Το επιστέγασμα της κυριαρχίας ενός καθεστώτος σηματοδοτείται από την επιβολή της δικής του πολιτικής ορθότητας. Ως τέτοια ορίζεται ένα άτυπο πλέγμα κανόνων συμπεριφοράς εντός του οποίου «οφείλει» το μέλος μίας κοινωνίας να προσαρμόζει την ομιλία, τις ενέργειες και κάθε του εν γένει κοινωνική δραστηριότητα. Ενώ οι θιασώτες της, εκουσίως ή ακουσίως άνθρωποι καθεστωτικοί, διατείνονται πως στην ουσία δεν επιβάλλεται αλλά αποτελεί τη φυσική απόληξη της κοινή τη θέληση αποδοχής ορισμένων «πανανθρώπινων αξιών», δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα πανίσχυρο όπλο στα χέρια της εξουσίας που τη διαμορφώνει. Ένα όπλο μέσω του οποίου επιβάλλει τις.....
θέσεις της με τον πιο ουσιαστικό τρόπο, εκείνον της ψυχολογίας. Έτσι το καθεστώς κατορθώνει αφ' ενός μεν να περιβάλλεται τον μανδύα της ελευθερίας (αν παραβείς την πολιτική ορθότητα δεν υφίστασαι νομικές κυρώσεις), αφ' ετέρου δε να έχει τις μάζες, που αποτελούνται ως επί το πλείστον από αδύναμους χαρακτήρες, υπό τον έλεγχό του (αν την παραβείς υφίστασαι κοινωνικές κυρώσεις σε βαθμό που ποικίλει ανάλογα με την βαρύτητα του «παραπτώματός» σου). Με λίγα λόγια η πολιτική ορθότητα είναι το πρώτο ισχυρό όπλο του συστήματος στη μάχη εναντίων των οιονεί εχθρών του. Κι όπως με κάθε όπλο η χρήση του εξαρτάται από τον κάτοχό του. Φυσικά, δεν προκαλεί καμία έκπληξη το περιεχόμενο της πολιτικής ορθότητας των καιρών μας. Αποτελεί το λογικό επακόλουθο της ύπαρξης του αστικού καθεστώτος και της σάπιας και ανώμαλης κοινωνίας που έχει διαμορφώσει. Έτσι, λοιπόν, προωθεί τις «ιδέες» των-διεθνών-εξουσιαστών του Λαού μας.
Ας δώσουμε, όμως, μερικά παραδείγματα: ''Ο όρος «ασπρουλιάρης» που χρησιμοποιεί ο νέγρος για τον Λευκό είναι «αστεία και χαριτωμένη». Ο όρος «αράπης» που χρησιμοποιεί ο Λευκός για το νέγρο είναι «ρατσιστική» (και, φυσικά, δεν θέλεις να σε πούνε ρατσιστή..). Η χλεύη του Χριστιανισμού και των Μορφών του είναι τέχνη. Μπορείς να διαφωνείς (πολύ που μας νοιάζει, εξάλλου, σαν καθεστώς..) μαζί της αλλά, προς Θεού, δεν επιτρέπεται να αντιδράσεις. Η χλεύη του Ισλαμισμού, όμως, είναι απαράδεκτη. Προσβάλλει το θρησκευτικό αίσθημα χιλιάδων «συμπολιτών» μας των οποίων τις «πολιτισμικές ιδιαιτερότητες» (όπου «συμπολίτες» οι αφγανομαροκοπακιστανοί λαθρομετανάστες και «πολιτισμικές ιδιαιτερότητες» η έκφραση της διαφωνίας με χατζάρες και πογκρόμ κατά «άπιστων» στο όνομα του Αλλάχ) οφείλουμε να σεβόμαστε. Πολλώ δε μάλλον η χλεύη του «Ολοκαυτώματος». Δεν θέλεις να σε πουν «ναζί» και «νοσταλγό του παρελθόντος», έτσι; Εξάλλου «η ανθρωπότητα πλήρωσε βαρύ φόρο αίματος εξαιτίας των ιδεών αυτών» και «δε μπορούμε με τα ζητήματα αυτά να αστειευόμαστε» (εδώ τίθεται ένας «λογικός φραγμός» στην ελευθερία!). Φυσικά, σου παρέχουμε το αστικό δικαίωμα να το πράξεις, αλλά δεν εγγυόμαστε και την ασφάλειά σου αν τα «προοδευτικά αντιρατσιστικά αντανακλαστικά» του λαού (όπου «λαός» βλέπε μερικές δεκάδες αναρχοπεριθωριακών) ενεργοποιηθούν.
Έπειτα ο κίναιδος, δεν είναι «ανώμαλος». Είναι «χαρούμενος» (gay). Μπορεί ο παππούς σου να σου έλεγε να μην γίνεις «π...στης», αλλά τι αξία έχει ο παππούς σου μπροστά στην τάδε «Ένωση για την Προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» που κουνώντας σου το δάχτυλο απαιτεί να τον αποκαλείς «ομοφυλόφιλο» (σε εξισωτική αντιδιαστολή με τον ετεροφυλόφιλο); Μάλιστα καλά θα κάνεις να συμμετέχεις και ως αλληλέγγυος στις «παρελάσεις» των ανθρώπων αυτών. Στις «παρωχημένες» για τον εορτασμό του ΄21 γιατί πηγαίνεις δηλαδή;'' Εξυπακούεται πως ο κατάλογος είναι μακρύς και δεν αρκεί ο περιορισμένος χώρος ενός άρθρου για να παρατεθούν όλες εκείνες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες το καθεστώς επιβάλλει τη θέλησή του μέσω αυτής της οδού. Το ζήτημα που τίθεται είναι εκείνο της αντιμετώπισης του εχθρικού αυτού όπλου. Μένουμε σιωπηλοί και ευθυγραμμιζόμαστε με «τα δεδομένα» των καιρών, έστω κι αν δε μας ευχαριστεί; Ή αντιστεκόμαστε;
H απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι αυτονόητη για κάθε πραγματικό Έλληνα, για κάθε Εθνικιστή, για κάθε Χρυσαυγίτη. Περνάμε στην αντεπίθεση! Τσακίζουμε την πολιτική ορθότητά τους όπου βρεθούμε χωρίς φόβο και με πολύ πάθος! Στην «διερευνητική» ερώτηση του «μετριοπαθούς» συνομιλητή σου, όταν του εκθέτεις την ανάγκη να «ξεβρωμίσει ο τόπος», αν ψηφίζεις Χρυσή Αυγή του απαντάς εμφατικά πως όχι μόνο ψηφίζεις αλλά και συμμετέχεις στις δραστηριότητές της, υπερασπίζοντας τες και υπερθεματίζοντας υπερ του Κινήματος. Στην ερώτηση του δήθεν «ανθρωπιστή» αν «είσαι ρατσιστής», του απαντάς πως «θέλεις την Ελλάδα μόνο για Έλληνες» κι αν αυτό θεωρείται «ρατσισμός», τότε ναι, είσαι! Δηλώνουμε περήφανοι για τις Ιδέες και το Ένδοξο Κίνημα στο οποίο έχουμε την τιμή να ανήκουμε και κάνουμε τον αντίπαλο να αισθάνεται εκείνος «άβολα» για τις ιδέες του! Ο μεγάλος Ιδεολογικός Πόλεμος ξεκίνησε. Ούτε σπίθαμη γης στο πεδίο των Ιδεών για τον εχθρό. Αγώνας για κοινωνική επιβολή των Ιδεών μας, μέχρι αυτές να γίνουν πράξη, να γίνουν καθεστώς.. Και τότε, να είστε βέβαιοι πως θα τους ταράξουμε στην πολιτική ορθότητα! Ζήτω η Νίκη!
Σταύρου Ηλίας
Μέλος της Τ.Ο. Ημαθίας του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών