Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Μαΐου 30, 2017

Κομμουνιστής Μπαλάφας: "Εγώ είμαι του γιαπιού"… Από το γιαπί προήλθαν οι 450.000 ευρώ καταθέσεις, τα σπίτια και τα υπόλοιπα ακίνητα;

Έχουν στηθεί μονίμως στα… τέσσερα, καταπίνουν τα Μνημόνια σα στραγάλια, πίνουν το αίμα του ελληνικού λαού με το καλαμάκι και προκαλούν κι από πάνω οι συριζομούρηδες!

Έτσι, εμφανισθείς σε εκπομπή του ΣΚΑΪ, ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής (Λαθρομετανάστευσης) Μπαλάφας, υποσχέθηκε ότι «μέχρι το τέλος της θητείας μας θα εξαφανίσουμε τον ΕΝΦΙΑ» και μετά ξαφνικά… μαγκεψάμεν, λέγοντας τα κάτωθι: «Λες να είμαι καμιά λουλού...
που ο πατέρας μου και η μάνα μου με έκαναν πολιτικό; Ξέρω την πιάτσα, του γιαπιού είμαι εγώ…».

Του γιαπιού, λοιπόν, ο σύντροφος Μπαλάφας, που πρωτομπήκε στη βουλή μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015. Αλλά, στη δήλωση περιουσιακής κατάστασης («πόθεν έσχες») που υπέβαλλε για το έτος 2014 (χρήση 2013), απεδείχθη ότι τον φυσάει τον παρά, καθότι δήλωσε τραπεζικές καταθέσεις 449.754 ευρώ και αγορές ακινήτων (σ.σ. μερίδια σε διαμερίσματα, καταστήματα, οικίες κ.α). Τα οποία προφανώς προήλθαν από το… γιαπί! Ε, σύντροφε Μπαλάφα;








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών