Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Οκτωβρίου 06, 2010

Γιώργος: δεν μπορώ να σώσω την Ελλάδα αν κάθομαι σπίτι μου

Τις συχνές απουσίες του στο εξωτερικό υπερασπίστηκε ο Γιώργος Παπανδρέου, μιλώντας στην ετήσια διάσκεψη για την ευρωπαϊκή προοπτική της Σερβίας.
Οι πολίτες στη χώρα μου συχνά αναρωτιούνται, γιατί πρέπει να ταξιδεύω στο εξωτερικό, τη στιγμή που... υπάρχουν τόσα προβλήματα στο εσωτερικό της χώρας, στην Ελλάδα“, ανέφερε ο πρωθυπουργός και απάντησε μόνος του:
Γνωρίζουμε, όμως, ότι τα προβλήματα στη χώρα μου, συχνά, επηρεάζονται σημαντικά από τα παγκόσμια γεγονότα, από τις χρηματοπιστωτικές αγορές που βρίσκονται χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, αλλά και από τις εξελίξεις στην περιφέρεια. Πώς μπορώ να σώσω τη χώρα μου, αν κάθομαι σπίτι μου; Σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία, ο αγώνας για δημοκρατία και δικαιοσύνη είναι παγκόσμιος“.
Πράγματι Γιώργο μου, δεν μπορείς να μας σώσεις αν κάθεσαι στο σπίτι σου. Προτείνω λοιπόν να μετακομίσεις όσο το δυνατόν πιο σύντομα και παρακαλώ πολύ αν γίνεται οικογενειακώς.
Ημεροδήκτης
antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών