Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Ιανουαρίου 18, 2016

Ισόβια και 23 χρόνια φυλακή στους λαθρομετανάστες που δολοφόνησαν τον Μανώλη Καντάρη - ΒΙΝΤΕΟ

Τελείωσε η δίκη για την δολοφονία του Μανώλη Καντάρη από τρεις λαθρομετανάστες (2 αφγανούς και έναν πακιστανό, ο οποίος παραμένει ασύλληπτος) την ημέρα γέννησης της κόρης του, τον Μάιο του 2011, στην Γ’ Σεπτεμβρίου στο κέντρο των Αθηνών. Το δικαστήριο επέβαλλε την ποινή της ισόβιας κάθειρξης και 23 ετών στους δολοφόνους του Μανώλη Καντάρη, μη αποδεχόμενο το οποιοδήποτε ελαφρυντικό προσπάθησε να επιβάλλει η υπεράσπιση.

Η υπόθεση είχε συγκλονίσει τότε το πανελλήνιο, αφού οι λαθρομετανάστες είχαν επιτεθεί και δολοφονήσει με απάνθρωπο τρόπο τον Μανώλη Καντάρη για μία… κάμερα. Τότε όλοι οι πολιτικάντηδες είχαν σπεύσει...
να σταθούν στο πλευρό των δολοφόνων, λέγοντας ότι δεν θα πρέπει η δολοφονία αυτή να σταθεί αφορμή για άνοδο του Εθνικισμού.



Με την επικύρωση της δίκαιας αυτής απόφασης για ισόβια δεσμά στους δολοφόνους, εμείς απλώς να θυμήσουμε την συγκλονιστική κατάθεση της συζύγου του Μανώλη Καντάρη, η οποία συγκλόνισε το πανελλήνιο και να ευχηθούμε συντόμως τέτοια περιστατικά βαριάς εγκληματικότητας να γίνουν παρελθόν για την Ελλάδα

«Μέσα σε 14 δευτερόλεπτα έκοψαν την καρωτίδα του άντρα μου, τον λήστεψαν, του άνοιξαν το πορτοφόλι και ξεχώρισαν τα ξένα χαρτονομίσματα από τα ευρώ τα οποία αφαίρεσαν. Αυτοί που προκάλεσαν το θανατηφόρο χτύπημα στον άντρα μου, δεν σκότωσαν για πρώτη φορά.
Μετά από 20 λεπτά ανησύχησα, επειδή δεν επέστρεψε ο άντρας μου και του τηλεφώνησα να δω τι συμβαίνει. Όσο δεν απαντούσε τόσο επέμενα στο τηλέφωνο. Ανησύχησα και βγήκα στο παράθυρο μήπως έβλεπα κάτι. Μαζί με τη μητέρα μου πήραμε τη βαλίτσα με τα ρούχα μου και φύγαμε από το σπίτι.

Βγαίνοντας από την είσοδο της πολυκατοικίας, είδαμε στη γωνία της 3ης Σεπτεμβρίου μία κορδέλα δεμένη απ’ άκρη σ’ άκρη και πολλούς αστυνομικούς. Η μητέρα μου κατευθύνθηκε προς το σημείο ενώ εγώ λόγω της εγκυμοσύνης έκανα αργά βήματα. Όταν πλησίασα είδα τα πόδια του Μανώλη ο οποίος ήταν ξαπλωμένος στο πεζοδρόμιο. Γύρω του υπήρχε μια λίμνη αίματος. Του δικού του αίματος. Είχε ακόμα ανοιχτά τα μάτια και το στόμα. Η μητέρα μου μαζί με την αστυνομία με κρατούσαν για να μην πλησιάσω στο σημείο, ενώ εγώ παρότι ήμουν ετοιμόγεννη ήθελα να πλησιάσω τον άντρα μου και να τον φιλήσω για μια τελευταία φορά. Δεν μου το επέτρεψαν». 



Μαρτυρία για την δολοφονία του Μανώλη Καντάρη

πηγή

2 σχόλια:

  1. Και κλασικά θα τους ταΐζουμε εφ' όρου ζωής μέχρι να βρεθεί κάποιος ευαισθητούλης αριστερούλης να ξεσηκώσει το αριστερό κοπάδι και να τους αποφυλακίσουν........ Εργάτες να σπάνε πέτρες με ξινάρια στο μετρό Θεσσαλονίκης 1 πιάτο φαΐ και 1 κρεβάτι στη μπουζού και πολύ τους είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακο ψοφο να χουνε εκει μεσα με τον ιδιο τροπο.Μαχαιρι δωσανε μαχαιρι να λαβουν.Ξυπνατε ολοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών