Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Σάββατο, Φεβρουαρίου 05, 2011

Είμαι καλά....Mε το MEGA!!

Ο Παπανδρέου το 2004 ήταν υπέρ του σχεδίου ΑΝΑΝ.
Ο Παπανδρέου ΔΕΝ ψήφισε ούτε ΕΝΑ νομοσχέδιο σαν αντιπολίτευση.
Αλλά εγώ είμαι……καλά γιατί βλέπω MEGA….

Ο Παπανδρέου εκλέχτηκε λέγοντας ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Ο Παπανδρέου μας έβαλε στο ΔΝΤ.
Ο Παπανδρέου επέβαλε αναποτελεσματική λιτότητα διάρκειας.
Αλλά εγώ είμαι……καλά γιατί βλέπω MEGA…...

Ο Παπανδρέου μας... οδηγεί σε μισθούς Κίνας με τιμές Ευρώπης.
Ο Παπανδρέου αποτελειώνει, παιδεία, υγεία συγκοινωνίες.
Αλλά εγώ είμαι……καλά γιατί βλέπω MEGA…...

Ντου στην Νομική οι άλλοι. Οδηγίες παύλα Κατευθύνσεις και bye-bye guys αυτός. Σάμπως τον νοιάζει…..
Αλλά εγώ είμαι……καλά γιατί βλέπω MEGA….

Γιατί ξέρω ότι ο Παπανδρέου είναι ένα celebrity boy, ένα διαρκές to know as better, σε συνέδρια σε forum, από δω, από κει, τον ασυμμάζευτο έχει....

Ξέρει, και γνωρίζει κόσμο.

Δεν είναι κακό.

Για την πάρτη του.

Α, μη το ξεχάσω είναι και Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς

Μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς ήταν και ο Μπεν Αλί της Τυνησίας με ποσοστά εκλογής πάντα άνω του 89,62%, που έφυγε με κλωτσιές.

Μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς είναι και ο Χόσνι Μουμπάρακ της Αιγύπτου με ποσοστά εκλογής πάντα άνω του 75%, που θα φύγει όπου να 'ναι με κλωτσιές.

Μήπως ήρθε η ώρα στα πλαίσια των Μεσογειακών Πολιτιστικών Ανταλλαγών να πάρουμε καμιά ιδέα από τα παιδιά εκεί στο Νότο της Μεσογείου;

Λέω μήπως……

Η θα μείνετε …καλά, με το MEGA....., στην Σπιναλόγκα;

Κριός (ο Πολιορκητικός)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών