Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Μαρτίου 26, 2014

Γεώργιος Καραϊσκάκης: "Ο Αγώνας σας για Ελευθερία είναι δίκαιος και αναγκαίος...Ούτε βήμα πίσω"

"Αδελφoί ή συστρατηγοί και στρατιώται! εγώ αποθνήσκω ευχαριστημένος, διότι
επλήρωσα τα προς την πατρίδα χρέη μου καθ’ όσον αι φυσικαί δυνάμεις μ’ εσυγχώρησαν, συμβουλεύω και σας να αγαπάτε την πατρίδα.
Ο θάνατός μου δεν πρέπει να σας δειλιάσει, μάλιστα να σας δείξει τρομερούς προς τους εχθρούς. Μη φοβήστε τους Τούρκους, αυτοί βλεποντές σας τρέμουν. Όταν μάλιστα μυρίζονται την ομόνοιάν σας, δεν τολμούν να πλησιάσουν.
Μη λυπήσθε, Έλληνες διά τον θάνατό μου.
Η τιμή και το καύχημα των παλικαριών είναι να....

τα κράξουν σφαγάρια και όχι ψοφίμια.
Δεν έχετε χρείαν ξένων οδηγιών διά τον αγώνα σας, ο πόλεμος τον οποίον κάμνομεν είναι δίκαιος, είναι αναγκαίος.
Το ανίκητον όπλο της ελευθερίας, είναι η καταφρόνησις του θανάτου και μάλιστα όταν οδηγήται από την πολεμικήν εμπειρίαν σας και γνωστήν σας ναδρείαν.
Συγχωρείτε μη αδελφοί, καθώς κ’ εγώ συγχωρώ όλους εσάς, μικρούς τε και μεγάλους.
Ο Θεός θέλ’ είναι πάντοτε μαζί σας, όταν εσείς συμφώνος επικαλείσθε το όνομα του δία το καλόν της πατρίδος.
Υγιαίνετε άξια παλικάρια και πολυπαθέστατοι σύντροφοι."

Γεώργιος Καραϊσκάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών