Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 27, 2013

Είναι η "αστική δημοκρατία" σου Μαζάνθρωπε...Χ. Τομπούλογλου που πιάστηκε με τη μίζα στο χέρι: "Δεν είμαι εγώ μ....ς να κονομάνε όλοι από τις δουλειές κι εγώ να μην παίρνω μία


Ωστόσο, τα στοιχεία που έχει η Αστυνομία στη διάθεσή της, και ειδικά οι συνομιλίες του ίδιου του Τομπούλογλου είναι συγκονιστικές.
«Aυτοί θα πάρουν 190.000 ευρώ, εγώ να μην πάρω τίποτα; Χαζός είμαι...».
 «Δεν είμαι εγώ μ....ς να κονομάνε όλοι από τις δουλειές κι εγώ να μην παίρνω μία».
«Τόσα λεφτά κυκλοφορούν για εμάς δεν έχει; Τώρα θα κάνουμε "χρυσές δουλειές". Θα σου βγάλω και εσένα ένα ποσό» φέρεται να είπε στον ενδιάμεσο της διαφημιστικής ο πρόεδρος του «Αγλαΐα Κυριακού».

Αυτές τις φράσεις χρησιμοποιούσε ο πρόεδρος του Αγλαϊα Κυριακού, Χάρης Τομπούλογλου και πρώην υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ ο οποίος πιάστηκε με τη… μίζα στο χέρι και κατηγορείται για εκβίαση και δωροδοκία.

Ο κολλητός του Άδωνι Γεωργιάδη είχε επίσης το θράσος να.....
δηλώσει πως είναι θύμα σκευωρίας και πως θα λάμψει η αλήθεια στο δικαστήριο....

Αυτό το σαθρό σύστημα προσπαθούν οι πολιτικάντηδες να υπερασπιστούν και να σώσουν, μαζί με όλους τους... Τομπόλογλου που το απαρτίζουν και είναι "παιδιά" γαλουχημένα από τα "ιδανικά" της "αστικής δημοκρατίας"...

Είναι οι ίδιοι που θα φωνασκούν για να βγει η Χρυσή Αυγή εκτός νόμου...


Είναι όμως και αυτοί που..... θα πάρουν το-ΜΠΟΥΛΟ όταν η σημάνει η Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών