Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Ιουλίου 21, 2013

Σε Λίγο στη Φλώρινα ελληνόψυχοι βροντοφωνάζουν "Η Μακεδονία είναι Ελληνική" στους νεογεννίτσαρους εαμοβούλγαρους..

Μπροστάρηδες στον Αγώνα οι Εθνικιστές βουλευτές, Παναγιώταρος, Λαγός, Μίχος, Κούζηλος


"Τα χέρια μου τρέμουνε, η καρδιά μου πάει να σπάσει, τρείς μέρες μας απόμειναν από την μεγάλη συνάντηση στην Φλώρινα. Από τώρα νοιώθω την οργή που θα ξεχειλίσει από την καρδιά μου... Από τώρα νοιώθω το......
Ιερό Χρέος πουέχω προς τους προγόνους μας, προς τα παιδιά μου, προς τους συναγωνιστές μου... Να είμαι εκεί, εκεί που χτυπάει η καρδιά των γνησίων... Εκεί που ενώνεται η γαλανόλευκη απ' όλα τα μέρη της Πατρίδας και δημιουργεί το άπιαστο, το υπερήφανο, το αγέρωχο, το διαχρονικό σύμβολο με τις εννέα ρίγες και τον ένα Σταυρό... Εκεί είναι το χρεός μου. Να είμαι ένας από αυτούς που θα σηκώσει το Ιερό Λάβαρο και θα φωνάξει με όλη τη δύναμη της ψυχής του.... Ελλάς - Ελλάς - Ή ταν ή επί ΤΑΣ..." (Χάρης Κομνηνός)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών