;

Οταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου το 2004, το σχολείο μου μας πήγε μια εκδρομή στο ......

Λονδίνο, από την οποία και προφανώς δεν έλειψε η καθιερωμένη περιήγηση στο Βρετανικό μουσείο. Δεν ήταν και η καλύτερή μου - πολύ πιο ώραια πέρασα το βράδυ που είδαμε τον Tobey Maguire να μπαίνει σε ένα σινεμά στη Leicester Square για την πρεμιέρα του Seabiscuit. Είχε ερθεί και ο Σοφοκλής στην εκδρομή όμως οπότε δεν θυμάμαι να με πείραξε και πολύ.   Εως τη στιγμή που μπήκαμε στην αίθουσα με τα μάρμαρα. Δεν ξέρω για έσας, αλλά ως έφηβη μου ήταν αρκετά δυσκολό να ενδιαφερθώ για ένα μάτσο αρχαίες πέτρες. Είχα ήδη περάσει τη μισή ζωή μου συνάμενη από γονείς και δασκάλους στα αρχαιολογικά μουσεία της επικράτειας και την άλλη μισή παπαγαλίζοντας μια ιστορία που ξεκινά κάπου στη κυκλαδική περίοδο και τέλειωνει με την επανάσταση του 1821.   Ηθελά να δώ κάτι διαφορετικό, να μάθω κάτι καινούριο, και είχα και εκνευριστεί πολυ από το θέαμα των ένα, δυό χαζών καθηγητών και συμμαθητών που θρηνούσαν τα Ελγίνεια με μια περίλυπη εκφραση ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους. Πήρα λοιπόν το Σοφοκλή από το χέρι και την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια για την αιθουσα με τα Αιγυπτιακά εκθέματα.   Δεν ξέρω τι θα έκανα αν εκείνη την ημέρα με είχαν βάλει να ανοίξω τη γαλανόλευκη μες το μουσείο. Μπορεί και να είχα πεθάνει από την ντροπή μου. Δεν ξέρω όμως και τι να σκεφτώ για τους καθηγητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου που έπεισαν τους μαθητές τους οτί μια τέτοια πράξη αποτελεί κάτι αξιέπαινο και πάνω από όλα λογικό. Δεν ξέρω και πως να τους χαρακτηρίσω ακριβώς, αλλά τείνω προς το βλάκες με περικεφαλαία.       Μου είναι δύσκολο να αποδεχτώ οτι εν μέσω της όλης καταπίεσης και της Χρυσής Αυγής που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα σήμερα, δύο εκπαιδευτικοί (δύο άνθρωποι δηλαδή που η πολιτεία τους έχει εμπιστευτεί ένα σωρό εύπλαστων εγκεφάλων και προσωπικοτήτων) δεν βρήκαν τίποτα καλύτερο να κάνουν στο Λονδίνο με τους μαθητές τους από το να διαφημίσουν την εθνική μας βλαχιά. Το καλύτερο από όλα δε, έαν έχεις όρεξη να διαβάσεις την ανακοίνωση που έδωσαν στον Τύπο, είναι η επιμόνη με την οποία σημειώνουν πως όσοι συνάντησαν στο Λονδίνο ήταν Έλληνες.     Επιλέκτικά:   "Επίσης επισκεφθήκαμε, ξεναγηθήκαμε και ενημερωθήκαμε για τις σπουδές στην Αγγλία, από Άγγλους και κυρίως Έλληνες καθηγητές Αγγλικών Πανεπιστημίων." "To Πανεπιστήμιο Imperial College London, όπου μας υποδέχθηκε, μας ενημέρωσε και μας ξενάγησε στα ερευνητικά – πειραματικά κέντρα του Πανεπιστημίου ό Έλληνας καθηγητής κ. Προδρομάκης Θεμιστοκλής και η επίσης ελληνίδα συνεργάτιδά του." "Την ενημέρωση μας την έκανε μέσα στο Christ Church College Oxford ο καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών και Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης κ. Παπανικολάου Δημήτρης."   (Όταν δε ο Ελλην είναι και Κορίνθιος γίνεται πάρτυ):   "Κατόπιν το 4ο στην Παγκόσμια κατάταξη Πανεπιστήμιο University College London (UCL) με 25000 φοιτητές και 8000 καθηγητές όπου μας μίλησε ο επίσης Έλληνας – Κορίνθιος (Συνοικισμιώτης και αδελφός του γνωστού Παθολόγου κ. Μάρκου Γιάνναρη) καθηγητής της Ιατρικής του Πανεπιστημίου του UCL κ. Γιάνναρης Σάββας."     Τέλος πάντων, νομίζω η εποχή μας είναι ευαίσθητη και θα πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί. Οι άνθρωποι αυτοί, θέλω να πιστεύω τουλάχιστον, έπραξαν με τις αγνότερες προθέσεις και βάση των όσων αυτοί γνωρίζουν. Η σουρεαλιστική εικόνα πέντε κουτσούβελων κι ενός μεσήλικα με τις ελληνική σημαία αγκαλία μες τη μέση ενός ξένου μουσείου σε κάποια άλλη εποχή θα μπορούσε να είναι αστεία. Απλά σήμερα, με την Χρυσή Αυγή στο 8,5 τοις εκατο, αποκτά μια άλλη λίγο πιο τρομακτική διασταση. Καλό θα ήταν λοιπόν να σκεφτόμαστε λίγο παραπάνω τις πράξεις και τις κουβέντες μας απο εδώ και πέρα, πόσο μάλλον όταν αυτές έχουν να κάνουν με τις αντιλήψεις που μεταδίδουμε στους νεότερους από εμάς.   Άλλωστε η όλη ιστορία με την επιστροφή των μαρμάρων είναι εκτός τόπου και χρόνου και δεν ξέρω και που την θυμήθηκαν. Μια φαντασίωση βασισμένη στην ανάγκη του Ελληνα να επανακτήσει μια ούτως ή άλλως λανθάνουσα υπερηφάνεια για μάχες που ποτέ δεν κέρδισε ο ίδιος. Λες και δεν έχουμε αρκετά αρχαία, και σ' αυτά τα μάρμαρα είναι που βασίζεται το μέλλον του ελληνικού τουρισμού.   Ήθελα να πιστεύω πως το ένα ίσως καλό που έφερε η κρίση ήταν μια κάποια αυτοκριτική. Ήλπιζα πως πλέον κοιτούσαμε μπροστά, στο τι κάνουμε τώρα. Αλλά τελικά το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να χαιδεψουμε τον πληγωμενο μας εγωισμό: Ξαφνικά, μία ολόκληρη χώρα ανακουφίζεται με το ευχαριστώ ενός χωριού της Ισπανίας στο Youtube και μια βλακεία στο Βρετανικο μουσείο μετατρέπεται σε πράξη συμβολική και συγκινητικη. Γιατί με τούτα και με 'κεινα, ακόμα δεν έχουμε πάρει χαμπάρι οτι δεν είμαστε το κεντρο του κόσμου.      

*Η Ηλέκτρα Κοτσώνη είναι δημοσιογράφος και εργάζεται στο Λονδίνο. 

Το twitter της είναι το @elektrakotsoni. Πηγή: www.lifo.gr 

31 σχόλια:

  1. Ε ΒΕΒΑΙΑ, ΗΤΑΝΕ ΒΛΑΧΙΑ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ, Η ΤΟ ΑΛΦΑΔΙ! ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΗΝ ''ΚΑΓΚΟΥΡΟΚΥΡΙΛΛΕ'' ΑΝΩ ΤΟΥΜΠΑ, ΚΑΙ ΠΑΟΚΤΣΟΥ. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΜΠΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΕΙΜΑΙ. ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΗΔΙΑ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟΣΗ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΠΙΑ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ''TOWER OF LONDON'' KAI THN ΑΓΓΛΙΚΗ ANTIFA...ΟΣΟ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ. ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΜΕΙΝΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ! ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ ΓΡΑΙΚΥΛΙΣΤΑΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κινείσαι σε εντελώς λανθασμένη κατεύθυνση με το συγκεκριμένο σχόλιο...Τα συγκεκριμένα χριστιανόπουλα που ανήρτησαν την ελληνική σημαία εντός του Βρεταννικού μουσείου ήθελαν να τονίσουν την ελληνικότητα των γλυπτών του Παρθενώνα και τη σύνδεση τους με το σύγχρονο ελληνικό κράτος δια της προσπάθειας επιστροφής τους σε αυτό...δεν διαμαρτύρονταν εκείνη τη στιγμή υπέρ χριστιανικών συμβόλων αλλά υπέρ συμβόλων του αρχαίου μας κλασσικού πολιτισμού...
      Κάτι που προφανώς εσύ μάλλον αδυνατείς να καταλάβεις...ότι ο Έλλην του 21ου αιώνος δύναται να είναι και Έλλην στο γένος και Χριστιανός στη θρησκεία...διότι έχεις στο μυαλό σου (απ' ότι μπορώ να διαπιστώσω μέσω των σχολίων σου) την γνώμη ότι ο Έλλην βρίσκεται σε λανθάνουσα κατάσταση και μόνο εάν επιστρέψει στην "πατρώα θρησκεία" θα ξαναγίνει Έλλην χωρίς όμως να προσδιορίζεις ούτε ποια είναι αυτή η "πατρώα θρησκεία" επακριβώς ούτε ποια είναι τα χαρκτηριστικά που θα προσδιορίζουν αυτόν τον Έλληνα επακριβώς...

      Αντιγνώμων

      Διαγραφή
    2. To MONO που τον απασχολει ειναι ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ γι΄αυτο και βλεπεις τα 8 στα 10 σχολια του τον περιλαμβανουν, ακομα και αν το θεμα δεν τον αφορα.

      Το προβλημα δεν ειναι ο Ζαγκλος και οι ψυχωσεις του ή η αποστολη την οποια εκτελει.

      Το προβλημα ειναι το ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ που τα επιτρεπει.

      Αν συμφωνει με την τακτικη και τις αποψεις τετοιων σχολιαστων μπορει καλλιστα να μας ενημερωσει, για να ξερουμε και ΄μεις πως να συμπεριφερθουμε!

      Διαγραφή
  4. ΕΛΛΑΣ!!! Η εν λογω "κυρια" θελει πολυ ξυλο. Δεν ντρεπεται η ξεφτιλισμενη να μιλαει ετσι για τον Παρθενωνα μας; η σκατοκουμουνοεβραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλλο ένα ..δημοσιογραφών πιόνι τών Ιουδαίων , αυτή ή Κυρία ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει...ο κάθε ανθέλληνας κομμουνιστοσυμμορίτης εβραιομπολσεβίκος νιώθει "ντροπή" μπροστά στην θέα της ελληνικής σημαίας...αφού δεν νιώθει Ελληνίδα η συγκεκριμένη...πως νιώθει "ντροπή" για κάτι που δεν νιώθει ότι είναι;

    Αντιγνώμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ, τι θα γινει με τον μ@λ@κ@ τον Ζαγκλο;
    Πρεπει να παρεις θεση!
    Ο τυπος σκοπιμα παραπληροφορει και πεταει σποντες με σκοπο ν΄αρχισει νεος γυρος διχαστικης αντιπαραθεσης.
    "Οπου γαμος και χαρα, η Βασιλω πρωτη" να πεταει τις γνωστες αντιχριστιανικες της ατακες.
    Θα τον μαζεψεις ή μηπως θα πρεπει να συζητησουμε το θεμα και με αλλους φορεις της οργανωσης; Γιατι αν μη τι αλλο, υπαρχει και κοσμος που ενοχλειται, ασε που η εικονα που βγαινει προς τα εξω ειναι πως ειμαστε για τα "πανηγυρια" και πως με την πρωτη ευκαιρια θα σφαχτουμε μεταξυ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ti ακριβώς σε ενόχλησε αγαπητέ ανώνυμε υβριστή που ξέχασες καιτο όνομα σου?
    Όχι βέβαια οι γκρεμισμένοι ναοί και τα κατεστραμένα γλυπτά,
    υποθέτω ότι σε πείραξε που είπα τον κλέφτη, κλέφτη!
    Συμφωνώ μαζί σου ότι είσαι για τα πανηγύρια!
    Κάνε λίγο υπομονή, αυριο φεύγω ταξίδι
    και θα σου λείψω για μια εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ρε Ζαγκλο,μη φευγεις ρε,εμεις οι "ετσι"τη βρησκουμε μαζι σου ,κυταξε μονο,οπως σου εχω ξαναπει, να μαθεις να γραφεις σωστα Ελληνικα και οχι κοτσανες οπως γραφεις παραπανω"υποβλητει"το οποιον αναφερεται στο βλητο,δηλαδη στο κουτοχωρτο και το "δεμονες",ητοι για δεσιμο!Μην κωλωνεις λοιπον,εχεις λαικη υποστηριξη!

      Διαγραφή
    2. Εσυ τι κανεις τωρα ρε φιλε τον γλυφεις; οποιος παρεξηγειτε υπαρχει κ το ξυδι μια κουταλιτσα κ ερχεσαι στα ισα σου.

      Διαγραφή
  9. Πατριδα θρησκεια οικογενεια. Οποιος δεν συμφωνει κατ΄εμε δεν Ελληνοσκεπτεται. Μην αρχισουμε τωρα την κουβεντουλα,το θεμα για πολλους λογους δεν ειναι συζητησιμο για ευνοειτους λογους, για οσους εχουν ελαχιστο νου διαθεσιμο. Πατριδα θρησκεια οικογενεια για να αποφυγουμε τον ολεθρο της φυλης μας αλλα και τον προσωπικο. ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  10. Πατριδα θρησκεια οικογενεια. Οποιος δεν συμφωνει κατ΄εμε δεν Ελληνοσκεπτεται. Μην αρχισουμε τωρα την κουβεντουλα,το θεμα για πολλους λογους δεν ειναι συζητησιμο για ευνοειτους λογους, για οσους εχουν ελαχιστο νου διαθεσιμο. Πατριδα θρησκεια οικογενεια για να αποφυγουμε τον ολεθρο της φυλης μας αλλα και τον προσωπικο. ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω και επαυξανω με τον ανωνυμο 5:06.
      Ελεος με το ατομο μαζεψετε τον με ζουρλομανδυα δεν βλεπετε οτι ειναι πρακτορισκος μεγαλος με φοβερη εμπαθεια σε χριστιανικα συμβολα που εν παση περιπτωσει αποτελουν μερος ειτε το θελουν μερικοι ειτε οχι του Εθνους μας.
      Δηλαδη δεν καταλαβα θα καταργησουμε την Ελληνικη σημαια μας επειδη φερει επανω τον σταυρο η θα αλλαξουμε την ιστορια μας γιατι ετυχε ο κυριος να διαβασει ενα βιβλιο και εγινε παραμορφωμενος.
      Σας παρακαλω πολυ κυριοι αυτα ειναι σοβαρα πραγματα δεν επιτρεπεται να τα αφηνετε να περνανε απαρατηρητα.
      Εκανα υπομονη για να δω που θα φτασει αυτη η ιστορια με τον κυριο.
      Αν δεν παρετε θεση ειμαι υποχρεωμενος εκ της πατριωτικης μου συνειδησεως να αποχωρησω απο το καθολα σεβαστο block σας.
      Και για να κλησω το θεμα τις ευθυνες που μπορει να εχει ενα μερος του κληρου και της ορθοδοξης εκκλησιας τις γνωριζομαι δεν περιμενουμε τον καθε πρακτορισκο να μας τις πει.
      Δεν μπορουμε ομως να τα ισοπεδωσουμε ολα ειναι κριμα για το αιμα πολλων κληρικων που εδωσαν για την πατριδα ειναι γνωστα αλλωστε αυτα να μην τα ξαναλεμε.

      Με τιμη και εκτιμηση

      Θυσευς

      Διαγραφή
    2. ΘΗΣΕΥΣ,Κιτσο.. Θ-Η-Σ-Ε-Υ-Σ !Αφου δεν ξερεις ουτε να το γραφεις,αστο ησυχο αυτο το Αγιο Ελληνικο ονομα!

      Διαγραφή
    3. Ο δαιμων του πληκτρολογιου χτυπησε.
      Ευχαριστω για την διορθωση και ζητω συγνωμη αλλα να γραφεις απο κινητο με μικρο πληκτρολογιο αδελφε ειναι ενα θεμα υπολογισε και την συγχυση με το θεμα....

      Θησευς

      Διαγραφή
    4. Καλα,νταξει,συγνωμη που σε ειπα Κιτσο..

      Διαγραφή
  11. Ζαγγλε στο εχω ξαναπεί είσαι και πολύ mala_as ρε φίλε άντε πάνε στην ευχή και καλό ταξίδι στο Malmo .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://redskywarning.blogspot.gr/2013/02/1945-2013.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ και ευγενικε Αντιγνώμων, με παρεξήγησες, όχι βεβαίως ηθελημένα, δεν έκρινα
    τα Ελληνόπουλα και αυτό το ξέρεις, για τα κατεστραμένα μάρμαρα μας μίλησα!
    Κατά τα άλλα, συμφωνω μαζί σου όσο και αν σου φενεται παράξενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Zaglo...
      Και εσύ και εγώ τις ίδιες αγωνίες για την επιβίωση του έθνους πιστεύω ότι έχουμε...
      Τα ιστορικά γεγονότα είναι γνωστά, τουλάχιστον σε όσους έχουν μελετήσει καλοπροαίρετα την ιστορία του έθνους μας...ο καθείς έχει την ευθύνη που έχει κατά τον ρου της ιστορίας και αυτό δεν αλλάζει...
      Ουδείς αμφισβήτησε το μένος και τη ζηλία πολλών χριστιανών των πρώτων αιώνων για την επικράτηση της θρησκείας τους...και ότι έγιναν και ακρότητες...και ναοί καταστράφηκαν και κόσμος σφαγιάστηκε και διώξεις εθνικών Ελλήνων υπήρξαν...τα γεγονότα είναι γνωστά για όποιον τα γνωρίζει...
      Μα ερωτώ...και σε ποια ιστορική περίοδο δεν έγιναν ακρότητες; Αυτό μας δίδει το διακίωμα να απορρίπτουμε τις διάφορες περιόδους του ελληνικού πολιτισμού όπου επικράτησαν οι ακρότητες; Αυτό που ονομάζουμε "ελληνικός πολιτισμός" είναι η σύνθεση γεγονότων, σκέψεων και πράξεων που δεν δημιουργήθηκαν υπό καθεστώς πάντοτε ειρηνικών και ομαλών γεγονότων...
      Ο αρχαίος πολιτισμός που όλοι θαυμάζουμε είναι ένας πολιτισμός που δημιουργήθηκε από έναν λαό κατ' εξοχήν πολεμικό όπως ήταν οι Έλληνες...και δημιουργήθηκε εν μέσω πολέμων που σε πολλές περιπτώσεις δεν σεβάστηκαν ούτε τα ιερά ούτε τα όσια των ιδίων των θεοτήτων της αρχαίας Ελλάδος...
      Το να επιρρίπτουμε την παρακμή του αρχαίου ελληνορωμαϊκού κόσμου απλά και μόνο στην εμφάνιση του χριστιανισμού χωρίς να μελετήσουμε τα βαθύτερα αίτια της παρακμής αυτής είναι τουλάχιστον άστοχο...Ο χριστιανισμός επικράτησε απλούστατα διότι τον ευνόησαν οι συνθήκες της εποχής στις οποίες επικράτησε και αποτέλεσμα της ιδίας παρακμής του οποίου υπήρξε...οι αντίστοιχες συνθήκες μερικούς αιώνες αργότερα π.χ. δεν ευνόησαν την ανάπτυξη του μωαμεθανισμού ανάμεσα στο σύνολο του ελληνικού έθνους παρότι αυτό ήταν εφικτό λόγω των καταστάσεων....
      Η ιστορία "έχει γράψει" και δεν "ξεγράφει"...(δυστυχώς ή ευτυχώς) δεν υπάρχει μηχανή του χρόνου την οποία να προγραμματίσουμε και να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και να διορθώσουμε όποια ιστορική πτυχή δεν μας είναι αρεστή...
      Ο Έλληνας συμπορεύεται με την Ορθοδοξία τους τελευταίους αιώνες και οι παππούδες μας έχουν δώσει αιματηρούς αγώνες για να προστατέψουν και την ελληνικότητα της φυλής τους και την ορθόδοξη πίστη τους...
      Πίστεψε με...εγώ αγαπώ τους Έλληνες θεούς της αρχαιοτητας και αυτό που αυτοί συμβολίζουν περισσότερο από οιονδήποτε άλλον και θίγομαι όταν κάποιος τους υβρίζει διότι υβρίζει την ιστορία και τη φιλοσοφία της φυλής μας...αλλά όμως είμεθα Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι και αυτό δεν αλλάζει... αυτά τα γονίδια, αυτό το αίμα, αυτά τα πιστεύω μας παρέδωσαν οι γονείς μας...και εμείς "άμμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες" θα κοιτάμε τους γονείς μας και θα παραδώσουμε στα παιδιά μας τα ίδια πιστεύω...

      Αντιγνώμων

      Διαγραφή
  15. Πίνω το δευτερο κρασάκι μου,
    ακούω Chopin και χαιρετω όλα
    τα Ελληνόπουλα με πολύ αγάπη!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δειτε τα!!!

    http://staorthia.pblogs.gr/2013/02/sto-onoma-toy-12theoy-eginan-oi-megalyteres-sfages-ston-ellhniko.html

    http://apopsi.pblogs.gr/2013/02/oi-ideolhpsies-ths-epidotoymenhs-arhaias-thrhskeias.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ιστολόγιο από καιρό έχει πάρει ξεκάθαρη θέση για το θέμα "Zaglos"..

    Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

    υ.γ.
    Τα σχόλια αφέθηκαν γιατί έχω και άλλες επαγγελματικές δουλειές και δεν προλαβαίνω να τα κοιτάζω.
    Ταυτόχρονα δεν βάζω "μάσκα", ακόμη, καθώς θεωρώ ότι μπορείτε όλοι να κατανοήσετε ότι τέτοιες θέσεις δεν αντιπροσωπεύουν εμένα και τους συνεργάτες του ιστολογίου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη εβαιομπολσεβίκα "δημοσιογράφο", δεν πρέπει κανείς να υψώνει την Ελληνική Σημαία, διότι έτσι ενισχύεται η...ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !

    Είναι επίσης "βλαχιά" η υπενθύμιση της ελληνικότητας των γλυπτών !

    Δεν ξέρει η ΑΜΟΡΦΩΤΗ ΤΣΟΥΛΑ ότι οι Βλάχοι είναι οι πιο καθαροί και ακραιφνείς ΕΛΛΗΝΕΣ, με τεράστια προσφορά στους Εθνικούς Αγώνες και με τους περισσότερους εθνικούς ευεργέτες !

    Είναι ΤΙΜΗ να είσαι Βλάχος, και όχι βρισιά !

    Αλλά πού να τα ξέρει αυτά το αστοιχείωτο ευρωλιγούρικο πορνίδιο !

    ΕΥΓΕ λοιπόν στα Ελληνόπουλα που ύψωσαν την Γαλανόλευκη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Βλάχοι κράτησαν ελεύθερα τα βουνά της Πίνδου για εκατονταετίες από τα Τουρκαλβανικά στίφη...οι Βλάχοι της Ηπείρου είναι οι μεγαλύτεροι ευεργέτες του ελληνικού έθνους...οι Βλάχοι Έλληνες της Ρουμανίας έδωσαν περιουσία και αίμα στον αγώνα του 1821...
      Αλλά που να τα πεις αυτά σε κάποιαν αγράμματη "πολυπολιτισμένη" διαβιώσα εν Λονδίνω που μπερδεύει το ορισμό του Βλάχου που υποδηλώνει ένα αρχαίο ελληνικό φύλο με τον "βλάχο" που υποδηλώνει εν γένει τον χωριάτη...
      Αυτήν την "πολυπολιτισμένη" την πήγαιναν στο Βρεταννικό μουσείο μήπως και θαυμάσει τα γλυπτά του Παρθενώνα και αυτή την "κοπανούσε" με τον γκόμενο τον Σοφοκλή...
      Αυτή είναι η "πολυπολιτισμένη" που νιώθει "ντροπή" για την ανάρτηση της ελληνικής σημαίας και κατηγορεί για "βλάχους" τα ελληνόπουλα που προέβησαν στην πράξη αυτή...

      Αντιγνώμων

      Διαγραφή
  19. Τα γνωστά σκουπίδια... Το δήθεν σκεπτόμενο ύφος... Διαβάζεις, διαβάζεις και στο τέλος λες "έχασα την ώρα μου πάλι". Τα περιοδικά αυτά είναι του κ@λου και ανήκουν στην ίδια "οικογένεια" μαζί με τα τηλεοπτικά κανάλια και τις εφημερίδες. Χώνονται σε κάθε πλευρά της ζωής μας σαν ψώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών