Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 24, 2010

Έναν γιατρό για τον κ. Καρατζαφέρη παρακαλώ, γρήγορα

Μέσα στην μαυρίλα της καθημερινότητάς μας ο Γιώργος Καρατζαφέρης είναι μια όαση αστείρευτου γέλιου (ειδικά στις εκπομπές του κ. Χατζηνικολάου). Και τι δεν λέει ο άνθρωπος για να σταματήσει το ρεύμα διαρροών ψηφοφόρων του προς τη ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά, ιδιαίτερα μετά την εμφάνισή του στην Θεσσαλονίκη. Και επειδή μαζί μας θέλουμε να διασκεδάζουν και οι αναγνώστες μας, ιδού ένα απάνθισμα σημερινών δηλώσεών του:
Για δήλωση Σαμαρά – εξεταστική για μνημόνιο
“Σχολιάζοντας τη δήλωση του Α.Σαμαρά ότι θα συγκροτήσει εξεταστική επιτροπή για το μνημόνιο όταν γίνει πλειοψηφία η ΝΔ, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης... κάλεσε σήμερα τον κ.Σαμαρά να καταθέσει ακόμα και σήμερα πρόταση για συγκρότηση εξεταστικής για το μνημόνιο τονίζοντας ότι ο ΛΑΟΣ θα την υποστηρίξει…”
Προφανώς ψάχνει για χαζούς. Να γίνει η εξεταστική τώρα που έχει πλειοψηφία το ΠΑΣΟΚ για να πάει άπατη σαν τις άλλες.
Ή μήπως επείγεται να γίνει τώρα για να μην πάει κι αυτός κατηγορούμενος με τα άλλα εξαπτέρυγα που στήριξαν το Μνημόνιο;
Για την «πράσινη πολυκατοικία των προθύμων»
«Εγώ χρωστάω στον κ. Σαμαρά και έχω μάθει από την οικογένεια μου να είμαι ευγενής και όχι αχάριστος. Του χρωστώ πάρα πολλά, γιατί τόσα χρόνια με είχε τοποθετήσει η Ν.Δ. στην ακροδεξιά και τώρα με έβαλε ανάμεσα σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Το προσπαθούσα και εγώ με πάρα πολύ αγωνία και ήρθε και έβαλε το κερασάκι στην τούρτα, μπορώ να μην χρωστώ ευχαριστίες στον κ. Σαμαρά για αυτήν την τοπογραφική μεταφορά; Έτσι, λοιπόν, εγώ έχω πάψει να θεωρούμαι ακραίος.
Βρίσκομαι ανάμεσα σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και διεκδικούμε από τις πολυκατοικίες…»
Άνευ σχολίου….τον γιατρό που λέγαμε προηγουμένως. Σε λίγο θα μας πεί και ότι ειναι αριστερός σαν τα άλλα εξαπτέρυγα.
Αμάν, κάντε με υπουργό, μένω χωρίς οπαδούς
Τα αυτονόητα λέω. …Λέω ρε παιδιά πάμε σε μια εθνική συνεννόηση, όσοι μπορούμε να συνεννοηθούμε να καθίσουμε σε ένα τραπέζι, ο κ. Σαμαράς, ο κ. Παπανδρέου, ο κ. Κουβέλης, να καθίσουμε κάτω και να πούμε πως βγάζουμε τη χώρα από αυτή την κατάσταση .. Πάμε να τη βγάλουμε και βλέπουμε. Δεν χαμπαριάζει κανείς. Ο καθένας το μακρύ και το κοντό του.
Επιτέλους μάθαμε γιατί ψήφισε το Μνημόνιο
Για την υπογραφή συμφωνίας με το Κατάρ. «Ας καταλάβουν επιτέλους κάποιοι, ότι όσες περισσότερες επενδύσεις και όσο το ταχύτερο γίνουν, τόσο πιο γρήγορα θα πέσουν τα spreads και δεν θα έχουμε ανάγκη την Τρόικα. Επομένως η πρόταση του Κατάρ είναι καλοδεχούμενη».
Και λίγο προηγουμένως: Εγώ ψήφισα να μην πτωχεύσει η Ελλάδα, να έχουμε λεφτά, το μόνο που ζήτησα, λεφτά.

Είπα κι εγω…
Ο Παπανδρέου δεν κάνει λάθη, του ξεφεύγει και κανένα σωστό
Να λέμε ότι κάνει ο Παπανδρέου είναι λάθος; Κάνει 10 λάθη, κάνει και 5 σωστά, στα σωστά μαζί τα άλλα τα καταγγέλλω…Δεν καταλαβαίνω αυτή τη μικροσκοπιμότητα, να πεθάνει ο Παπανδρέου για να ανέβει ο άλλος επάνω. Μπορούμε να συνυπάρξουμε και να ζήσουμε όλοι.
Το ΠΑΣΟΚ με ακολουθεί
Πάω εγώ με Τατούλη και έρχεται και κολλάει το ΠΑΣΟΚ από πίσω.
Μπαμπά, δεν μου μιλάει
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι σε όλες τις συνεντεύξεις του προσπαθεί να δημιουργήσει την εντύπωση ότι συνομιλεί με τον Σαμαρά: «Του λέω» το ένα, «του λέω» το άλλο, επαναλαμβάνει συνεχώς.
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ο Σαμαράς τον αγνοεί συστηματικά. Για να μην πω ότι τον έχει γραμμένο κανονικά (στα κιτάπια της Ρηγίλλης) και δεν μου αρέσουν παρόμοιες εκφράσεις.

Ο Βαρδής το ξέρει;
Παράδειγμα: Του λέω εδώ και 2 μήνες. Πήγαινε με την Όλγα την Κεφαλογιάννη, που είναι μεγάλο όνομα και δεν θα μπορέσει το Μητσοτακέικο να τα βάλει με το Βαρδινογιανέεικο και θα έχουμε μια υποψηφιότητα.
Ο Μητσοτάκης το άκουσε αυτό;
Ημεροδήκτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών