Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Ιουλίου 15, 2014

Είμαι Επαναστάτης Γιατί....

Είμαι Επαναστάτης γιατί το 400 π.Χ. φύλαγα Θερμοπύλες. Πολέμησα στο πλευρό του Λεωνίδα από μάχη σε μάχη μέχρι την τελευταία πράξη του δράματος όπου πέρασα στο Πάνθεον των Ηρώων. Το σπαθί μου έχυσε το αίμα εκατοντάδων βαρβάρων καθώς οι ορδές τους ορμούσαν σαν λυσσασμένα σκυλιά και η ασπίδα μου δεν έχει σπιθαμή που να μην υπάρχει πάνω της ίχνος από βέλος.   
 
Είμαι Επαναστάτης γιατί...... έλαβα μέρος στην μεγαλύτερη εκστρατεία που πραγματοποιήθηκε στην ιστορία της Γης. Υπήρξα λοχίας υπό της διαταγές του Μέγα Αλέξανδρου. Ξεκινώντας από την Μακεδονία μας φτάσαμε στην καρδιά της Ασίας, όπου με τα ξίφη μας κατακτούσαμε το ένα κομμάτι γης μετά το άλλο. Πέθανα σε κάποια μάχη δίπλα στον βασιλιά μου όπως επιβάλει η στρατιωτική μου τιμή, μα πνεύμα μου ακόμα λάμπει στις σκιές της ανατολής.
 
Ήμουν υπερασπιστής των πυλών της Πόλης, τις τελευταίες ημέρες της ένδοξης αυτοκρατορίας μας. Το υγρό πυρ έκανε καλά την δουλειά του. Ακόμα ακούω τις άναρθρες κραυγές των προαιώνιων εχθρών μου καθώς έλιωναν οι σάρκες και τα κόκαλα τους. Είμαι Επαναστάτης γιατί όταν ο Αυτοκράτορας είπε «Όποιος θέλει και μπορεί να σώσει τον εαυτό του ας το κάνει και όποιος είναι έτοιμος να αντικρίσει τον θάνατο ας με ακολουθήσει», εγώ τον ακολούθησα.
 
400 χρόνια περίπου μετά από εκείνη την ημέρα έγινα και πάλι Επαναστάτης όντας ένας απ'τους πρώτους που ξεσήκωσε ο Γέρος του Μοριά. Απ'την Τιμημένη Αρκαδία μέχρι τα βάθη του Βορά φύσηξα και απ' άκρη σ' άκρη η  Επανάσταση ήρθε σαν τον άνεμο. Είχα ορκιστεί πως Τούρκο δεν θα αφήσω στο Μοριά, μηδέ στον κόσμο όλο.
 
Είμαι Επαναστάτης γιατί το 40' ήμουν ο πρώτος που βροντοφώναξε ΌΧΙ! Όταν οι λακέδες της εποχής μιλούσαν για συνθηκολογήσεις και διαπραγματεύσεις, εγώ κράδαινα το τουφέκι μου και ούρλιαζα ψηλά στο Μέτωπο «Οι Έλληνες δεν συνθηκολογούν, δεν διαπραγματεύονται, οι Έλληνες πεθαίνουν!»
 
Έναν μαύρο Δεκέμβρη λίγα χρόνια μετά, Επαναστάτησα και πάλι γιατί έδωσα υπόσχεση Τιμής και Αίματος πως δεν θα επιτρέψω να εξαπλωθεί η κόκκινη πανούκλα στην Πατρίδα μου. Πολέμησα με όλη μου την δύναμη τα σκυλιά που κτηνωδώς κατασφάγιαζαν τον έναν αθώο συμπατριώτη μου μετά τον άλλο με μοναδικό όφελος να δώσουν ακόμα λίγο χρόνο στον μπαμπάκα τους να εξαπλωθεί στην ανατολική Ευρώπη και να υλοποιήσει το διαβολικό του σχέδιο. Και πάλι κράτησα την Χώρα μου και την Τιμή μου ζωντανή.    
 
Είμαι Επαναστάτης γιατί το 55' και το 71' ήμουν αγωνιστής της ΕΟΚΑ. Αγέρωχος, πλάι στον Γεώργιο Γρίβα-Διγενή πέρασα στον ένοπλο αγώνα για μια Κύπρο Ελληνική. Δεν θα μπορούσα να παραχωρήσω δίχως μάχη ούτε μισό εκατοστό Ελληνικής Γης ούτε σε Βρετανούς ούτε σε Τούρκους, ακόμα και αν αυτό σήμαινε πως για άλλη μια φορά η ιστορία θα τελειώσει με τον θάνατο μου.
 
Είμαι Επαναστάτης γιατί είμαι Χρυσαυγίτης! Σήμερα, εν έτη 2014, αγωνίζομαι μέσα από ένα ιδεολογικό - πολιτικό κίνημα όπου το παρακράτος εκτελεί εν ψυχρώ τους πολιτικούς του στρατιώτες και το κράτος φυλακίζει παράνομα την Ηγεσία του, μέλη, στελέχη, ακόμη και απλούς υποστηρικτές. Είμαι Επαναστάτης γιατί δεν δίστασα να επιτεθώ σε ένα διεφθαρμένο σύστημα ό,τι συνέπεια και αν μπορεί να φέρει αυτό σε προσωπικό επίπεδο. Είμαι επαναστάτης γιατί δεν ζω με τον σάπιο τρόπο ζωής που προσπαθούν να μου επιβάλουν τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης ούτε με αριστερίζουσες ψευτο-κουλτούρες. Είμαι Επαναστάτης γιατί είμαι άλλος ένας περήφανος Έλληνας Εθνικιστής!
 
Με λένε Άγνωστο Στρατιώτη και δεν έχυσα το αίμα μου σε όλες αυτές τις φάσεις της ιστορίας για να νικηθώ σήμερα από μια θλιβερή παρέα προδοτών και απατεώνων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών