Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Ιουνίου 12, 2014

Δημήτρης Κουκούτσης: «Ψηλά τις σημαίες Συναγωνιστές! Μας περιμένουν νέοι αγώνες»

Μήνυμα του βουλευτή Μεσσηνίας, Συναγωνιστή Δημήτρη Κουκούτση που βρίσκεται σε κατ’οίκον περιορισμό με 24ωρη αστυνομική φύλαξη.  

Έκανε και στην ταπεινότητα μου η συγκυβέρνηση την τιμή να με τιμωρήσει με κατ'οίκον περιορισμό, πράγμα που σημαίνει την ασφάλεια στην είσοδο του σπιτιού μου και την έξοδο μου μόνο για μετάβαση στην βουλή και σε νοσοκομείο. Έκριναν ότι η υγεία μου «λέει είναι σε κίνδυνο» (αληθές) κι ότι το μέτρο αυτό είναι επιεικές. Προσωπικά μου δόθηκε η εντύπωση ότι το έργο είναι οι καλοί και οι κακοί Χρυσαυγίτες...

Αμέσως όμως κάποια παπαγαλάκια των ξευτιλισμένων ΜΜΕ άρχισαν να ομιλούν περί συμφωνίας, προνομίων κτλ. Είναι οι ίδιοι ακριβώς που διέδιδαν ότι ο Κουκούτσης αποστατεί, ότι είναι νεοδημοκράτης κι ότι είναι στην πόρτα της εξόδου. Έφαγαν τα μούτρα τους τότε θα τα ξαναφάνε και τώρα.

Ο Κουκούτσης όχι μόνο δεν κιότεψε, όχι μόνο δεν λιγοψύχησε άλλα...
έτυχε και της αγάπης του Αρχηγού μας και των έγκλειστων συναγωνιστών μας. Δεν μας ξέρετε καλά κύριοι, δεν ξέρετε την αδελφοσύνη μας και την συντροφικότητά μας. Αν άλλο κόμμα αντιμετώπιζε τα μισά από αυτά που αντιμετωπίζουμε εμείς θα είχε διαλυθεί συθέμελα, εμάς όμως μας δυναμώνετε.

Τώρα λέει θα μας πάρετε τους μισθούς λες και αυτό είναι το παν, λες κι εμείς ενοικιάζουμε γκαρσονιέρες με θεά την Ακρόπολη κάνοντας "τραβεστί" πολιτική και τσεκουράτη. Μην κουράζεστε ξανά μπλε και πράσινα, για μας ο δρόμος είναι κακοτράχαλος, αλλά με γνώμονα την πατρίδα και το Έθνος. Βουή σας μαύρη όταν ξυπνήσει αυτός ο λαός.

Όσο για τους συμπατριώτες μου Μεσσήνιους ένα έχω να τους πω… Εγώ δεν είμαι ο πολιτικάντης που θα βρίζω αισχρά τον Σαμαρά και κατόπιν να είμαι το σκυλάκι του για ένα υφυπουργείο, το φοβερό είναι ότι κάποιοι αναλυτές λένε ότι τον Γιαννάκη τον έκανε υφυπουργό για να σβήσει την Χρυσή Αυγή στην Μεσσηνία. Ήμαρτον, βλέπεις πόσο σε υποτιμούν Μεσσήνιε!

Δείξτους ποιος είσαι, γύρισε την πλάτη σου στα απολιθώματα του πολιτικαντισμού.

Μας περιμένουν νέοι αγώνες, ψηλά τις Σημαίες!

Το σπίτι μου είναι ανοικτό για όλους…

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών