Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Μαρτίου 04, 2014

Απάντηση του Γιάννη Λαγού στις νέες άθλιες συκοφαντίες του Άδωνι Γεωργιάδη

σ.σ. ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Το ηθικό ανάστημα του Γιάννη Λαγού ούτε να το πλησιάσουν δεν μπορούν τα θλιβερά τσιράκια του συστήματος.

Την 01/03/2014 στην εφημερίδα «REAL NEWS» σε συνέντευξη που έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης με θέμα: «περισσότερη απελευθέρωση στα ωράρια των φαρμακείων» στην σελ. 17 αναφέρθηκε τόσο σε θέματα υγείας όσο και σε θέματα επικαιρότητας.

Κατά την συνέντευξή του ρωτήθηκε και σε θέματα όπως αυτά του κοινοβουλευτικού κόμματος «Χρυσή Αυγή» και συγκεκριμένα ερωτήθη: «Όταν και οι 18 Βουλευτές της Χρυσής Αυγής κατηγορούνται σήμερα για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δεν δημιουργείται ένα θέμα νομιμότητας του συγκεκριμένου κόμματος».

Στην απάντηση του ο Γεωργιάδης αναφέρθηκε σε ψευδή και δυσφημιστικά στοιχεία και συγκεκριμένα: Δήλωση Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη: «..Η Χρυσή Αυγή παρουσιάζει...
μια ψευδή εικόνα. Έχει έναν βουλευτή, τον κ. Λαγό που μέσα στο κατηγορήτηρίο του έχει και την παιδεραστία...».


Η ανωτέρω δήλωση του Γεωργιάδη είναι ΑΝΑΛΗΘΗΣ, ΨΕΥΔΗΣ και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ, προσβάλλει δε, την τιμή και την υπόληψη μου, ενώ σκοπό έχει την παραπλάνηση των Ελλήνων Πολιτών για την προσωπικότητα μου.
Εάν λοιπόν ο κ. Γεωργιάδης δεν κινήθηκε από σκοπιμότητες και δεν έπραξε την ανωτέρω ενέργεια με δόλο και με μόνο σκοπό την ηθική μου βλάβη, τόσο πολιτικά ως Βουλευτή του Ελληνικού κοινοβουλίου, όσο και προσωπικά, ζητώ να προβεί άμεσα σε διορθωτική δήλωση με την οποία θα αποκαταστήσει την τιμή και την υπόληψη μου, αφού ως Υπουργός και Βουλευτής του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, θα έπρεπε και όφειλε να γνωρίζει ότι δεν υφίσταται αυτή η απαξιωτική κατηγορία εις βάρος μου, ούτε καν υφίσταται παρόμοια αναφορά εις βάρος μου στην επίδικη δικογραφία.

Άλλως, δηλώνω ότι, θα υπερασπιστώ νομικά την προσωπική, οικογενειακή, επαγγελματική μου τιμή και αξιοπρέπεια, και σε περίπτωση μη άρσης της προσβολής μου, θα προσφύγω στην Ελληνική Δικαιοσύνη και θα στραφώ εναντίον του τόσο Αστικώς όσο και Ποινικώς προς ικανοποίηση κάθε νόμιμου δικαιώματος μου.

Γιάννης Λαγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών