Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Νοεμβρίου 12, 2010

Συνέντευξη Δημήτρη Δράκου στο Antinews

1. Τι απαντάτε σε εκείνους που προέβλεπαν ότι ο κ. Τατούλης θα προηγείται με μία σοβαρή διαφορά στον πρώτο γύρο των εκλογών;
Την απάντηση την έστειλαν οι ίδιοι οι συμπατριώτες μας και μάλιστα πολύ ξεκάθαρα. Στην Πελοπόννησο εκβιαστικά διλήμματα και προσπάθειες χειραγώγησης της ψήφου δεν χωράνε. Όπως δεν χωράνε «τηλεοπτικοί σωτήρες» για να βγει ο τόπος μας από τα αδιέξοδα της ύφεσης και του μνημονίου. Χρειαζόμαστε συγκεκριμένο μοντέλο διαχείρισης, για να βρούμε ξανά το δρόμο της οικονομικής ανάπτυξης και της κοινωνικής συνοχής. Αυτή είναι η δική μας θέση και γι’ αυτά τα πολιτικά επιχειρήματα μας επιβράβευσαν οι συμπολίτες μας την πρώτη Κυριακή. Όχι για το φαίνεσθαι αλλά για την ουσία.

2. Γιατί ο κόσμος να σας προτιμήσει για Περιφερειάρχη; Ποια είναι τα προτερήματα της δικής σας υποψηφιότητας;
Στην αυτοδιοικητική μου πορεία,
εδώ και δεκατέσσερα χρόνια, κινήθηκα πάντα με συνέπεια και υπευθυνότητα. Ο μόνος μου στόχος ήταν και είναι να είμαι πραγματικά χρήσιμος, όχι για να εκπληρώσω την προσωπική μου ματαιοδοξία, αλλά για να δικαιώσω την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου. Είμαι, λοιπόν, πραγματικά υπερήφανος που αυτή η διαδρομή αποτιμάται με συγκεκριμένο και μετρήσιμο έργο.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω από την πλευρά μου, είναι ότι δίνω τη μάχη της Πελοποννήσου χωρίς προσωπικά γινάτια. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν, παρά μόνο στους συμπατριώτες μου που χρειάζονται έναν Περιφερειάρχη διεκδικητικό και μάχιμο απέναντι στην κεντρική εξουσία, έναν Περιφερειάρχη που να δώσει ότι έχει μέσα του, για να καταστεί επιτέλους η Πελοπόννησος πρωτοπόρα.

3. Ο κ. Τατούλης, ακόμα και σήμερα αρνείται να δώσει απαντήσεις για το θέμα της διπλομισθίας του από το Δημόσιο.  Ποιο είναι το δικό σας σχόλιο;
Η συμπεριφορά του κ. Τατούλη αν δεν ήταν για κλάματα, θα ήταν για γέλια. Την ώρα, που
ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών