Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Νοεμβρίου 02, 2014

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: "ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ, ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ"

KASIDIARIS

Με αφορμή δημοσίευμα της έγκυρης ιστοσελίδας defencenet.gr για μία χειρουργική επέμβαση ρουτίνας που υπεβλήθη ο Ηλίας Κασιδιάρης, ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος προέβη στην παρακάτω δήλωση:

Είμαι απολύτως καλά στην υγεία μου, υπεβλήθην σε μια χειρουργική επέμβαση ρουτίνας και αυτή την στιγμή αναρρώνω. Επειδή έφτασαν πολλά μηνύματα ανησυχίας φίλων και συναγωνιστών στην οικία μου και στα γραφεία του κόμματος, θέλω να ......
ενημερώσω ότι ποτέ δεν ήμουν δυνατότερος σωματικά και ψυχικά και πολύ σύντομα – όσες παρανομίες και να κάνει το καθεστώς – θα είμαι και πάλι δυναμικά παρών στην πολιτική ζωή της χώρας μαζί με όλους τους βουλευτές του κόμματος.
Το μόνο που έχουν καταφέρει με την πιο άθλια σκευωρία στη μεταπολεμική Ελλάδα είναι να περιορίσουν προσωρινά την φωνή της αλήθειας μέσα σε μια βουλή διαφθοράς και σκανδάλων. Η Χρυσή Αυγή όμως κάθε μέρα που περνάει ενισχύεται σε ολόκληρη την Ελλάδα, ενώ τα πολιτικά πτώματα της συγκυβέρνησης καταρρέουν.
Ηλίας Κασιδιάρης
Βουλευτής Αττικής
Λαϊκού Συνδέσμου – Χρυσή Αυγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών