Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Ιανουαρίου 15, 2014

Αποστομωτική απάντηση του Γιάννη Λαγού στους συκοφάντες της Χρυσής Αυγής: "Αν βρείτε έστω και ένα παράνομο ευρώ θα κάτσω 10 χρόνια φυλακή"


Ο Συναγωνιστής Γιάννης Λαγός απαντά στους λασπολόγους που τον εμπλέκουν σε "ύποπτους λογαριασμούς": 
 
Οι συκοφάντες της Χρυσής Αυγής διακινούν την "αποκάλυψη" για δήθεν ύποπτο ποσό 150.000 ευρώ που βρέθηκε σε λογαριασμό μου. Το αναφερόμενο ποσό προέρχεται από αγοραπωλησία οικοπέδου στη Σάμο το 2007 από κληρονομιά της γιαγιάς μου. Τα χρήματα αυτά εν συνεχεία δόθηκαν τμηματικά σε οικονομικές μου υποχρεώσεις.
Είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε να... ελέγξει ό,τι θέλει και αν βρουν έστω και ένα ευρώ παραπάνω από όσα έχω δηλώσει, θα κάτσω 10 χρόνια φυλακή! Τρίβω το συμβόλαιο αγοραπωλησίας στα μούτρα του κάθε συκοφάντη. Προειδοποιώ τους λασπολόγους πως όποια πέτρα κι αν σηκώσουν που γράφει το όνομά μου, τελικά θα την χτυπήσουν στο κεφάλι τους!




πηγή

1 σχόλιο:

  1. Τι εχουν να πουν τωρα τα χανουμάκια του μνημονίου; Μούγκα εεεεεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών