Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Μαΐου 08, 2013

Δηλώσεις του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Μπαρμπαρούση, για την επίθεση που δέχθηκε από αναρχοάπλυτους στο Αγρίνιο καθώς πήγαινε την έγκυο γυναίκα του στο νοσοκομείο!

«Η σύζυγος μου είναι έγκυος και πρέπει καθημερινά να την βλέπει ο γιατρός της γι αυτό τον λόγο και σήμερα την έφερα στο νοσοκομείο Αγρινίου.
Μαζί μου ήταν φίλος μου ο οποίος κάποια στιγμή πήγε προς το αμάξι μου να μου φέρει κάτι χαρτιά που είχα ξεχάσει.Φτάνοντας στο αυτοκίνητο πετάχτηκαν 7 άτομα τα οποία του επιτέθηκαν και τον έβριζαν φασίστα και διάφορες άλλες εκφράσεις.Ο φίλος μου αντέδρασε και ήρθε στα χέρια μαζι τους βρίζοντα τους και αυτός αναρχοκομμούνια.
Οπως εμφανίστηκαν ξαφνικά έτσι ξαφνικά εξαφανίστηκαν και .....ο φίλος μου ήρθε και με ειδοποίησε για το συμβάν.Ειδοποίησα την αστυνομία η οποία ήρθε στο σημείο του νοσοκομείου ,τους είπαμε ποιοί είναι με ονοματεπώνυμο αφού είδε ο φίλος μου ποιοί είναι μιας και δεν φόραγαν κουκούλες ή κράνη.Μήνυση δεν καταθέτουμε για το λόγο οτι έχουμε αναφέρει και καταγγείλει στην αστυνομία άτομα με ονοματεπώνυμο που κάνουν επιθέσεις σε μέλη της Χρυσής Αυγής.
Ποτέ η αστυνομία δεν έχει κάνει κάποια κίνηση οπότε δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε μήνυση,εξάλου ξέρουμε ποιοί είναι. »

Οπως μας είπε στην συνέχεια , ο φίλος του δεν είναι τραυματίας και δεν τον έχουν χτυπήσει.Μας τονίζει μάλιστα οτι δεν είναι οδηγός του και ποτέ δεν είχε οδηγό όπως έχουνν άλλοι.

onairnews.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών