Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 27, 2015

Τιμή και δόξα στον μεγάλο Εθνικό ποιητή Κωστή Παλαμά που σαν σήμερα περνά στην αιωνιότητα - Ποιές ήταν οι πολιτικές του πεποιθήσεις;

Ο Γκρεμιστής

Ακούστε. Εγώ είμαι ο γκρεμιστής, γιατί είμ' εγώ κι ο κτίστης,
ο διαλεχτός της άρνησης κι ο ακριβογιός της πίστης.
Και θέλει και το γκρέμισμα νου και καρδιά και χέρι.
Στου μίσους τα μεσάνυχτα τρέμει ενός πόθου αστέρι.
Κι αν είμαι της νυχτιάς βλαστός, του χαλασμού πατέρας,
πάντα κοιτάζω προς το φως το απόμακρο της μέρας.


Ποιές ήταν οι πολιτικές πεποιθήσεις του μεγάλου μας εθνικού ποιητή;...
Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος:"Ο πατριωτισμός είναι έμφυτος και εγώ είμαι εθνικιστής!"

Τα ποιήματα του Κωστή Παλαμά αποτελούν αστείρευτη πηγή δύναμης για κάθε εθνικιστή αγωνιστή.

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,
κορώνα ιδέα, ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών