Γράφαμε μόλις πριν δύο εβδομάδες για τις αποκαλύψεις σχετικά με το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ: «Η διαφημιστική εταιρεία Spot Thomson του Δημήτρη Μαύρου ανέλαβε σύμφωνα με από αξιόπιστες πηγές των Παραπολιτικών τη χάραξη της προεκλογικής στρατηγικής για λογαριασμό της Ν.Δ.». Ποιος είναι όμως ο εν λόγω κύριος που όπως λέει η εφημερίδα ανέλαβε την «προεκλογική στρατηγική για λογαριασμό της ΝΔ»; Είναι ξάδερφος του ομώνυμου διευθύνοντα συμβούλου της MRB, της γνωστής εταιρίας δημοσκοπήσεων, ο οποίος επίσης «συμμετέχει στον εβδομαδιαίο επικοινωνιακό καφέ στο Μέγαρο Μαξίμου», όπως γράφει η εφημερίδα.
Είναι προφανές λοιπόν ότι .....
μία δημοσκόπηση της MRB θα πρέπει να λογίζεται όχι ως μία έρευνα, αλλά ως μία διαφήμιση για τη ΝΔ και πραγματικά αυτό είναι. Αυτό που πραγματικά αξίζει να σχολιάσει κανείς είναι ότι η εν λόγω έρευνα, που είναι αποδεδειγμένα προϊόν του Μεγάρου Μαξίμου συμφωνεί με την οπτική που παρουσιάζουν όλες οι κρατικοδίαιτες εταιρίες, αλλά διαφωνεί καθέτως με τις δημοσκοπήσεις που είχαν επιβεβαιωθεί το 2012 στις εκλογές.
Οι μεν καθεστωτικές δημοσκοπήσεις δείχνουν την Χρυσή Αυγή τέταρτη και τη ΝΔ να μάχεται με τον ΣΥΡΙΖΑ για την πρωτιά, ενώ οι πραγματικές δημοσκοπήσεις δείχνουν την Χρυσή Αυγή πρώτη, ενώ τη ΝΔ να μάχεται για την τέταρτη θέση με το «Ποτάμι». Βέβαια ο Μάιος έρχεται και τότε οι καθεστωτικές εταιρίες θα επικαλούνται την αδιευκρίνιστη ψήφο για να δικαιολογήσουν την τεράστια απόκλιση που θα έχει η πραγματικότητα από τα χαλκεία τους.
Για την ιστορία και για να μπορεί κανείς να αντιπαραβάλλει τα νούμερα μετά τις εκλογές, σας παραθέτουμε τα μαϊμού στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ, υπό τον μανδύα της MRB:
Ευρωεκλογές:
ΣΥΡΙΖΑ 19.9%
ΝΔ 19.7%
Ποτάμι 9.2%
Χρυσή Αυγή 8.2%
ΚΚΕ 6,1%
Ελιά 5.3%
ΑΝ.ΕΛ 4%
ΔΗΜΑΡ 2.7%
Άλλο κόμμα 6.9%
Αδιευκρίνιστη ψήφος 18%
Εθνικές εκλογές:
ΝΔ 21.8%
ΣΥΡΙΖΑ 20.8%
Το Ποτάμι 8.2%
Χρυσή Αυγή 8.1%
ΚΚΕ 6%
Ελιά 4.9%
ΑΝ.ΕΛ 4.1%
ΔΗΜΑΡ 2.8%
άλλο κόμμα 5.7%
αδιευκρίνιστη ψήφος 17.6%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών