Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Σάββατο, Αυγούστου 20, 2016

Σου λένε, είσαι Ρατσιστής




Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δεχτώ να συνευρίσκομαι πλάι πλάι με ανθρώπους οι οποίοι μπορεί να βλέπουν το παιδί σαν σεξουαλικό παιχνίδι
Γιατί θα πρέπει να είμαι ευγενικός και να έχω κατανόηση σε ανθρώπους που κοιτάζουν το σκυλί μου και θέλουν να το φάνε …

Γιατί θα πρέπει να έχω το αίσθημα της βοήθειας σε ανθρώπους, που η πίστη τους με θέλει αποκεφαλισμένο, με το κεφάλι μου καρφωμένο σ' ένα κοντάρι ….

Κατανοώ ότι η πολυπολιτισμικότητα είναι ένα από τα καλύτερα κόλπα για να δημιουργηθεί χάος μέσα σε μια κοινωνία, κατανοώ ότι η τάξη μέσα στο χάος είναι ο τρόπος που μπορούν να επιβιώσουν οι επικυρίαρχοι μου, αλλά όσο παραμένω κρυμμένος πίσω από.... τις λέξεις, όσο παραμένω κρυμμένος πίσω από όχι δικές μου ιδεολογίες αλλά φτιαγμένες και πλασαρισμένες ειδικά για να με κάνουν να ανήκω κάπου, τόσο αφήνω κομμάτια της ελευθερίας μου να πετιούνται στα σκουπίδια .

Δεν είμαι ρατσιστής είμαι ανθρωπιστής και δεν ανέχομαι, δεν μπορώ μπορώ να δεχθώ δίπλα μου έναν άνθρωπο ο οποίος έχει φονεύσει άλλους ανθρώπους…

Δεν γουστάρω να κοιτάζω τα μάτια των γύρω μου και να προσπαθώ να καταλάβω πότε ορέγονται να κάνουν κακό στην οικογένεια μου, πότε σκέφτονται βρώμικα για μένα για τη γυναίκα μου, για το παιδί μου, πότε θέλουν να τηγανίσουν το σκυλί μου ….

Αυτό το παραμύθι λοιπόν με τις λέξεις, τους νόμους και τους κανόνες που μας είχε εγκλωβίσει στο να μην σηκώνουμε κεφάλι πρέπει να τελειώσει άμεσα .

Όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους, στους οποίους η βαθιά τους πίστη είναι να κυριαρχήσουν με μέσο τον θάνατο, τότε εσύ δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι σαν ένας ευγενικός πολίτης …

Κάποια στιγμή οι Έλληνες πρέπει να σηκώσουν ανάστημα, κάποια στιγμή πρέπει να βρούμε το θάρρος και να πούμε στην νέα παγκόσμια τάξη να βάλει στο... ποπό της το... "πολιτικώς ορθόν" που μας έχει πλασάρει, γιατί αν συνεχίσει να με πιέζει μέσα από ψεύτικες έννοιες, μέσα από στημένες εννοιολογικές τοποθεσίες τότε θα θυμηθώ ότι στη ζωή μου γεννήθηκα ελεύθερος...
Ελευθερος να έχω επιλογή, να έχω επιλογή σε όλα και αν επιλέξω να ζήσω μη μολυσμένος από κουλτούρα η οποία μου θυμίζει βάρβαρο και όχι έλληνα... Και τότε θα τα κάψω όλα μέσα σε μια μέρα...

Stranger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών