Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Σάββατο, Δεκεμβρίου 14, 2013

Γιάννης Λαγός: "Τα «αποδεικτικά» στοιχεία σας έχουν γίνει σκόνη στον άνεμο... Δεν θα λυγίσουμε ποτέ και πουθενά. Κριτής μας ο Θεός μονάχα"

Όταν ξεκίνησε αυτή η γελοιότητα με τις παράνομες διώξεις και προφυλακίσεις του Αρχηγού, βουλευτών και δεκάδων στελεχών της Χρυσής Αυγής, μας μιλούσαν για συμμετοχή σε δολοφονίες, κρυμμένα οπλοστάσια, παράνομο χρηματισμό, λοιμούς, σεισμούς και καταποντισμούς. Μάλιστα όλα αυτά έλεγαν ότι τα είχαν «δέσει», καθώς παρακολουθούνταν οι συνομιλίες μας. Με αυτό τον τρόπο δημιούργησαν ένα σκηνικό τρόμου και πανικού σε πολλούς συμπολίτες μας και μια εικόνα αμφισβήτησης στα πρόσωπά μας από μερίδα του κόσμου.

Μετά από τρεις μήνες περίπου τα «αποδεικτικά» στοιχεία για όσα μας καταμαρτυρούσαν έχουν γίνει σκόνη στον άνεμο. Τα οπλοστάσια δεν υπάρχουν πουθενά, παρά μόνο στην ψυχή του κάθε Χρυσαυγίτη, τα χρήματα που τολμούσαν να λένε αυτοί οι σιχαμένοι τύποι ότι είχαμε πάρει από επιχειρηματίες και εφοπλιστές πού είναι άραγε; Σε εμάς έγιναν άρσεις τραπεζικών λογαριασμών, άρσεις τηλεφωνικών επικοινωνιών, καταπάτησαν την προσωπική μας ζωή και τι βρήκαν; Βρήκαν μόνο ότι...
είμαστε πεντακάθαροι. Βρήκαν ότι δεν έχουμε καμία σχέση με τίποτα παράνομο. Αυτό φυσικά δεν τόλμησαν να το πουν οι ξεδιάντροποι αυτοί τύποι. Δεν τόλμησαν να πουν ότι παρακολουθούσαν τα τηλέφωνα εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια, αλλά δεν βρήκαν τίποτα μεμπτό.

Και έτσι φτάσαμε πριν λίγες μέρες στο 2ο μέρος της αυτογελοιοποίησής τους. Στοιχεία «σοκ» έδειχναν συναγωνιστές μας να κάνουν αθλοπαιδιές, να γυμνάζονται, και αυτά να ονομάζονται «προετοιμασία ταγμάτων εφόδου». Πόσο νούμερα είσαστε; Πόσο γελοίοι μπορείτε να γίνετε; Μας έδειξαν κάποιον ντυμένο σαν μέλος της Κου Κλουξ Κλαν σε αποκριάτικο πάρτυ και το συμπεριέλαβαν στα ενοχοποιητικά στοιχεία. Σας έχουμε παλαβώσει. Μας τρέμετε, γελοία υποκείμενα, και κάνετε το ένα λάθος πάνω στο άλλο. Έχετε χάσει κάθε έλεγχο.

Συνεχίστε να μας προσφέρετε απλόχερα το γέλιο. Πόσο γελάμε κάθε βράδυ με τις αναρίθμητες γελοιότητές σας. Πού είναι, ρε νούμερα, οι δολοφονίες που έχουμε κάνει; Πού είναι, ρε ξεφτιλισμένα υποκείμενα, τα χρήματα που έχουμε πάρει; Πού είναι, ρε τσιράκια, τα οπλοστάσια; Το γυρίσατε στη γυμναστική τώρα; Εκεί είναι τα ενοχοποιητικά στοιχεία; Ενώ αν ήμασταν τίποτα «αδελφές» και καθόμασταν κοπροσκυλιάζοντας θα ήταν μια χαρά, έτσι;

Και όλα αυτά τα φαιδρά κατασκευάσματα έχουν οδηγήσει στη φυλακή τον Αρχηγό του κινήματός μας, δύο βουλευτές και πολλούς ακόμα αθώους συναγωνιστές μας. Όλα αυτά τα στοιχεία, που μόνο σε σενάριο για θεατρική κωμική παράσταση θα μπορούσαμε να δούμε, κάποιοι ανακριτές τα εκλαμβάνουν ως σημαντικά για να μας έχουν φυλακισμένους (μόνο στο σώμα όμως). Κάποιες ανακρίτριες με αριστερό, μαρξιστικό παρελθόν, προφανώς και παρόν. Κάποιες ανακρίτριες που, αιτιολογώντας την απόρριψη της αίτησης αποφυλάκισης του Αρχηγού μας, έστειλαν ένα πολιτικό μανιφέστο, όπου αναφέρονται ως ενοχοποιητικά στοιχεία ότι χαιρέτησε ναζιστικά και κομμάτια δηλώσεών του κατά καιρούς.

Δήλωσαν ότι είναι ενοχοποιητικά στοιχεία τα ιδεολογικά πιστεύω καθενός από εμάς. Κουβέντα για αποδείξεις εγκλημάτων. Κουβέντα για παράνομο οπλισμό. Κουβέντα για μη ύπαρξη παράνομων χρημάτων. Πείτε, λοιπόν, ξεκάθαρα ότι διωκόμαστε μόνο για πολιτικές ιδέες, τις οποίες μάλιστα ερμηνεύετε κατά το δοκούν. Και όσο με αφορά προσωπικά, δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου τις αποφάσεις σας. Οι ανακρίτριες που με έχουν φυλακισμένο είναι εμπαθείς απέναντί μου, όπως και οι δύο προηγούμενοι που πήραν την απόφαση της προφυλάκισής μας.

Δηλώνω ξεκάθαρα ότι αν βρεθεί έστω και μια απόδειξη ότι έχω δώσει ουδέποτε εντολή να σκοτωθεί οποιοσδήποτε άνθρωπος ή αν βρεθεί ποτέ ότι έχω λάβει χρήματα από οποιονδήποτε εφοπλιστή ή επιχειρηματία, θα δεχτώ οποιαδήποτε ποινή μου επιβληθεί χωρίς αντιλογία. Επειδή όμως ξέρω ότι είμαι ολοκάθαρος και ότι διώκομαι μόνο για πολιτικούς και ιδεολογικούς λόγους, θα σας δηλώνω διαρκώς ότι δεν σέβομαι τις παράνομες αποφάσεις σας και δεν έχω για τίποτα να απολογηθώ, πέραν του ότι έδινα τρόφιμα σε Έλληνες, έδινα αίμα σε Έλληνες και βοηθούσα με οποιονδήποτε τρόπο τους συνανθρώπους μας.

Όταν βρίσκομαι εδώ μέσα επειδή γνωστός εργατοπατέρας του ΚΚΕ έχει καταθέσει ότι δέχτηκε δολοφονική επίθεση έχοντας υποστεί αμυχές. Όταν δηλώνει ότι έχω λάβει χρήματα από ανθρώπους άγνωστους σε εμένα και αυτός ο άνθρωπος δεν έχει διωχθεί για ψευδορκία, αλλά οι ανακρίτριες και ο εισαγγελέας συμμερίζονται τις απόψεις του, γιατί έτσι τους βολεύει, τότε και εγώ δεν μπορώ να έχω καμία εμπιστοσύνη και σε καμία εκτίμηση όλη την ανακριτική διαδικασία. Θα ήθελα, επίσης, να τονίσω ότι και όταν ήμουν εκτός φυλακής, το μόνο που έκανα ήταν ο Αγώνας για την πατρίδα μου και για τη Χρυσή Αυγή. Κάτι που συνεχίζω να κάνω και από τη φυλακή, από την στιγμή που έξω είναι υπερήφανοι συναγωνιστές μου που κάνουν πράξη τα όνειρά μου. Οπότε, ό,τι και να κάνετε, φυλακισμένος δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ.

Συναγωνιστές, ψηλά το κεφάλι! Μαχόμαστε και θα μαχόμαστε μέχρι τέλους κόντρα σε όλους τους σιχαμένους ανθέλληνες και επίορκους του συστήματος. Δεν θα λυγίσουμε ποτέ και πουθενά. Σε καμία ανακρίτρια, κανέναν εισαγγελέα, κανέναν υπουργό ή πρωθυπουργό. Κριτής μας ο Θεός μονάχα.

ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ!

Γιάννης Λαγός
Πολιτικός κρατούμενος 

2 σχόλια:

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών