Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Μαρτίου 08, 2015

Oλο το παρασκηνιο της δικης για το χαστουκι – του Ηλια Κασιδιαρη

Πανηγυρική αθώωση και όχι… απαλλαγή για τυπικούς λόγους

Ξεκινώ το παρόν άρθρο διευκρινίζοντας ποια ήταν η χθεσινή απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου. Τα τηλεοπτικά παπαγαλάκια έπνιξαν και πάλι τον πόνο τους μέσα στο ψέμα, αναπαράγοντας τερατολογίες και παραπληροφορώντας για πολλοστή φορά την κοινή γνώμη. Σύμφωνα, λοιπόν, με τον φυσικό μου δικαστή – και όχι τους τηλεαστέρες της διαπλοκής – είμαι ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΑΘΩΟΣ. Η απόφαση μετατροπής της κατηγορίας σε απλή σωματική βλάβη δεν σημαίνει επ’ ουδενί ότι θα ήμουν ένοχος για το εν λόγω αδίκημα. Κατ’ αρχήν, το δικαστήριο θεώρησε απολύτως ανυπόστατα τα περί… «επικίνδυνης σωματικής βλάβης», που προέκυψαν από...
το γνωστό τηλεφώνημα του Δελατόλα στην εισαγγελέα Ράικου και το περίφημο «Έλα Ελένη». Τότε η Κανέλλη και η Δούρου είχαν επαναπαυθεί στην αυτεπάγγελτη δίωξη που ασκήθηκε από την παραδικαστική παράγκα και είχαν επικροτήσει το ανθρωποκυνηγητό που εξαπέλυσαν εναντίον μου οι αστυνομικές δυνάμεις. Αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που δεν υπέβαλαν μήνυση (για την ακρίβεια η Δούρου υπέβαλε μήνυση, αλλά δεν πλήρωσε το παράβολο!).
 Δύο χρόνια αργότερα, όταν η Κανέλλη αντελήφθη ότι το αδίκημα της «επικίνδυνης σωματικής βλάβης» δεν στέκει επ’ ουδενί σε δικαστήριο, αποφάσισε να ανακαλύψει την φανταστική ιστορία με τα… «αλλεπάλληλα γρονθοκοπήματα», τα οποία αναπαρέστησε ενώπιον του ακροατηρίου, προκαλώντας άφθονο και αυθόρμητο γέλωτα. Σε νομικό επίπεδο, ακόμα και αν είχε υποβληθεί μήνυση για απλή σωματική βλάβη, και πάλι θα αθωωνόμουν. Κανένα ιατρικό πιστοποιητικό δεν υπήρχε για να τεκμηριώσει την κατηγορία. Η ατσαλάκωτη εικόνα της Κανέλλη στο τηλεοπτικό στούντιο, αλλά και σε πολιτική εκδήλωση του ΚΚΕ την ίδια ημέρα, και το πρόσωπό της, που δεν έφερε την παραμικρή κοκκινίλα, πιστοποιούσαν την απαλλαγή μου και σε αυτή την περίπτωση. ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ λοιπόν και όχι απαλλαγή για τυπικούς λόγους.
Τα παραλειπόμενα της δίκης
Κατ’ αρχήν οφείλω να ευχαριστήσω τους εκατοντάδες φίλους και συναγωνιστές που έδωσαν το παρόν από νωρίς το πρωί στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Τους ευχαριστώ επίσης για την απόλυτη ψυχραιμία που επέδειξαν, στις πάμπολλες περιπτώσεις που οι αντίδικοι επιχείρησαν να μετατρέψουν την διαδικασία σε θεατρική παράσταση. Υπήρξαν βεβαίως και στιγμές που ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να συγκρατηθεί κανείς και το σύνολο του ακροατηρίου ξεσπούσε σε γέλια και επευφημίες. Όπως όταν η πολιτικώς ενάγουσα γρονθοκοπούσε το… πρόσωπό της για να αποδείξει πόσο βάναυσα την μεταχειρίστηκα ή δήλωνε με παρρησία πως «οι κομμουνιστές σηκώνουν ανάστημα ενάντια στον φασισμό». Εκεί φυσικά έλαβε την πρέπουσα απάντηση από την συνήγορό μου και βουλευτή της Χρυσής Αυγής κα. Σβερώνη, η οποία διετύπωσε το ρητορικό ερώτημα: «εννοείται τους παλαιούς ή τους όψιμους κομμουνιστές;», τονίζοντας έτσι την μεγαλοαστική προέλευση της αντιδίκου.
Ακόμα περισσότερο γέλιο προκάλεσε η απόπειρα της πολιτικής αγωγής να με παρουσιάσει σαν «πολεμική μηχανή», τονίζοντας πως έχω εκπαιδευτεί σε «επίλεκτες μονάδες καταδρομών των ειδικών δυνάμεων κ.ο.κ.». Τους απάντησα φυσικά πως είμαι υπερήφανος για την θητεία μου στις Ειδικές Δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού, αλλά το γεγονός αυτό δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση. Σε άλλο σημείο της δίκης – και ενώ παρουσίαζαν ντοκουμέντα για τον δήθεν… βίαιο χαρακτήρα μου – κατέθεσαν στην έδρα αυστηρά προσωπικές φωτογραφίες από θερινές μου διακοπές, που είχαν ληφθεί από την δικογραφία-άρλεκιν της δήθεν εγκληματικής οργάνωσης. Σε αυτά τα «συγκλονιστικά ντοκουμέντα», εγώ φορούσα μαγιό και η συνοδός μου φορούσε bikini. Στην εύλογη ερώτηση του συνηγόρου μου, τι σχέση έχουν όλα αυτά με το σημερινό δικαστήριο, λάβαμε την απάντηση πως «πρέπει να αναδειχθεί το γεγονός ότι έχω γυμνασμένο σώμα» (!!!).
Στο σημείο αυτό, οφείλω να προβώ σε μία…«σημαντική αποκάλυψη», με ελαφρά διάθεση αστεϊσμού. Χθες, ως γνωστόν, ήταν η παγκόσμια ημέρα κατά του bullying, δηλαδή του εκφοβισμού και της βάναυσης μεταχείρισης του ατόμου από άλλα άτομα. Πολλοί προοδευτικοί συνέδεσαν το γεγονός αυτό με την δίκη μου, τονίζοντας πώς: «ο Ηλίας Κασιδιάρης είναι το πρότυπο του bully». Το mega, μάλιστα – με αφορμή τους χαμηλούς τόνους που τήρησα στην απολογία μου – χρησιμοποίησε τον εύγλωττο τίτλο: «ο τραμπούκος που έγινε… κύριος». Αυτό που κανείς δεν είπε, ίσως γιατί σχεδόν κανείς δεν αντελήφθη, είναι πως κατά την χθεσινή δίκη, δεν έπεσε η Κανέλλη θύμα bullying, αλλά συνέβη το ακριβώς αντίθετο. Εκείνη ασκούσε ψυχολογικό πόλεμο σε εμένα καθ΄όλη την διάρκεια της διαδικασίας. Έγω έπεσα θύμα bullying από την Κανέλλη, η οποία είχε καθήσει σχεδόν δίπλα μου και διαρκώς με προκαλούσε με υποτιμητικές φράσεις του στυλ: «ο μπέμπης έφερε και κοινό να τον χειροκροτήσει… ο μπέμπης γελάει… ο μπέμπης το ένα, ο μπέμπης το άλλο κ.ο.κ.». Αυτό το κράξιμο ήταν διαρκές, ενώ ήμουν περικυκλωμένος από ισχυρή αστυνομική δύναμη. Σε κάποια διακοπή της διαδικασίας μάλιστα, με πλησίασε ο συνήγορός μου, κος Αντωνιάδης, και αντελήφθη και αυτός το… bullying της Κανέλλη, μένοντας με το στόμα ανοιχτό. Όταν του εξήγησα ότι αυτή η ιστορία διαρκεί ώρες, με ρώτησε έκπληκτος: «μα, γιατί το κάνει αυτό;». Του απάντησα πως: «Βλέπει προφανώς ότι χάνει τη δίκη και θέλει να με εκνευρίσει, για να σηκωθώ πάνω, να αρχίσω να την κράζω («παλιοκομμούνι κλπ», να… παίζω καράτε, να επαναληφθεί το σκηνικό του ΑΝΤ1 και να καταδικαστώ). Φυσικά, η τακτική αυτή δεν είχε κανένα αποτέλεσμα.
Κάποιες δήθεν προοδευτικές ιστοσελίδες, όπως η lifo.gr, τόνισαν την αντίθεση της εικόνας μεταξύ εμού και της Κανέλλη. Πράγματι, στις περισσότερες φωτογραφίες της χθεσινής ημέρας εγώ εμφανίζομαι χαμογελαστός, παρά τις χειροπέδες και την περικύκλωσή μου από πάνοπλη αστυνομική δύναμη (βλέποντας στα ΜΜΕ τα πλάνα της προσαγωγής μου αισθάνθηκα σαν… στρατάρχης, καθώς με ακολουθούσε στρατός δεκάδων ενόπλων, ενώ τον περιβόητο Βλαστό της greek mafia, την ίδια ημέρα, τον συνόδευαν μόλις τέσσερις αστυνομικοί)Σε αντίθεση με την δική μου χαλαρή εικόνα και τα συχνά χαμόγελα, η Κανέλλη κάπνιζε διαρκώς σαν φουγάρο και έδειχνε έτοιμη να τα κάνει όλα λίμπα. Η αντίθεση αυτή έχει μία πολύ λογική εξήγηση. Όταν διώκεσαι άδικα από ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας – αλλά παραμένεις όρθιος, έχεις το δίκιο με το μέρος σου και πιστοί σύντροφοι στέκονται στο πλευρό σου – έχεις κάθε λόγο να αντιμετωπίζεις τις αντιξοότητες με χαμόγελο. Οι διώκτες μας ήλπιζαν ότι με την φυλάκισή μας θα σπάγαμε, θα εγαταλείπαμε τον αγώνα, θα χάναμε το υψηλό ηθικό μας, θα έσβηνε το χαμόγελο και η αισιοδοξία από το βλέμμα μας. Έκριναν εξ ιδίων τα αλλότρια. Υπενθυμίζω την πλέον σοφή και βαρυσήμαντη ρήση του Φρειδερίκου Νίτσε: «Ό,τι δεν με καταστρέφει με κάνει ισχυρότερο». Οι δίωξεις, οι φυλακίσεις, οι απόπειρες διαπόμπευσής μας με χειροπέδες μπροστά σε τηλεοπτικές κάμερες κατάφεραν ένα και μόνο πράγμα. Να χαλυβδώσουν το ηθικό μας και την θέλησή μας να συνεχίσουμε τον δίκαιο Αγώνα μας για την Πατρίδα, την αξιοπρέπεια και την ελευθερία.
Κλείνω με τα σχόλια των πολιτικών μας αντιπάλων για την δικαστική απόφαση. Το ΠΑΣΟΚ καλύτερα να πάψει να ασχολείται με την αθώωσή μου και να εξηγήσει πώς είναι ακόμα εκτός φυλακής ο Βενιζέλος των υποβρυχίων της μίζας, ο Τζέφρυ των 110 εξαφανισμένων εκατομμυρίων, ο Τσουκάτος με τα μαύρα ταμεία και την siemens, ο Μαντέλης κ.ο.κ. Το ΚΚΕ δεν χρίζει απαντήσεως, καθώς η κασσέτα του είναι κολλημένη στην δεκαετία του ’50 και δεν αλλάζει. Τέλος, την ανακοίνωση της Δούρου δεν την πολυκατάλαβα και θεωρώ πως ούτε η ίδια κατανοούσε με ακρίβεια όσα έλεγε.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/olo-to-paraskhnio-ths-dikhs-gia-to-chastouki-tou-hlia-kasidiarh#ixzz3TikBc2gN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών