Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Νοεμβρίου 18, 2010

Μας απειλεί ο Ψινάκης: "Κότα είμαι να παραιτηθώ;"

Καμία πιθανότητα, παρά τα όσα ακούστηκαν τις τελευταίες μέρες, δεν υπάρχει να παραιτηθεί από δημοτικός σύμβουλος ο Ηλίας Ψινάκης.

Όπως αποκαλύπτει στην πρώτη συνέντευξή του μετά την εκλογή του: «Θα αξιοποιηθώ μόνος μου. Δεν μπορείς να κοιτάς τα μούτρα σου στον καθρέφτη όταν προδώσεις τόσες χιλιάδες ανθρώπους που σε εμπιστεύτηκαν. Εγώ όταν αρχίζω κάτι, το τελειώνω»

Ο ίδιος παραδέχεται όμως πως:
«Αν και μου ζητήθηκε, σιγά μην παραιτηθώ. Τι είμαι, κότα;» Ο εκκεντρικός μάνατζερ επίσης τα βάζει με όλους εκείνους που δεν έχουν το σθένος να του πουν μπροστά του όλα αυτά που θέλουν αλλά τα κρύβουν επιμελώς.

«Υπάρχουν άνθρωποι που με γουστάρουν και άνθρωποι που δεν με γουστάρουν» λέει ο ίδιος και συνεχίζει: «Έχω δώσει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να λέει ό,τι θέλει πίσω από την πλάτη μου – και ανώνυμα και επώνυμα. Όποιος, όμως, έχει κάτι να μου πει και είναι μάγκας να έρθει να το πει μπροστά μου.».

Τι λέει όμως για τους πολιτικούς στο σύνολό τους; «Δεν εκτιμώ τους πολιτικούς, για να μην πω τίποτα χειρότερο –εκτός εξαιρέσεων βέβαια– γιατί αυτοί έφεραν τη χώρα μας στα χάλια που είναι. Γενικά, η εικόνα μου για την πολιτική δεν είναι η καλύτερη, για να το θέσω κομψά.”

Οσο για το αν το επόμενο βήμα του θα είναι η Βουλή: "Το θέμα Βουλή θα προκύψει σε δύο ή τρία χρόνια", αποκαλύπτει.

ΠΗΓΗ: Downtown  
real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών