Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Φεβρουαρίου 25, 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ… ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΑΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΑΣ

817EC070CB8530DC7EBFC18C088BBF3C
Στο… Κολωνάκι έχουν εγκαταστήσει τα… στρατηγεία τους οι υποψήφιοι της χουντο-ΝΔ για τον δήμο της Αθήνας, κι από κει κάνουν την προεκλογική τους εκστρατεία, σύμφωνα με παπαγαλάκι της πιάτσας Συγγρού, (parapolitika.gr). Κάτι απολύτως φυσιολογικό, διότι αν κατέβουν στις λαϊκές γειτονιές, κανένας δεν ξέρει ποια θα είναι η αντίδραση του δυστυχισμένου και οργισμένου κοσμάκη και κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ασφάλειά τους! Ιδού οι… κολωνακιώτες:

«Στο Κολωνάκι οι ζυμώσεις των υποψηφίων για τον δήμο Αθήνας
Τα δύο Νεοδημοκρατικά καφέ στην πλατεία
Στο Κολωνάκι μεταφέρεται το.....
επίκεντρο των εσωκομματικών ζυμώσεων της ΝΔ    ενόψει της αυτοδιοικητικής  κάλπης. Ο Ν. Κακλαμάνης πραγματοποιεί  τα ραντεβού του στον πεζόδρομο της  Μηλιώνη και στην Κανάρη ενώ ο Ά. Σπηλιωτόπουλος επιλέγει τη «Βιβλιοθήκη» στο  κέντρο της πλατείας. Μέχρι στιγμής  οι δύο υποψήφιοι δεν έχουν διασταυρώσει τις περπατησιές τους.  Αντίθετα  αρκετοί  υποστηρικτές τους  πηγαινοέρχονται  από το ένα μαγαζί στο άλλο  μεταφέροντας … λόγια και … σχέδια».
(ΥΓ): Κολωνάκι, διαγωγή μηδέν!
(ΥΓ2): Λαός και Κολωνάκι : 1 και συντριβή…

1 σχόλιο:

  1. Δεν είμουν ποτέ ούτε φασίστας ούτε οπαδός του ναζισμού, καλά καλά δεν ξέρω τι σημαίνει ναζισμός.
    ΡΕ δε πα να χαιρετάνε και με το χέρι ψηλά. ρε δε πα να χαιρετάνε και με τα χέρια κάτω και τα πόδια πάνω, ρε δε πα να χαιρετάνε και με τα αυτιά τους; Θα τους ψηφίσω ρε τομάρια για να σας εκδικηθώ που με φτωχοποιήσατε μέσα σε 2 χρόνια, για τη δουλειά της γυναίκας μου που χάθηκε και κοντεύει να πάθει κατάθλιψη, για τους φόρους που και τα χαράτσια που μου φορτώσατε για να σώσετε τις τράπεζες, για τους Γερμανούς που προσκυνήσατε, για τα 400 ευρώ του μισθού που μου κόψατε μηνιαίως, για τα ρούχα των 3 παιδιών μου που φοράνε κουρέλια, για το χαμόγελο και την αξιοπρέπεια που μου στέρησαν, για τα χρέη που η πολιτική τους με έκαναν και δημιούργησα, για τις συντάξεις των γονιών μου που τις ρημάξατε μετά από 40 χρόνια δουλειάς, για το σύστημα υγείας που διαλύσατε μέσα σε λίγους μήνες με αυτόν τον απίθανο τύπο που παριστάνει τον υπουργό, για τους 3 υπαλλήλους της τρόικας που διαφεντεύουν την ζωή μου, γιατί δεν αντισταθήκατε, γιατί δεν παλέψατε, γιατί δεν σας ψήφισαν για να ξεπουλήσετε το ρεύμα και το νερό του φτωχού, γιατί δεν έχετε δικαίωμα να υπονομεύετε το μέλλον των παιδιών μου δημιουργώντας στρατιές ανέργων για να βρίσκουν αύριο σκλαβάκια κάποιοι ξένοι ή Έλληνες βιομήχανοι, γιατί δεν νομιμοποιήστε να ξεπουλήσετε αύριο το πλούτο του υπεδάφους μας, για τα ξαδέλφια μου και τα ανήψια μου ρε τομάρια που γίνατε αιτία να ξενιτευτούν χωρίς να θέλουν, γιατί εδώ μαράζωναν στην φτώχια και την ανεργία, για τα ψέματά που μας έχετε πεί σχετικά με το χρέος και πόσο σοβαρό είναι, για τα ψέματα που μας έχετε πεί σχετικά με το αν υπήρχαν και άλλες λύσεις εκτός από το μνημόνιο. Για όλα αυτά θα σας εκδικηθώ με την ψήφο μου. Τι περισσότερο μπορούν να μου κάνουν αυτοί που χαιρετάνε με υψωμένη την δεξιά τους; Τι φοβάστε δηλαδή μην ξεκινήσουν 3ο παγκόσμιο πόλεμο όπως οι Γερμανοί του 1939; μήπως αναστήσουν τον Χίτλερ και ξαναφέρει Ναζισμό στην Ελλάδα; Ή μήπως ξαναφιάξουν κρεματόρια και Άουσβιτς στην Ελλάδα; Αφού η αριστερά δεν είναι ικανή ή δεν θέλει να πείσει, να αντισταθεί, να συ στρατεύσει, να οργανώσει, να βγάλει τον κόσμο στον δρόμο. τότε κάποιος άλλος θα το κάνει.


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών