Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Νοεμβρίου 12, 2010

Συνεργάτης του Καμίνη ο βλάσφημοςκαθηγητής της Παντείου που, χωρίς ντροπή, έδωσε θέμα με τον Ιησού Χριστό να κάνει σεξ με τραγουδίστρια

Πες μου τους φίλους (και συνεργάτες σου) να σου πω ποιος είσαι. Ο Δημήτρης Χριστόπουλος, καθηγητής στο Πάντειο και πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, συνεργάζεται -όπως μας λέει το ΒΗΜΑ- με τον Γιώργο Καμίνη για την διεδίκηση της δημαρχίας της Αθήνας. Ποιος είναι ο άνθρωπος; Είναι ο επίκουρος καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Δημήτρης Χριστόπουλος, που επέβαλε ως εξεταστέο θέμα στους φοιτητές του Παντείου «τον Ιησού σε ερωτική περίπτυξη με λαϊκή τραγουδίστρια». Το θέμα δόθηκε στους φοιτητές το Φεβρουάριο από τον γνωστό για τις αιρετικές του απόψεις καθηγητή, στο πλαίσιο του μαθήματος «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία».

ΤΟ ΒΗΜΑ 26-9-2010
Καμίνης μόνος ψάχνει...
Αν και στηρίζεται από τρία κόμματα, αναζητεί πρόσωπα για το ψηφοδέλτιό του και περιμένει στήριξη από το ΠαΣοΚ


Στους φίλους (πολιτικούς και προσωπικούς) οι οποίοι... βοηθούν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τον κ. Καμίνη συγκαταλέγονται οι κκ. Δ. Χριστόπουλος καθηγητής στο Πάντειο και πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, Κ. Παπαϊωάννου πρόεδρος του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας, Χ. Σιμόπουλος ειδικός επιστήμονας στον Συνήγορο του Πολίτη, Ι. Μπούτσελης υπεύθυνος για τα θέματα Τύπου και οι δημοσιογράφοι κκ. Τ. Καμπύλης , Αλ. Οικονόμου και Κ. Κάρης . Από το ΠαΣοΚ την υποστήριξη της υποψηφιότητας έχουν αναλάβει οι κυρίες Μαρία Καρακλιούμη και Μαρία Τοπάλη και ο κ. Π. Σφηκάκης , ενώ από τη Δημοκρατική Αριστερά οι κκ. Θ. Μαργαρίτης και Στ. Λιβαδάς. Από τους Οικολόγους, στην ομάδα υποστήριξης συμμετέχουν η κυρία Μελίτα Γκουρτσογιάννη και οι κκ. Τ. Κρομμύδας και Κ. Κατώπης.

Ο ΣΑΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΘΕΜΑ

ESPRESSO, 22-5-2009

Ο κ. Χριστόπουλος με τον Αλέκο Αλαβάνο

Ο Ιησούς σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια είναι το θέμα που απεικονίζει πίνακας του εικαστικού καλλιτέχνη John Φιστίκη. Ομως... Ανύπαρκτος ο πίνακας που θα σόκαρε τουλάχιστον κάθε χριστιανό, φανταστικό πρόσωπο ο εικαστικός καλλιτέχνης, που δεν θα είχε ούτε ιερό ούτε όσιο, αλλά υπαρκτό το πρόσωπο που εμπνεύστηκε τη ζωγραφική σύνθεση.

Πρόκειται για τον επίκουρο καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Δημήτρη Χριστόπουλο, που επέβαλε ως εξεταστέο θέμα στους φοιτητές του Παντείου «τον Ιησού σε ερωτική περίπτυξη με λαϊκή τραγουδίστρια». Το θέμα δόθηκε στους φοιτητές το Φεβρουάριο από τον γνωστό για τις αιρετικές του απόψεις καθηγητή, στο πλαίσιο του μαθήματος «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία». Η πλειονότητα των φοιτητών αιφνιδιάστηκε από το θέμα, αλλά έπρεπε να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις και τις φαντασιώσεις ίσως του καθηγητή.

Διαβάζοντας τα τρία θέματα που τους έδωσε προς εξέταση ο καθηγητής, διαπίστωσαν ότι και το τρίτο είχε να κάνει και πάλι με τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, αφού αφορούσε το βιβλίο του Αυστριακού σκιτσογράφου Γκέρχαρντ Χάντερερ στο οποίο μεταξύ άλλων ο Ιησούς εμφανίζεται να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών. Ο σαραντάχρονος καθηγητής (του Παντείου) ζητούσε από τους εξεταζόμενους φοιτητές να σχολιάσουν στη συνέχεια τις διάφορες παραμέτρους που έθετε.

Φοιτητές που μίλησαν στην «Espresso» δήλωσαν: «Δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο. Είναι όμως η πρώτη φορά που στο στόχαστρο μπαίνει η Ορθόδοξη Εκκλησία. Συχνά και μέσω γραπτών εξετάσεων μας επιβάλλονται απόψεις που αποτελούν προπαγάνδα συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων και πολιτικών κομμάτων. Στο Πάντειο, στο τμήμα ΠΕΚΙ (Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας), ακούγονται συχνά προκλητικές απόψεις που δ [Ο επίκουρος καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Δημήτρης Χριστόπουλος με τον Αλέκο Αλαβάνο.] δεν τιμούν την Ελλάδα και την Ιστορία της. Στο τμήμα αυτό, από άλλον καθηγητή έχουμε ακούσει πολλές φορές την εξής άποψη και σας μεταφέρω ακριβώς τη φράση του: “Η αντίληψη που θα έπρεπε να επανεξεταστεί είναι η άποψη που θεωρεί την Ορθοδοξία ως πρόμαχο του εθνικισμού”». Και οι φοιτητές μάς υπενθυμίζουν: «Στο ίδιο τμήμα είναι και ο καθηγητής Αλέξης Ηρακλείδης, που έχει δηλώσει: “H Eλλάδα πρέπει να αναγνωρίσει την ύπαρξη μακεδονικής μειονότητας, να αποζημιώσει τις δημευμένες περιουσίες των εκδιωχθέντων κατοίκων της”».

Συγκεκριμένα, το γραπτό θέμα που δόθηκε στους φοιτητές για γραπτές εξετάσεις στο μάθημα «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία» ανέφερε τα εξής:

«1ο ΘΕΜΑ: Ενα έργο του εικαστικού καλλιτέχνη φίλου σας John Φιστίκη αποκαθηλώνεται από την έκθεση σε μια μικρή ελληνική πόλη διότι ο δήμαρχος της πόλης αυτής θεωρεί ότι το έργο αυτό “θίγει τα ιερά και τα όσια του λαού του”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστά τον Ιησού σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια.

Ο φίλος σας, ανερχόμενος ζωγράφος -πλην όμως ακόμη πτωχός και άρα μη δυνάμενος να προσλάβει κάποιο γνωστό ποινικολόγο- έμαθε ότι φέτος παρακολουθήσατε στο Πάντειο το μάθημα “Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία” και ζητά να πάτε στη δίκη του ως μάρτυρας υπεράσπισης. Ο John διώκεται, ανάμεσα στα άλλα, για παραβίαση του άρθρου 198 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προβλέπει… πως με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό, και του επόμενου άρθρου 199 που προβλέπει πως “όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών”. Ο John, όπως κάθε άνθρωπος, φοβάται να περάσει δύο χρόνια φυλακή.

Α. Αποφασίζετε ότι θα πάτε και ετοιμάζετε, την προηγούμενη της δικάσιμου, αυτά που πρόκειται να πείτε περιορίζοντάς τα στις 700-800 λέξεις το μέγιστο, καθώς ξέρετε ότι δεν θα σας δοθεί παραπάνω χρόνος.

Β. Αποφασίζετε ότι δεν θα πάτε επειδή δεν συμφωνείτε να υπερασπίσετε τον φίλο σας και του εξηγείται τους λόγους πάλι σε 700-800 λέξεις το μέγιστο. Να αναπτύξετε ή το Α ή το Β».

Αλλά και στο τρίτο θέμα, την ίδια μέρα, γινόταν αναφορά σ’ ένα κόμικς που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων αφού παρουσίαζε τον Ιησού Χριστό και ως χρήστη ναρκωτικών. Ο καθηγητής Δημήτρης Χριστόπουλος έθετε τους κάτωθι προβληματισμούς προς τους φοιτητές:

«3ο ΘΕΜΑ: Το βιβλίο “Η ζωή του Ιησού” του Αυστριακού Χάντερερ.

Α. Κατάσχεται σύμφωνα με απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, διότι παρουσιάζει τον Χριστό να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Β. Στη συνέχεια το Εφετείο αθωώνει τον συγγραφέα και τον εκδότη του βιβλίου επαναφέροντάς το στην κυκλοφορία.

Γ. Μετά την αθωωτική απόφαση ο εκδότης, για να διαφημίσει το έργο του, στήνει γιγαντοαφίσες έξω από τη Μητρόπολη Αθηνών, στις οποίες παρουσιάζεται ο Ιησούς στις επίμαχες σκηνές.
Σχολιάστε τα Α, Β και Γ».

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών