Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Ιανουαρίου 04, 2011

Ο κόσμος καίγεται και η γριά χτενίζεται?


 

Δηλαδή έλεος πια!
Έχουν κόψει δώρα,έχουν μειώσει μισθούς,οι έλληνες πολίτες έχουν πέσει σε εθνική κατάθλιψη και αυτός που έφερε το ΔΝΤ, αυτός που πήρε τα μέτρα εναντίον της κοινωνίας,σήμερα πάει στα μπουζούκια? Όταν εμένα τον Μάνο που είμαι φοιτητής,μου σβήνει τα όνειρα μου?
Με ρωτάει εμένα αν μπορέσω να συνεχίσω να σπουδάζω?


Αν οι γονείς μου έχουν χρήματα να μου στέλνουν?Αν....
υπάρχουν πλέον δουλειές να δουλέψω,οχι για να τα γλεντάω,αλλά για απλή επιβίωση?Ζητάει απο τους πολίτες να κάνουν υπομονή,ανοχή στα μέτρα που έχει επιβάλει και πάει στα μπουζούκια?Δηλαδή αυτός ο άνθρωπως νιώθει,είναι σοβαρός,μας δουλεύει,τι στο καλό κάνει?Τα λεφτά που έδωσες για μια έξοδο κύριε Παπανδρέου είναι όσο η σύνταξη του ΟΓΑ του παππού μου, 280ευρώ γιατί πιθανόν να μην το ξέρεις.Ίσως και παραπάνω να έδωσες...
Ένα έχω να πώ...ΝΤΡΟΠΗ
ΠΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ,ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ

Καμαρώστε τον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών