Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Νοεμβρίου 04, 2013

Αριστερά κομμουνιστικά αποβράσματα του Unfollow βεβηλώνουν τους νεκρούς μας..."Καλύτερος ο θάνατος φασίστα...Δε μας λειπεί το ίδιο με το θάνατο ενός άλλου νεκρού"

Θα το μεταφέρουμε αυτούσιο...
Οπλιστείτε με υπομονή!

“Δίχως να έχει κανείς καμία διάθεση για εικασίες σχετικά με την εξιχνίαση της δολοφονίας των μελών της Χρυσής Αυγής, που άλλωστε δεν είναι δουλειά δημοσιογραφική, μπορεί εντούτοις να διαπιστώσει τις βασικές παραμέτρους όπου κινείται η αντιμετώπισή της από την κυβέρνηση και η κάλυψή της από τα ΜΜΕ. Τρεις παρατηρήσεις, λοιπόν, οι οποίες ισχύουν άσχετα με το ποιος είναι τελικά ο αυτουργός, και που μάλιστα δεν αφορούν τόσο τη δολοφονία καθαυτή όσο τη δημόσια συζήτηση…

Του Αυγουστίνου Ζενάκου

1. Δημοκρατία, «σταθερότητα» και «αποσταθεροποίηση»

Πλήγμα στη δημοκρατία με στόχο την αποσταθεροποίηση, λένε από χθες τα ΜΜΕ, ήταν .....
η δολοφονία των δύο μελών της Χρυσής Αυγής στο Νέο Ηράκλειο. Δεν ξέρω από πού το συνάγουν. Τα κυρίαρχα ΜΜΕ αρέσκονται να παίζουν τους ντετέκτιβ. Άκουσα για «επαγγελματικά χτυπήματα», «άρτια οργάνωση», σέχτες, και λίγο για το ξαναζεσταμένο φόβητρο του φιλήσυχου νοικοκυραίου, τον Νίκο Μαζιώτη. Δεν ξέρω πού τα βρίσκουν. Δεν είμαι αστυνομικός.

Αυτό που ξέρω είναι ότι τα περί «αποσταθεροποίησης» δεν είναι όπως φαίνονται. Αφήνω κατά μέρος τις συμπτώσεις -αν και καλώς επισημαίνονται από πολλούς-, όπως το ότι τέτοιου είδους συμβάντα ακραίας βίας μοιάζουν με εξωφρενική ακρίβεια να συμπίπτουν με περιόδους όπου η πολιτική της κυβέρνησης δοκιμάζεται, για να πω τούτο: Η «αποσταθεροποίηση» την κυβέρνηση τη συμφέρει. Η «σταθερότητα» συμφέρει την αντιπολίτευση.

Εξηγούμαι: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάθε λόγο αυτή τη στιγμή να θέλει την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής, ιδιαίτερα της οικονομικής. Έχει το πλεονέκτημα: Ξέρει ότι η πολιτική αυτή προκαλεί εξαθλίωση. Η εφαρμογή της πολιτικής αυτής όσο το δυνατόν πιο ανεμπόδιστα –με «σταθερότητα»– οδηγεί αναπόδραστα σε εκλογές και στη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, σε μια σχετικά ομαλή αλλαγή εξουσίας, όπως αυτή στην οποία έχει βασίσει τη στρατηγική της η αξιωματική αντιπολίτευση (και για την οποία δέχεται διαρκώς την κριτική των πιο ριζοσπαστικών τμημάτων της αριστεράς, είτε εντός είτε εκτός του κόμματος).

Η κυβέρνηση, από την άλλη, έχει αποτύχει να πείσει για την πολιτική της, την οποία η πλειονότητα των πολιτών θεωρεί άδικη και βάρβαρη. Έχει όμως επιτύχει να παρουσιάσει τον εαυτό της ως –ακριβώς– τον εγγυητή της «σταθερότητας». Αλλά ένας «εγγυητής σταθερότητας» στην αναμπουμπούλα χαίρεται, δεν υπάρχει ρόλος γι’ αυτόν όταν όλα είναι σταθερά. Όταν τα πράγματα είναι σταθερά, μιλούμε για φόρους ακινήτων, πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, ιδιωτικοποιήσεις, υποκλοπές της ΕΥΠ, την Eldorado Gold, και άλλα πολλά, στα οποία ο Αντώνης Σαμαράς και οι συν αυτώ δεν τα πηγαίνουν καθόλου καλά. Η κυβέρνηση μπορεί λοιπόν τώρα να σπεύσει να εμφανιστεί ξανά ως «τοποτηρητής της νομιμότητας», να διεκδικήσει ξανά τον δυναμισμό που την διακρίνει όταν επιχειρεί αστυνομικά, σε αντίθεση με όταν επιχειρεί οικονομικά και διασύρεται ακόμη και από τους βουλευτές των κομμάτων της.

Το αν οι δολοφονίες είναι το ένα ή το άλλο, δουλειά επαγγελματία, παρακρατική προβοκάτσια, ή εκδίκηση εγκληματικά ηλίθιων, είναι από αυτή την άποψη δευτερεύον. Η «αποσταθεροποίηση», όμως, συμφέρει την κυβέρνηση. Γι’ αυτό και την βροντοφωνάζει από χθες κάθε καθεστωτικό ΜΜΕ.

2. «Το στήριγμα της δημοκρατίας είναι η νομιμότητα»

Έτσι το θέλουν οι δημοσιολογούντες της ψευδομετριοπάθειας, έτσι το ακούμε από τους σχολιαστές των δελτίων ειδήσεων, έτσι το γράφουν τα σημερινά Νέα, και άλλα ΜΜΕ με παρόμοιο τρόπο, έτσι το εκφράζει ο υπουργός Δένδιας. Παραλλαγή του αποτελεί η φράση του πρωθυπουργού «θεμέλιο της δημοκρατίας είναι η ασφάλεια του πολίτη», με αφορμή την οποία γράψαμε το εντιτόριαλ του UNFOLLOW 23 που κυκλοφορεί.

Η δημοκρατία, λοιπόν, στηρίζεται στη νομιμότητα. Ανοησίες. Όλα τα πολιτεύματα στηρίζονται στη νομιμότητα. Ακόμη περισσότερο, όλα τα καθεστώτα στηρίζονται στη νομιμότητα. Δεν υφίσταται οργανωμένη πολιτική συγκρότηση δίχως μια αντίληψη νομιμότητας. Για την ακρίβεια, όσο πιο κεντρική θέση καταλαμβάνει η έννοια της νομιμότητας στην πολιτική συγκρότηση, τόσο πιο αυταρχικό το καθεστώς. Δεν έχει υπάρξει πιο ακλόνητη νομιμότητα από αυτή του ναζιστικού κράτους. Στη νομιμότητα βασίστηκαν τα καθεστώτα του Φράνκο, του Πινοσέτ, του Σουχάρτο, του Ρεζά Παχλαβί, του Μομπούτου, του Σαντάμ. Στη νομιμότητα βασίστηκαν τα καθεστώτα του Στάλιν και του Μάο. Στη νομιμότητα βασίστηκε το απαρτχάιντ. Στη νομιμότητα βασίζονται οι ισλαμιστικές θεοκρατίες.

Μα, θα πει κανείς, αυτά δεν είναι στ’ αλήθεια νομιμότητα. Είναι δικτατορίες, είναι εγκληματικά καθεστώτα, απονομιμοποιήθηκαν λόγω των εγκλημάτων τους. Και θα λέγαμε σε αυτόν που θα πρόβαλλε μια τέτοια αντίρρηση: Από τη στιγμή που το λες αυτό, δεν υποθέτεις συνεπώς ότι υπάρχει μια θέση εκτός της «νομιμότητας» των καθεστώτων, από την οποία μπορείς να κρίνεις αυτή τη νομιμότητα και να ανακαλύψεις ότι είναι ψευδεπίγραφη; Από αυτή τη θέση του κριτή, που δεν δεσμεύεται από την ψευδεπίγραφη νομιμότητα, δεν μιλάς, όταν λες ότι αυτά τα καθεστώτα δεν είναι νόμιμα;

Η αναγνώριση μιας τέτοιας θέσης είναι το θεμέλιο της δημοκρατίας, όχι η νομιμότητα. Κι αυτό επειδή στη δημοκρατία η «ουδετερότητα» του κράτους –μια έννοια που σηκώνει, ούτως ή άλλως, μεγάλη συζήτηση– είναι διαρκώς προς απόδειξη, νοείται ζητούμενη αλλά όχι δεδομένη. Η δημοκρατία δεν διαφέρει ως προς τη νομιμότητα. Διαφέρει ως προς τη δυνατότητα να κρίνουμε τη νομιμότητα, ακόμη κι όταν δεν υπάρχει «νόμιμος» τρόπος να το κάνουμε, ακόμη και όταν η νομιμότητα –όπως κάθε νομιμότητα– θέτει εκτός νόμου την αμφισβήτησή της.

Και η συσκότιση αυτού του γεγονότος, με την επίμονη χειραγώγηση των πολιτών στην οποία επιδίδονται όλοι όσοι μιλούν διαρκώς για «νομιμότητα», είναι μεγαλύτερος κίνδυνος για τη δημοκρατία από οποιονδήποτε «κύκλο βίας» επικαλούνται η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ. Δεν πρέπει ούτε στιγμή να σταματήσουμε να το επισημαίνουμε.

3. «Το αίμα είναι ίδιο από όπου κι αν προέρχεται»

Κι αυτό ακούγεται συνέχεια από χθες: Μια δολοφονία είναι το ίδιο με μια άλλη δολοφονία, το αίμα είναι πάντα κόκκινο, δεν έχει πολιτικό χρώμα κτλ. Έχει ενδιαφέρον ο αναδιπλασιασμός του δόγματος «καταδικάζω τη βία από όπου κι αν προέρχεται» σε «καταδικάζω τις δολοφονίες από όπου και αν προέρχονται». Η ανέξοδη, απολίτικη, αυτονόητη αυτή καταδίκη, σχεδόν δίχως νόημα (μα ποιος, επιτέλους, εκτός από τους δολοφόνους, επικροτεί τις δολοφονίες;) έχει τελετουργική λειτουργία: επαναλαμβάνοντάς την, εντασσόμαστε στη φαντασιακή κοινότητα της «ασφάλειας».

Όπως όμως και η «καταδίκη της βίας από όπου κι αν προέρχεται», το προφανές του πράγματος, αυτό το προφανές που εκμεταλλεύεται τα ανακλαστικά των φιλειρηνικών ανθρώπων, κρύβει την ιδεολογική του παρέμβαση: Η πολιτική δεν έχει σημασία, το πλαίσιο δεν έχει σημασία, οι συνθήκες δεν έχουν σημασία, το από πού προέρχεται το οτιδήποτε δεν έχει σημασία, το παρελθόν δεν έχει σημασία, έχει σημασία μόνο το διαρκές παρόν της δολοφονίας, δίχως άλλα χαρακτηριστικά, το παρόν της βίας, η οποία είναι μόνο και πάντα μέσο δίχως σκοπό, το αέναο παρόν μιας ουσίας της βίας, στην οποία μόνη απάντηση είναι η νομιμότητα. Η καταδίκη αυτή, το «αίμα που είναι ίδιο», τόσο προφανής, είναι εργαλείο – είτε το συνειδητοποιούν όσοι την ενστερνίζονται είτε όχι.

Συνεπώς, θλίβομαι που η κοινωνία στην οποία ζω έχει οδηγηθεί από τις κυβερνήσεις της σε τέτοια σκοτεινή συνθήκη, όπου δολοφονούνται άνθρωποι στους δρόμους. Θλίβομαι που δύο νέοι άνθρωποι δεν θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν, ώστε πάνω από όλα να έκαναν τις ζωές τους κάτι διαφορετικό, να τις άνοιγαν σε σπουδαία και δημιουργικά πράγματα, να μάθαιναν ότι δεν γίνεται να είναι φασίστες. Θλίβομαι για τις οικογένειές τους, προφανώς επειδή αυτές αγαπούσαν τους ανθρώπους τους, αλλά κι επειδή δεν θα έχουν την ευκαιρία να τους δουν να γίνονται κάτι άλλο.

Αλλά αν το ερώτημα είναι αν θλίβομαι «το ίδιο», η απάντηση είναι όχι. Δεν θλίβομαι το ίδιο με τον φόνο ενός φασίστα και ενός αντιφασίστα. Αυτή είναι η πολιτική μου και δεν την αλλάζω. Ούτε με δολοφονίες’.
Από το περιοδικό
unfollow

9 σχόλια:

  1. Αυτό είναι το ήθος των εμμετικών μισάνθρωπων ερπετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O Ζενάκος ΄και τα λοιπά κομμουνιστικά καθάρματα του συγκεκριμένου θα έχουν την κακή τύχη που τους αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πέρα απο άλλα, να ρωτήσω κάτι τους αριστερούς, βλέπουν δεν βλέπουν εδω πέρα.
    Θα βγάζανε οι αριστεροί και οι υπόλοιποι στα μέσα τους, ηλεκτρονικά και έντυπα (που έχουν πολλά), θα βγάζανε λοιπόν ολόκληρα τα άρθρα καθαρά εχθρικά διακειμένων προς αυτούς χώρων;
    Αυτό είναι πολύ σοβαρό που λέω, γιατί δείχνει στην κυριολεξία ποιός είναι ο "φασίστας" στην τελική, μπαίνω στο site της ΧΑ και τα μισά άρθρα είναι απο τους κυνηγούς κεφαλών κατά της ΧΑ.
    Και όμως, ο κόσμος το αντιλαμβάνεται, το αγκαλιάζει, τα βαθμονομεί στο μυαλό του τέτοια κατάπτυστα άρθρα και χτίζει μέσα του θέσεις εναντίων τους.
    Αυτό δεν το έχουν καταλάβει οι τοξότες, πολλά δεν έχουν καταλάβει, αλλά αυτό το συγκεκριμένο επίσης αποδεικνύει ΕΜΠΡΑΚΤΑ την δημοκρατικότητα της "φασιστικής" Χρυσής Αυγής.
    Λέει αλήθειες αλλά συνάμα σου δείχνει και τι λέει ο αντίθετος σου, αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι είναι "φασίστες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία εισαγγελέας, εσύ με τη γνωστή βαρηκοϊα από το αριστερό σου... αυτί, ακούει κανένας σας στο κτίριο 16 στην Ευελπίδων όσα λένε οι αλήτες στο unfollow; Ή μήπως τα αδικήματα της περιύβρισης νεκρού και των εγκωμίων υπέρ δολοφονιών στον Ποινικό Κώδικα δεν ισχύουν και δεν.... διώκονται -σύμφωνα με τη νεότερη νομολογία των Κοτζαμανοβουρλιώτηδων(;)- όταν τα θύματα είναι χρυσαυγίτες και οι θύτες αναρχοαριστεροί "αντιφασίστες";;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να καταλάβετε πόσο τους έχει σιχαθεί ο κόσμος, δείτε απλά τις (υπό χρόνια αμφισβήτηση, έστω) μετρήσεις της AGB στα δελτία ειδήσεων.. Η Ναυαρχίδα του ΠΟΛΕΜΟΥ κατά της Χρυσής Αυγής, το Mega (του Μπόμπολα και των ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ) που αφιέρωνε τουλάχιστον τη μισή θεματογραφία του καθημερινά σε αυτό τον ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ έπαθε στην κυριολεξία ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ χάνοντας περίπου τους μισούς τηλεθεατές του και πέφτοντας πολλές μονάδες της σχετικής μέτρησης κάτω από τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά κανάλια.. ΟΙ τηλεοπτικές "'ήττες" του διαπλεκόμενου καναλιού είναι ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ με την πτώση να συνεχίζεται σε πολύ ανησυχητικά επίπεδα.. Γι' αυτό εδώ και 2-3 βδομάδες έκοψε λίγο.. Για κανέναν άλλο λόγο, αφού εάν συνέχιζε έτσι θα το έβλεπαν πλέον κάποιοι αναρχο-αριστεριστές και πασοκο-συριζαίοι!! Το ίδιο περίπου είδαν και στους υπόλοιπους ΥΠΗΡΕΤΕΣ και ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ των καθεστωτικών κομμάτων (ΑΝΤ1, ALPHA, ΣΚΑΪ) που με βάση τις ίδιες μετρήσεις ανακάλυψαν πως ο κόσμος κάνει ζάπιγκ όποτε αναλώνονται στην συκοφαντία και τη λάσπη.. ΤΩΡΑ, όπως λένε από "μέσα" υπάρχει ένα σχετικό ΜΟΥΔΙΑΣΜΑ αφού έχουν στα χέρια τους ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ σχεδόν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ μυστικών και μη δημοσκοπήσεων.. Γι' αυτό και έχουν σταματήσει να τις παρουσιάζουν (Η Πρετεντέρω και ο ALPHA τις έβγαζαν 2-3 κάθε βδομάδα όταν εμφανίζονταν αρεστά πράγματα),, Τώρα όμως τι να πουν;; Για το 15-18% με συνεχείς αυξητικές τάσεις, του ποσοστού της Χρυσής Αυγής ή για να ποσοστά του Κασιδιάρη στο Δήμο Αθηναίων;;; Στο συγκεριμένο θέμα ο Σαμαράς έχει πάθει νταράκουλο και γι' αυτό ακόμη δεν έχει αποφασίσει ποιόν θα βάλει απέναντί του!! Μέχρι και το Λαζόπουλο επιστράτευσαν κάποια στιγμή, μαζί με το Σύριζα αλλά ο ίδιος (γριά πουστάρα στο κουρμπέτι) "κλώτσισε" φοβούμενος την απομυθοποίησή του μέσω της διαδικασίας!! Αναφορικά με την ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ παρέμβαση στο EXTRA (είδατε τι έγινε με τον Πανά που τον κόβουν σταδιακά) αναγκάστικαν να δώσουν δουλειά στο REAL και στο αμαρτωλό νεο-σύστατο κανάλι "Ε" στον Παυλόπουλο αναγκάζοντάς τον να κάνει τον ΔΙΚΗΓΟΡΟ του διαβόλου (της Νου-Δούλας) στο κράξιμο που πέφτει από τον κόσμο τον οποίο βέβαια και ΚΟΒΟΥΝ από τις "ζωντανές" τηλεφωνικές παρεμβάσεις αφού ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ αρκετά οι καθεστωτικοί!! Η βρωμιά της ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ δεν σταματάει και συνεχίζεται μεθοδικά.. Απλά τώρα ΔΕΝ ΤΟΥΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ και γι' αυτό βλέπετε την παρούσα διαμόρφωση του τοπίου όπου βέβαια (ΑΠΟΝΤΟΣ ΤΟΥ "ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ" ΕΣΡ) δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ η φωνή της Χρυσής Αυγής δίχως να ντρέπεται ΚΑΝΕΙΣ που γίνεται αυτό, ούτε καν η Δημόσια τηλεόραση που φορολογεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ και τους 500 χιλιάδες Έλληνες που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή όπως και τους υπόλοιπους 500-700 χιλιάδδς που ΘΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο καιρό κανείς τηλεθεατής ή ακροατής δεν θα βλέπει τα κανάλια τους ούτε θ'ακούει τα ραδιόφωνά τους ή θα διαβάζει τις εφημερίδες τους γιατί ΟΛΟΣ ο Ελληνικός λαός έχει καταλάβει πλέον ότι είναι υπηρέτες των τροϊκανών,των εγχώριων νταβαντζήδων μεγαλοεργολάβων και της μνημονιακής Κυβέρνησης

      Διαγραφή
  6. "ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΖΕΝΑΚΟ 04/11/2013 at 2:50 pm Reply

    Η λέξη fascista είναι μια ιταλική λέξη που προήλθε από την λέξη fascio που σημαίνει δεμάτι, ένα σύνολο πραγμάτων που είναι δεμένα μαζί. Το καθεστώς του Μουσολίνι είχε και απεικονίσεις αυτών των δεματίων και νομίζω ότι τις ίδιες εικόνες τις έχω δει στην αμερικάνικη βουλή πίσω από το έδρανο, στο οποίο ανεβαίνουν για να μιλήσουν οι ομιλητές.
    Όσοι εκείνη την εποχή ανήκαν στα ιδεολογικά “δεμάτια” του Μουσολίνι ήταν οι fascisti, (οι “δεματιστές”).
    Αυτό το οποίο έχει μείνει ως γενική κεντρική ιδέα για την νοοτροπία που εξέφραζαν αυτές οι ομάδες είναι ο ολοκληρωτισμός, η κατάχρηση της εξουσίας, η φίμωση όσων δεν συμφωνούσαν, ο αποκλεισμός τους κι η ηθική, πολιτική, κοινωνική ακόμα και φυσική εξόντωσή τους.

    Μα αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά τα βλέπουμε σήμερα σ’ όλους όσους αυτοαποκαλούνται “δημοκράτες” και “αντιφασίστες”!!
    Από το βάθρο της ιδεολογικής τους ανωτερότητας επιδίδονται σε πράξεις που έχουν όλα ακριβώς τα ανωτέρω χαρακτηριστικά!

    Ο Ζενάκος καταλήγει στο κείμενό του “το ερώτημα είναι αν θλίβομαι «το ίδιο», η απάντηση είναι όχι. Δεν θλίβομαι το ίδιο με τον φόνο ενός φασίστα και ενός αντιφασίστα. Αυτή είναι η πολιτική μου και δεν την αλλάζω. Ούτε με δολοφονίες”
    Το ερώτημα είναι αν θλίβεσαι το ίδιο ή όχι, κι είπες ΟΧΙ.
    Όχι γιατί κάνεις διακρίσεις. Διότι θεωρείς κάποιους με λιγότερα δικαιώματα επί της ζωής αφού δεν μοιράζονται τις δικές σου αντιλήψεις.
    Διότι κάνεις διακρίσεις στο ποιοι έχουν ανθρώπινα δικαιώματα.
    Δηλαδή έχεις όλα τα χαρακτηριστικά που βλέπεις και κατηγορείς σ’ αυτούς.
    Την δική σου ποιότητα βλέπεις και προβάλεις πάνω τους. Αλλά αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Είναι η δική σου νοοτροπία, τα δικά σου ποιοτικά χαρακτηριστικά -αυτήν τη στιγμή-. Είναι νοοτροπία διακρίσεων όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα και το δικαίωμα στην ζωή.
    Φυσικά τα αισθήματά σου απέναντι σε συμπατριώτες σου είναι δικαίωμά σου (μόνο απέναντι σε ξένους τα συναισθήματά ποινικοποιούνται, αλλά νομίζω ότι εκεί δεν έχεις πρόβλημα…).
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ! ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ!
    Και οι δικαιολογίες θα είναι ότι είναι “φοροφυγάδες” και “τεμπέληδες” που τους αξίζει ό,τι κι αν πάθουν. Θα αλλάζουν οι λέξεις που θα χρησιμοποιούν οι διαφημιστές των δημίων, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι η δικαιολογία του εγκλήματος μέσω του διασυρμού των θυμάτων.
    Ακριβώς όπως το ζούμε! Όλοι εμείς που είμαστε ή “φοροφυγάδες” ή “τεμπέληδες” ή “φασίστες”!

    Η ταμπέλα “φασίστας” είναι μια ταμπέλα που χρησιμοποιείται συνειδητότατα προκειμένου να δικαιολογήσουμε την επιβολή της βίας μας και την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των άλλων, κύριε Ζενάκο μου.
    Η ιδεολογική ανωτερότητα κάποιων (που έξυπακούεται ότι δικαιολογεί κάθε πράξη τους ) βλέπω ότι κατακτάται μέσα από ταμπέλες και χαρακτηρισμούς υποτίμησης και ακύρωσης των άλλων. Δεν αποκτούν αξία που είναι αυταπόδεικτη από την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο, αλλά προσπαθούν να την αποσπάσουν δια της βίας λεκτικής, πολιτικής, ψυχολογικής ή και φυσικής, κάνοντας πατητή στους άλλους.
    Ε, δεν ψηλώνεις έτσι ρε φίλε!
    Κι αυτό καθίσταται ακόμα πιο τραγικά εμφανές όταν αυτοί που βαυκαλίζονται ότι είναι ιδεολογικά ανώτεροι δεν έχουν καν δικό τους προσδιορισμό της ιδεολογίας τους, αλλά αυτοπροσδιορίζονται ως το “Αντί” της ταμπέλας που οι ίδιοι αποδίδουν στους άλλους!!!!
    Εσύ δηλαδή βρε Ζενάκο, που ανήκεις στην αρεία φυλή των ιδεολόγων, που είναι τόσο ανώτερη ώστε να τιμά την ζωή υπό προϋποθέσεις (όπως οι απελευθερωτές της Συρίας) αν πάψουν να υπάρχουν οι “φασίστες” για να αυτοπροσδιορίζεσαι, ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ;

    Την εποχή της ιεράς εξέτασης, δεν θα σε έλεγαν «φασίστα» για να δικαιολογήσουν τον φόνο σου ή όποια άτιμη πράξη εναντίον σου, θα σε έλεγαν “αιρετικό” ή “μάγο” και θα σε έκαιγαν. Στην Σαουδική Αραβία ΣΗΜΕΡΑ για την ίδια κατηγορία σε αποκεφαλίζουν, ενώ στην Ελλάδα όλα δικαιολογούνται αν στο θύμα αποδώσουμε τον χαρακτηρισμό “φασίστας”.
    Σαν να μην πέρασε μια μέρα από τον μεσαίωνα. Είδες η πρόοδος!"

    Αντιγνώμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παραπάνω κείμενο είναι απάντηση ενός αναγνώστη του makelio.gr στον αρθρογράφο Ζενάκο...
      Και το παρέθεσα αυτούσιο...

      Αντιγνώμων

      Διαγραφή
  7. ΒΡΩΜΕΡΟ ΑΘΕΟ ΒΡΩΜΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΘΛΙΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΣΚΟΤΩΜΕΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ *ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΛΙΨΗ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΡΕΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΚΤΟ ΣΟΥ!!!!!! ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ ΣΤΟΝ*ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ*ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΠΕΛΩΝΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών