Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2012

Σοκ!! Οι ευρωπαϊκές χώρες φιμώνουν τη Χρυσή Αυγή!!! Απίστευτη καταγγελία!!

Έλληνες που βρίσκονται στο εξωτερικό μας ενημερώνουν από το πρωί ότι αδυνατούν να εισέλθουν σε ιστότοπους που προβάλουν θέματα εθνικιστικού περιεχομένου από την Ελλάδα. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε βίντεο του youtube που με κάποιο φίλτρο δεν προβάλονται σε Γαλλία και Ιταλία τουλάχιστον...

Το πρώτο μήνυμα από το Παρίσι Ελληνόψυχου ήταν το εξής:
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ Κ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΟΥΜΠ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑ, ΠΧ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΣΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΩ!

Λίγο αργότερα μιά επιβεβαίωση ερχόταν και από την Ιταλία: "το ιδιο κ εγω που ειμαι στην Ιταλια! Απλα δεν θελουν να μαθαινουμε τι γινεται οι Ελληνες του εξωτερικου στην Πατριδα μας!"
 πηγή

3 σχόλια:

  1. Τι ακριβως περιμενατε απο το Jewtube?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξεβρακώθηκαν οι απολυταρχικοί κόκκινοι... μετά μιλάνε για φασισμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ ειναι στη Γερμανία και προσπαθούν εδο και μέρες να δω κάποια βίντεο τις χρυσής αυγής αλλά δεν μπορο μου γράφει ότι αυτό το βίντεο δεν ειναι διαθέσιμο για τι χωρασας και νόμιζα ότι εσείς το έχετε κλείδωσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών