Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2014

Γιάννης Λαγός: "Μας πολεμούν, γιατί είμαστε η μοναδική φωνή αντίστασης!"


Γιάννης Λαγός: Μας πολεμούν, γιατί είμαστε η μοναδική φωνή αντίστασης!

Τρίτη εβδομάδα που παίζουν τα κανάλια και οι "έγκριτοι" δημοσιογράφοι τα μηνύματα που αντάλλασσα με την σύντροφο μου και με φίλους μου. Τα μηνύματα που έστελνα για να καληνυχτίσω. Τα μηνύματα που αντάλλασσα και εξέφραζαν προσωπικές μου σκέψεις.
Μια ακόμη απόδειξη του ποσό πολύ μας εχθρεύεται και μας πολεμά το σύστημα. Μια ακόμη απόδειξη του ότι είμαστε η μοναδική φωνή αντίστασης, η μοναδική ζωντανή ύπαρξη σε αυτόν τον τόπο. Είμαστε οι Χρυσαυγίτες, το απόλυτο Κακό. Ο εφιάλτης τους. Εμείς που βάλαμε σκοπό να γκρεμίσουμε ότι σάπιο και διεφθαρμένο υπάρχει. Και που θα το καταφέρουμε. Με οποιοδήποτε κόστος, και με.....
οποίο τίμημα.
Και το αποδεικνύουμε καθημερινά, γι΄ αυτό τρέμουν τα ανθρωπάκια. Γι΄ αυτό αναρωτιούνται "Μα τι γίνεται με αυτούς;; Τι θα κάνουμε;;". Τίποτα δεν θα κάνετε ελεεινά υποκείμενα. Δεν μπορείτε να μας αγγίξετε στο παραμικρό. Δεν υπάρχετε για εμάς, δεν σας βλέπουμε.
Ζούμε στον δικό μας μαγικό κόσμο. Της Τιμής, της Πίστης, της Αυτοθυσίας. Στο δικό μας κόσμο της μάχης για την πατρίδα και τα ιδανικά μας. Πού να καταλάβετε τέτοια νοήματα, πού να τα αισθανθείτε;; Όντας βουτηγμένοι στην μιζέρια σας, στην λάσπη των υλικών σας αγαθών, στο σκύψιμο της μέσης και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Αλλά έτσι πρέπει. Πάντα πρέπει να υπάρχουν οι γελοίοι, οι συμβιβασμένοι, προκειμένου να ξεχωρίζουν οι εκλεκτοί, οι διαφορετικοί.
Σας πειράζει που δεν γίναμε σαν τα χάλια σας. Σας πειράζει που κρατάμε ψηλά τα λάβαρα, σε ένα κόσμο πειθήνιων οργάνων. Σας πειράζει πολύ που μέσα σε αυτό το συρφετό των αισχρών ανθρώπων που εσείς έχετε δημιουργήσει (μεγαλοπολιτικοί, μεγαλοδημοσιογράφοι, «έγκριτοι» δικαστές και επίορκοι ένστολοι), κινούνται αγέρωχα κάποιοι άντρες και κάποιες γυναίκες υπερήφανοι, τίμιοι, ανέγγιχτοι από την βρωμερή σας παρουσία.
Αλήθεια αν στην θέση μου ήταν κάποιος κίναιδος που αντάλλαζε μηνύματα με τον σύντροφο του, τότε θα είχαν πέσει όλοι πάνω σε αυτούς που θα τολμούσαν να θίξουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Τότε όλες οι δημοκρατικές ευαισθησίες θα είχαν εξεγερθεί. Βεβαία εγώ είμαι το απόλυτο κακό, ο αμετανόητος φασίστας. Δεν είμαι σαν και εσάς, τους "δημοκράτες". Τους ανθρώπους με τις ευαισθησίες.
Ποσό καλοί είστε στα αλήθεια όμως;; Λοιπόν βρωμερά σκουλήκια, σας έχω υποσχεθεί πόλεμο, μέχρι τέλους. Αυτό και πράττω καθημερινά. Σας έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια.
Είμαι πιο ελεύθερος από ποτέ και θα σας διασύρω σε κάθε ευκαιρία. Είμαι πολύ υπερήφανος για τη μάνα μου, για την σύντροφο μου, για τους συναγωνιστές μου και τους φίλους μου. Είμαι υπερήφανος για τις πράξεις μου. Είμαι ευτυχής που δεν κατάντησα σαν κι εσάς.
Συνεχίζω τον αγώνα για την πατρίδα μας και την Χρυσή Αυγή με όλες τις δυνάμεις μου, απέναντι σε όλες τις διεφθαρμένες αρχές αυτού του αισχρού κράτους. Απέναντι σε αυτό το ψευτορωμαίικο που καταρρέει. Απέναντι στους αγύρτες της δημοσιογραφίας.
Ζητώ η Χρυσή Αυγή!
Ζητώ ο Αρχηγός!

Ιωάννης Λαγός
Πολιτικός κρατούμενος
Φυλακές Κορυδαλλού


1 σχόλιο:

  1. Η ανάσταση είναι κοντά

    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών